abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:03:51 #126
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27835262
*checkt fotoboek

Nou die jongens in de trein zullen in ieder geval niet naar je boek aan het staren zijn .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:04:50 #127
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27835287
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen dat als ik op Claudia's fotoboekicoontje klik, zie ik een mooie dame in een lekker strak bloesje, dat laatste vooral trekt iig mijn aandacht al, en ik ben een heterofiele Tante Pollewop van bekant 43.
Das idd best appetijtelijk. Wat nu als dat de aandacht trok van "de juiste jongen" voordat hij over literatuur begon?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:06:33 #128
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27835334
quote:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen dat als ik op Claudia's fotoboekicoontje klik, zie ik een mooie dame in een lekker strak bloesje, dat laatste vooral trekt iig mijn aandacht al, en ik ben een heterofiele Tante Pollewop van bekant 43.

Geen vrouw die niet bewust is hoe zo een voorkomen, kledingkeuze overkomen op mannen, knullen dan lijkt me het ook vrij logisch dat mannen er als hier genoemd op reageren, boeien verder of je Kierkegorgel leest of The Da Vinci Code
Precies. Als je echt wil dat mannen op je vallen vanwege je innerlijk, normen en waarden, principes en de rest van wat Balkenende c.s. uitdragen, dan moet je eens proberen:
- je haar kort te laten knippen
- vooral niet opmaken
- geen strakke kleding dragen, bij voorkeur wollen truien en/of bodywarmers
- kleuren kiezen voor je kleding die vloeken

Gegarandeerd dat als iemand dan nog contact met je legt en houdt, dat hij in je innerlijk geinteresseerd is. of wanhopig is

Ow, en vertel me meteen even hoe je dat afgaat
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27835399
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Frezer het volgende:

[..]

Das idd best appetijtelijk. Wat nu als dat de aandacht trok van "de juiste jongen" voordat hij over literatuur begon?
Dan wordt-ie blijkbaar genegeerd, want niet interessant.

Hetgeen vreemd is, want iemand verwijten dat hij slechts op je uiterlijk afkomt, en niet geboeid geraakt is op wat je nog meer te bieden hebt (hoe wil je dat sowieso doen dan bij een eerste ontmoeting, maar goed) zelf afwijzen ( in de zin van niet boeiend vinden) puur op basis van dat ene (zijn aandacht die getrokken is door je uiterlijk en niet je boek , oh my god) is net zo oppervlakkig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27835405
quote:

[..]

Das waar. 99% gaat eerst op de strakke blouse af en faalt daarna in kennis qua literatuur...de overige 1% kent elke pagina uit z'n hoofd maar zal waarschijnlijk dan de blouse over het hoofd zien.

Dan ben jij met je bekant 43 wellicht sneller een leuke gesprekspartner die wat meer open is
pi_27835526
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:09 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Das waar. 99% gaat eerst op de strakke blouse af en faalt daarna in kennis qua literatuur...de overige 1% kent elke pagina uit z'n hoofd maar zal waarschijnlijk dan de blouse over het hoofd zien.

Dan ben jij met je bekant 43 wellicht sneller een leuke gesprekspartner die wat meer open is
Ms wel , ms niet.
Waarom iemand op je afkomt, is toch echt je uiterlijk, waarom iemand naast je blijft zitten is je praatje.

Waarom je iemand die op je afkomt kan velen, is ook weer net zo goed zíjn uiterlijk en de manier waarop hij het gesprek tracht aan te knopen.
Of het dan een bouwvakker betreft of een Kierkebaardlezer zal me zo op het eerste moment aan mijn reet roesten iig.

(en je bui op dat moment, als ik een kutbui heb, hoeft niemand me aan te spreken, hetgeen dan ik meestal niet gebeurd, want sjaggo bek )
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:18:11 #132
67978 HenryHill
pi_27835600
Offtopic:
Trouwens, tante pollewop van 43, ik ben (natuurlijk) alleen maar geinteresseerd in je boekenkast, maar wat ik me afvroeg: ben jij dat in je avatar?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27835664
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:18 schreef HenryHill het volgende:
Offtopic:
Trouwens, tante pollewop van 43, ik ben (natuurlijk) alleen maar geinteresseerd in je boekenkast, maar wat ik me afvroeg: ben jij dat in je avatar?
Ja, weliswaas een foto van bijna 2 jaar terug, maar goed, er is weinig verschil (4 kilo) met nu

Maar on topic : spreken jullie wel eens dames aan in de trein/bus etc?
Hoe wordt er dan gereageerd?
pi_27835807
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, weliswaas een foto van bijna 2 jaar terug, maar goed, er is weinig verschil (4 kilo) met nu

Hmmm, sommige mensen blijven dan wel goed geconserveerd

ontopic: weinig eigenlijk...vaak kom ik in contact via vrienden...dan sta je in een groepje en zijn er voor mij onbekenden bij. En dan begint het gewoon met standaard wat info uitwisselen..waar komt iemand vandaan etc. En tijdens dat gesprek kan ik wel een 1e indruk vormen. Ook wel eens in de bus een meid/'meiden aangesproken, maar dat was zonder enige bijbedoelingen, gewoon praatje maken.

ps. ook dames kunnen aan versieren doen, dus je vraag geldt ook voor hen denk ik
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:30:09 #135
67978 HenryHill
pi_27835846
quote:
Trein en bus niet zo vaak, en als ik het al doe, dan blijft het meestal oppervlakkig. Niet echt met date-intenties ofzo.
Als ik naar de kroeg ga, dan ben ik wat duidelijker in wat ik verwacht
pi_27835893
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:28 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hmmm, sommige mensen blijven dan wel goed geconserveerd

ontopic: weinig eigenlijk...vaak kom ik in contact via vrienden...dan sta je in een groepje en zijn er voor mij onbekenden bij. En dan begint het gewoon met standaard wat info uitwisselen..waar komt iemand vandaan etc. En tijdens dat gesprek kan ik wel een 1e indruk vormen. Ook wel eens in de bus een meid/'meiden aangesproken, maar dat was zonder enige bijbedoelingen, gewoon praatje maken.

ps. ook dames kunnen aan versieren doen, dus je vraag geldt ook voor hen denk ik
Zo vat ik het zelf ook eigenlijk op, gewoon een praatje maken, en volgens mij is dat ook vaak zo, en niet alleen nu op deze leeftijd, maar ook toen ik stukken jonger was.
Het zou zomaar eens kunnen, dat dames gewoon iets te verkrampt reageren of meteen 30 stappen verder denken , terwijl er vooralsnog niets anders gebeurt dan een praatje maken om de saaie rit/dag wat op te leuken.
pi_27835945
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Zo vat ik het zelf ook eigenlijk op, gewoon een praatje maken, en volgens mij is dat ook vaak zo, en niet alleen nu op deze leeftijd, maar ook toen ik stukken jonger was.
Het zou zomaar eens kunnen, dat dames gewoon iets te verkrampt reageren of meteen 30 stappen verder denken , terwijl er vooralsnog niets anders gebeurt dan een praatje maken om de saaie rit/dag wat op te leuken.
Je ziet het bijvoorbeeld vaak in de trein, als er weer eens vertragingen zijn. Mensen mopperen, de andere persoon moppert mee, zegt bijv dat hij te laat is voor voetbaltraining (jongen) of turnen (meid) en dan vraag je puur om de tijd te doden bij welke club/vereniging dat is. Alles zonder bijbedoelingen, en ontstaat er toch een prettig gesprek. (soms ook weer niet...er zijn uitzonderingen)
pi_27835987
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Trein en bus niet zo vaak, en als ik het al doe, dan blijft het meestal oppervlakkig. Niet echt met date-intenties ofzo.
Als ik naar de kroeg ga, dan ben ik wat duidelijker in wat ik verwacht
Dat bedoel ik.
In de discotheek of kroeg is het idd anders, hoewel ook daar een aangeknoopt gesprek niet alitjd eenhoekrijgikhaarzsmmijnbedin poging is.
Ik heb zat meegemaakt dat heren gewoon een babbeltje willen maken, en ze jou aanschieten omdat je naast ze staat en blijkbaar toegankelijk overkomt of zo, en het na een uurtje heel gezellig kletsen gewoon "doei, leuk met je gebabbeld,ik ga weer eens verder".
Ofwel ze hadden gewoon even behoefte in een praatje poep, ofwel er waren wel degelijk intenties en je viel tegen
pi_27835992
quote:

[..]

Ik spreek weleens dames aan. Ik moet ze wel verdomd leuk vinden als ze mijn nummer krijgen of als ik ze om een nummer vraag. Dat is dan met de intentie ze beter te leren kennen en dat begint met praten. Ik heb dan geen intenties om er zwaar beladen dates van te maken, maar ze gewoon nog een keer te spreken onder een hapje en een drankje. Meestal is het ook een tijdsinvulling omdat ik een dik uur in de trein zit en niet altijd zin heb verheven literatuur te gaan lezen. Overigens zijn dat ook vaak mannen die ik aanspreek. Als er een aanleiding is kun je toch even kletsen, dat is meestal heel gezellig. Kijk als er geen aanleiding is ga ik er ook geen verzinnen, maar met een beetje creativiteit!

Overigens ga ik meestal niet met date-intenties zoiets in, tuurlijk speelt ook bij mij het uiterlijk mee. Ik ga toch echt geen koe zelf aanspreken om te leren kennen. Mocht er echter een aanleiding voordoen of een gesprekje komen dan doe ik dat net zo goed met iemand die ik niet zo aantrekkelijk vind. Bij meiden die ik echt zie zitten blijft meestal een aanleiding weg en als er dan toch een aanleiding is en ik in gesprek ga dan gaat het wel. Ik heb al eens een hele leuke date gehad naar aanleiding van een 'treinflirt'.

De dames reageren over het algemeen wel ok, maar er zijn er bij die zo verheven en arrogant reageren. Eigenlijk reageren ze vooral overdreven angstig van wat doet die leuke jongen nou? Sommige mensen zijn het niet meer gewend denk ik om normaal te communiceren ofzo.

Ik doe ook nooit in een kroeg dingen met date-intenties. Iemand lijkt me gewoon een leuke gesprekspartner en dan begin ik een babbeltje. Hoemeer intenties je hebt hoe minder daarvan komt IMHO

pi_27836147
Als je zonder intenties kontakt legt met dames, is het ook eigenlijk geen versieren meer
pi_27836182
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Als je zonder intenties kontakt legt met dames, is het ook eigenlijk geen versieren meer
Hmmm...tis dubbel. Aan de ene kant spreek je haar wel aan om haar uiterlijk en wil je haar beter leren kennen voor wat het dan ook waard is op zo'n moment, dat kun je versieren noemen.
Aan de andere kant zit je niet nauwlettend naar een vervolg toe te werken.

Volgens mij is het gewoon rielekst versieren...
pi_27836265
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hmmm...tis dubbel. Aan de ene kant spreek je haar wel aan om haar uiterlijk en wil je haar beter leren kennen voor wat het dan ook waard is op zo'n moment, dat kun je versieren noemen.
Aan de andere kant zit je niet nauwlettend naar een vervolg toe te werken.

Volgens mij is het gewoon rielekst versieren...
Ah okay, dus na een eventueel blauwtje volgt er dan geen topic "arrogante kutwijven, allemaal!!!!!!!"
maar kun je gewoon nog steeds terugdenken aan een over het geheel geslaagde avond
pi_27836267
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
De definitie van versieren kan wellicht ook per persoon verschillen. Versieren staat al snel in de buurt van scoren... terwijl je een leuke meid ziet en je haar beter wil leren kennen, dat klinkt minder "ernstig" en meer serieus, naar mijn mening dan.

Sowieso vind ik dingen als openingszinnen iets waar ik geen gebruik van zou maken. Een gesprek aanknopen kan ook doodnormaal, weet de meid in kwestie (in mijn geval) ook waar ze aan toe is, en staat het misschien nog een stuk netter ook.
En in de discotheek vind ik het vaak een veemarkt, net een keuring van vleeswaren. Zelf heb ik als jongen geen moeite met de korte rokjes en de te strakke truitjes, maar het is niet the place to be voor mij om er die avond een meid te vinden waar ik serieus mee ga babbelen met een relatie in m'n gedachten. Discotheek is voor mij uitgaan, gezellig hebben en daar zit vaak wel een praatje bij met onbekende mensen Maar niets serieus.
pi_27836293
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Ah okay, dus na een eventueel blauwtje volgt er dan geen topic "arrogante kutwijven, allemaal!!!!!!!"
maar kun je gewoon nog steeds terugdenken aan een over het geheel geslaagde avond
Absoluut, ik heb zo genoeg hele geslaagde avonden gehad .

Nee, ik ben iemand die bij het vermoeden van het lichtste beetje desinteresse al wegloopt. Ik heb deze week ontdekt dat het in 1 geval niet nodig was geweest.
pi_27836333
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet.
Dan moet je dat zelf ook doen
pi_27836356
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:53 schreef Stellios het volgende:

[..]

Dan moet je dat zelf ook doen

Sommige mensen snappen ook echt niet wat een discussieforum is...
pi_27836380
quote:

Geen vrouw die niet bewust is hoe zo een voorkomen, kledingkeuze overkomt op mannen, knullen , dan lijkt me het ook vrij logisch dat mannen er als hier genoemd op reageren, boeien verder of je Kierkegorgel leest of The Da Vinci Code
Kierkegaard lezen is toch net zo goed een vorm van uiterlijke presentatie? Je ziet immers Claudia_x in de trein Kierkegaard lezen. Daarmee geeft ze in haar hele presentatie al aan dat anderen haar niet alleen vanwege haar blousje zouden moeten aanspreken, maar wellicht ook vanwege Kierkegaard.

Verder, als iemand zegt dat ze 'meerdere lijntjes open houden' dan vind ik daar toch een bepaalde gereserveerdheid uit spreken, het is een soort surrogaat-controle die je uitoefent. 'als het met die niet 'lukt', dan met die andere'. Dat klinkt toch heel geforceerd? Wat 'lukt' er dan? Alsof het -alleen- van jou afhangt of je betekenisvol contact krijgt.
pi_27836527
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Kierkegaard lezen is toch net zo goed een vorm van uiterlijke presentatie? Je ziet immers Claudia_x in de trein Kierkegaard lezen. Daarmee geeft ze in haar hele presentatie al aan dat anderen haar niet alleen vanwege haar blousje zouden moeten aanspreken, maar wellicht ook vanwege Kierkegaard.
ze zit dus me voorbedachte rade in de trein met dát boek

ze wil dus aangesproken worden maar wel door bepaalde heren, zoals jij blijkbaar, en gaat daarom opzichtig met de kaft in zicht in de trein zitten

lekker relaxed
quote:
Verder, als iemand zegt dat ze 'meerdere lijntjes open houden' dan vind ik daar toch een bepaalde gereserveerdheid uit spreken, het is een soort surrogaat-controle die je uitoefent. 'als het met die niet 'lukt', dan met die andere'. Dat klinkt toch heel geforceerd? Wat 'lukt' er dan? Alsof het -alleen- van jou afhangt of je betekenisvol contact krijgt.
Ik weet niet wat suffer is, meerdere lijntjes open houden, of met een zorgvuldig uitgekozen boek in de trein gaan zitten, opdat je door de juiste heren aangesproken wordt.
pi_27836579
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Sowieso vind ik dingen als openingszinnen iets waar ik geen gebruik van zou maken. Een gesprek aanknopen kan ook doodnormaal, weet de meid in kwestie (in mijn geval) ook waar ze aan toe is, en staat het misschien nog een stuk netter ook.
Hey, zonder openingszin geen gesprek natuurlijk
Dezelfde openingszin gebruikt door verschillden heren heeft een verschillend effect.
Het ligt dus niet altijd perse aan de zin, maar aan wie hem uitspreekt
pi_27836677
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Hey, zonder openingszin geen gesprek natuurlijk
Dezelfde openingszin gebruikt door verschillden heren heeft een verschillend effect.
Het ligt dus niet altijd perse aan de zin, maar aan wie hem uitspreekt
Het zou eens een dag zo moeten zijn dat vrouwen nu eens met de geweldige opmerkingen/openingszinnen moesten komen. Dan konden ze eens zien hoe moeilijk het soms is.Overigens zeuren vrouwen altijd over foute mannen met foute opmerkingen maar als het de goede vent is... Bovendien durven ze zelf helemaal niks over het algemeen, dus ach beggars can't be choosers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')