Werkloosheid zal je altijd blijven houden, maaruh ik heb een baan en ik heb afgelopen maand nog 2 andere aanbiedingen gehad, dus je gaat mij niet vertellen dat er werkelijk niets te krijgen is voor gemotiveerde mensen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:39 schreef RetepV het volgende:
Welke andere werkgever? Ik dacht dat we nog steeds werkloosheid enzo hadden. Onder welke steen woon jij?
Dan komen nog de noodzakelijke verzekeringen en belastingen he. 500 euro na de huur is echt niet zoveel hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 07:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als de huur al betaald is en je houdt 500 euro over dan ben je volgens mij erg goed af.
Toevallig zag ik vandaag een advertentie waarin een secretaresse werd gevraagd, waarin men een loon aanbood van E 1500 Bruto. Voor 36 uur per week.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Hadden ze maar voor een fatsoenlijke opleiding moeten kiezen. En welke pauper krijgt maar 1200 eu voor fulltime werken![]()
ProRail staakt. NS heeft hier niets mee te maken, maar als de spoorwegbeheerder staakt, kan de treinmaatschappij niet rijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:20 schreef runaway het volgende:
Het service level is weer ver te zoeken bij de NS
Dan krijgen ze meteen een loonsverlaging voor hun kiezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:21 schreef teknomist het volgende:
Zo mogen staken maar dan moeten de kosten van de schade die door deze stakingen worden veroorzaakt ook op de stakers verhaald worden.
Er staan nog steeds een gigantisch aantal vacatures open.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:10 schreef erikh het volgende:
[..]
toch vreemd dan dat de werkloosheid de laatste jaren gestegen is he
Op naar de communistische heilstaatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
Deze regering zou verboden moeten worden
Is dat het alternatief?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Op naar de communistische heilstaat![]()
Word volwassen man, stelletje zielige armoezaaiers. Zorg verdulleme voor een vervoermiddel ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:23 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bof nog dat het op vrijdag is, donderdag moet ik nl aan de andere kant van het land zijn en daar kan ik alleen met OV komenMoet ik er trouwens wel ff aan denken dat ik donderdag ook echt naar huis toe ga, want vrijdag gaat dus niet lukken
Ik wil best voor een vervoermiddel zorgen, maar daarvoor moet ik werken. En waarin word ik die dag nu juist belemmerd? Juist.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
Word volwassen man, stelletje zielige armoezaaiers. Zorg verdulleme voor een vervoermiddel ofzo
1 dagje - poe hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik wil best voor een vervoermiddel zorgen, maar daarvoor moet ik werken. En waarin word ik die dag nu juist belemmerd? Juist.
1 dag per week werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je maar 1 dag in de week werkt, is 1 dag best veel![]()
Inderdaad, maar het is nog de vraag of we op de MAO tour gaan of POL Potje gaan nadoen...quote:
Rot toch op arm moederskindje, wat heb je al die andere dagen gedaan van je leven? Lekker zitten hangen achter Fok! en uit zitten slapen zeker. Dan ook niet gaan janken wanneer je afhankelijk bent van anderen.quote:
Zegt een 19-jarig pubertje dat volgens z'n profiel nog op de middelbare school zitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:08 schreef Youssef het volgende:
Rot toch op arm moederskindje, wat heb je al die andere dagen gedaan van je leven? Lekker zitten hangen achter Fok! en uit zitten slapen zeker. Dan ook niet gaan janken wanneer je afhankelijk bent van anderen.
Ik heb het OV niet nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zegt een 19-jarig pubertje dat volgens z'n profiel nog op de middelbare school zit
Ja, 1 dag. Net als vorig jaar en het zal wel vaker gebeuren.quote:
Onze sector was afgelopen donderdag ook massaal aanwezig in Amsterdam, maar daar lijdt de gewone burger echt niet onder hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb niks tegen staken alleen voor sommige beroepsgroepen wel.
Huisartsen, ambulancepersoneel, mensen met verantwoordelijke beroepen die niet gemist kunnen worden. Alleen weet ik niet of ik nou vind dat trein/prorail personeel hier ook onder valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |