hoe zag dat er ookal weer uit?quote:op donderdag 23 juni 2005 00:23 schreef meneergiraffe het volgende:
ik geil op tubgirl.jpg!
quote:
nee dan hebben ze zo´n hiroshima kutquote:op donderdag 23 juni 2005 00:27 schreef tweespraak het volgende:
aziaten hebben trouwens tieten noch heupen... zeker niet na hun eerste bevalling..
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:28 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
nee dan hebben ze zo´n hiroshima kut![]()
![]()
ja sorry ga niet weer een link plaatsen en weer 48 gebanned zijnquote:op donderdag 23 juni 2005 00:24 schreef het_biertje het volgende:
[..]
hoe zag dat er ookal weer uit?
*zoeken gaat*
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:27 schreef tweespraak het volgende:
aziaten hebben trouwens tieten noch heupen... zeker niet na hun eerste bevalling..
hoe lang zou die daar blijven staan denk je?quote:op donderdag 23 juni 2005 00:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dan doe ik dat welhou van jullie.
[verwijdert]
dit maakt van leen een nog triester figuurquote:op donderdag 23 juni 2005 00:46 schreef blokhut het volgende:
ik neem alle verantwoordelijkheid op me. ik heb leen aangezet hiertoe. ban me maar, ik kom toch nooit in onz.
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:47 schreef tweespraak het volgende:
[..]
dit maakt van leen een nog triester figuur![]()
nee ban ons beiden maar. gedeelde smaad is halve smaad. hier scheiden onze wegen dan blokhut, het was een prettige samenwerkingquote:op donderdag 23 juni 2005 00:46 schreef blokhut het volgende:
ik neem alle verantwoordelijkheid op me. ik heb leen aangezet hiertoe. ban me maar, ik kom toch nooit in onz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |