kan ik me nog inschrijven? ik vind mezelf wel capabelquote:op zaterdag 18 juni 2005 02:06 schreef jogy het volgende:
odols was en is gewoon okay, jullie weten gewoon geen prioriteiten te stellen![]()
quote:op zaterdag 18 juni 2005 02:06 schreef jogy het volgende:
odols was en is gewoon okay, jullie weten gewoon geen prioriteiten te stellen![]()
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.quote:op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef kanaiken het volgende:
ontken *hier* de holocaust
even omtrent dit topic
dagonet heeft een gastslot neergezet, vanwege de gevoeligheid van het onderwerp. ik wil dit betwisten, omdat dit zestig jaar geleden is gebeurd.
ohja, kom gaan we alleen maar politiek correcte topics openen.quote:op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef slimshady het volgende:
[..]
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.
het is toch duidelijk dat mensen dit kwetsen vinden?
nee, eigenlijk niet. ik heb namelijk nog niemand gezien die een negatieve reactie erop postte. behalve jij natuurlijk, maar jij hebt er enkel over hoe erg anderen het wel niet vinden.quote:op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef slimshady het volgende:
[..]
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.
het is toch duidelijk dat mensen dit kwetsen vinden?
zo zie je maar weer dat er genoeg overlevenden zijn, iets wat het topic van kanaiken al duidelijk maakte.quote:op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef billgates het volgende:
(o, en er zijn nog genoeg overlevenden van de holocaust onder de mensheid die de holocaust ontkenning wel degelijk schokkend vinden)
ik ging er even voor het gemak van uit dat die weinig op het forum waren. en die topictitel is ook weinig verhullend, dus daar zal het niet aan liggenquote:op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef billgates het volgende:
* nederlandse wetgeving
* goede smaak
redenen genoeg
(o, en er zijn nog genoeg overlevenden van de holocaust onder de mensheid die de holocaust ontkenning wel degelijk schokkend vinden)
quote:muus
potverdorie oversight, deze grap hebben we al 100 keer gehad, joh.
impotentie misschienquote:op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef plae@ het volgende:
wie heeft er blauwe tenen na vandaag?
was een topic met potentie![]()
jij hangt toch ook in onz rondquote:op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef cerror het volgende:
de bagger trekt varkens aan.
ik sluit mij hierbij aan.quote:op woensdag 22 juni 2005 11:31 schreef user-x het volgende:
ik mag weer!
dank jullie modjes.
dank jullie voor de tijd die ik heb gehad om na te denken over mijn postgedrag in onzin [afbeelding]
beter kijkenquote:op woensdag 22 juni 2005 23:07 schreef dark_killah het volgende:
hej! heb ik wat gemistzijn er zoveel topics over chriz2k en mij dan?
ik zie er helemaal geen.
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:49 schreef #ANONIEM het volgende:
die geile japanse meisjes...
ik wordt hier wat gebasht en vind dat daar wat aan gedaan moet worden.
nsb-erquote:op donderdag 23 juni 2005 20:40 schreef dark_killah het volgende:
bier #49385, wie heeft er dorst? , mag die dicht, kuttopic?
moet je aan arcee of dolle_hond vragen.quote:op donderdag 23 juni 2005 21:12 schreef teleluvr het volgende:
waarom moest deze dicht?
ik ben echt serieus benieuwd naar het antwoord:
record topic vol krijgen?
kunnen jullie die info niet uit een database halen ofzo?
quote:op donderdag 23 juni 2005 21:19 schreef dark_killah het volgende:
dus ik dacht, oh nee 48 uurs ban!
kutquote:maar nee.![]()
zo hé, nu kan ze best lekker slapen vanavond. en haar buurman (met bubba) ook.quote:muussie.
![]()
hierbij vestig ik al mijn hoop op...jouw slotjes...op elk loedertopic...please..quote:muus (moderator) - vrijdag 24 juni 2005 @ 12:37
folter-mod
plaatsvervangende schaamte....
oh, was je hier ook al.quote:op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef loedertje het volgende:
[..]
hierbij vestig ik al mijn hoop op...jouw slotjes...op elk loedertopic...please..
ik heb plotseling zin om je te martelen...quote:op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef timbob het volgende:
ja!
kan iemand misschien even ludendorff rectaal de hand schudden?
met z'n xeno fetish
quote:op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef timbob het volgende:
ja!
kan iemand misschien even ludendorff rectaal de hand schudden?
met z'n xeno fetish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |