Was dat niet in het buitenlands fruit subfourm? Want dan telt ie nietquote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik meen dat dit topic als eens de revu heeft gepasseerd.
toen heb ik er wel smakelijk om gelachen
Ah, nog iemand die trendshopt in België? Goede keus in ieder gevalquote:Op maandag 20 juni 2005 17:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat was dezelfde bloemkool
En what about het brood?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan een mod de TT even veranderen in 'adoreer hier cavia's die bloemkolen eten'?
Bij voorbaat dank
Welke cavia komt nu niet af op een bloemkooltopic?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aan jouw user-name te zien heb jij er iets mee te maken......
of is dat geen cavia?
Waar bloemkolen in het nauw zaten?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik meen dat dit topic als eens de revu heeft gepasseerd.
toen heb ik er wel smakelijk om gelachen
Alles uit het buitenlands fruit forum teltquote:Op maandag 20 juni 2005 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dat niet in het buitenlands fruit subfourm? Want dan telt ie niet
Een hamster is iets anders dan een caviaquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Pingwingei het volgende:
Als 1 van onze hamsters bloemkool eet gaat ze heel erg stinkende scheetjes laten
Het adoreert bloemkool en het lijkt eropquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een hamster is iets anders dan een cavia![]()
Inderdaad. Hamsters zijn geheel offtopicquote:Op maandag 20 juni 2005 18:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een hamster is iets anders dan een cavia![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Hamsters zijn geheel offtopic
Maar misschien kan ik je doorverwijzen naar het 'laat jij ook wel eens scheten op het verkeerde moment'-topic?
De betreffende hamster adoreert bloemkool wat niet offtopic is tevens heeft deze geen computer tot haar beschikking en is zij niet doorverwijsbaar naar het betreffende topiquequote:Op maandag 20 juni 2005 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Hamsters zijn geheel offtopic
Maar misschien kan ik je doorverwijzen naar het 'laat jij ook wel eens scheten op het verkeerde moment'-topic?
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Hij adoreert ook bloemkolen..... hele grote zelfs
Dat is boerenkoolquote:Op maandag 20 juni 2005 20:39 schreef DjDev het volgende:
Een bloemkool is vrouwlijk...
Want er moet nog een hele worst in![]()
![]()
:D:1111!:1;1o1oneoneoneoneoneoe1!!1!1
Boer (het ~)quote:Op maandag 20 juni 2005 20:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
boeren-kool ( dat ~)
1 kool met wit dings en groen blaadjez, die boer verbaut
1 bloem-kool-oor (de ~)
1 deel van zijkant hooft met knobbels en deuken, komt door veel de mattie uithangen.
mattie (een ~)
1 stoere jongen met baardgroej die niks uit weg gaat.
2 stuk haar achter nek
Open een andijvietopicquote:Op maandag 20 juni 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb meer met een mooie foto van een andijvie.
Ik zie geen bloemkool.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:54 schreef BillGates het volgende:
[afbeelding]
cavia met bloemkool erbij lijkt me ook lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |