Das idd best appetijtelijk. Wat nu als dat de aandacht trok van "de juiste jongen" voordat hij over literatuur begon?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen dat als ik op Claudia's fotoboekicoontje klik, zie ik een mooie dame in een lekker strak bloesje, dat laatste vooral trekt iig mijn aandacht al, en ik ben een heterofiele Tante Pollewop van bekant 43.
Precies. Als je echt wil dat mannen op je vallen vanwege je innerlijk, normen en waarden, principes en de rest van wat Balkenende c.s. uitdragen, dan moet je eens proberen:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen dat als ik op Claudia's fotoboekicoontje klik, zie ik een mooie dame in een lekker strak bloesje, dat laatste vooral trekt iig mijn aandacht al, en ik ben een heterofiele Tante Pollewop van bekant 43.
Geen vrouw die niet bewust is hoe zo een voorkomen, kledingkeuze overkomen op mannen, knullen dan lijkt me het ook vrij logisch dat mannen er als hier genoemd op reageren, boeien verder of je Kierkegorgel leest of The Da Vinci Code
Dan wordt-ie blijkbaar genegeerd, want niet interessant.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das idd best appetijtelijk. Wat nu als dat de aandacht trok van "de juiste jongen" voordat hij over literatuur begon?
Das waar. 99% gaat eerst op de strakke blouse af en faalt daarna in kennis qua literatuur...de overige 1% kent elke pagina uit z'n hoofd maar zal waarschijnlijk dan de blouse over het hoofd zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ms wel , ms niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das waar. 99% gaat eerst op de strakke blouse af en faalt daarna in kennis qua literatuur...de overige 1% kent elke pagina uit z'n hoofd maar zal waarschijnlijk dan de blouse over het hoofd zien.![]()
Dan ben jij met je bekant 43 wellicht sneller een leuke gesprekspartner die wat meer open is![]()
Ja, weliswaas een foto van bijna 2 jaar terug, maar goed, er is weinig verschil (4 kilo) met nuquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:18 schreef HenryHill het volgende:
Offtopic:
Trouwens, tante pollewop van 43, ik ben (natuurlijk) alleen maar geinteresseerd in je boekenkast, maar wat ik me afvroeg: ben jij dat in je avatar?
Hmmm, sommige mensen blijven dan wel goed geconserveerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, weliswaas een foto van bijna 2 jaar terug, maar goed, er is weinig verschil (4 kilo) met nu
Maar on topic : spreken jullie wel eens dames aan in de trein/bus etc?
Hoe wordt er dan gereageerd?
Trein en bus niet zo vaak, en als ik het al doe, dan blijft het meestal oppervlakkig. Niet echt met date-intenties ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Zo vat ik het zelf ook eigenlijk op, gewoon een praatje maken, en volgens mij is dat ook vaak zo, en niet alleen nu op deze leeftijd, maar ook toen ik stukken jonger was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, sommige mensen blijven dan wel goed geconserveerd![]()
ontopic: weinig eigenlijk...vaak kom ik in contact via vrienden...dan sta je in een groepje en zijn er voor mij onbekenden bij. En dan begint het gewoon met standaard wat info uitwisselen..waar komt iemand vandaan etc. En tijdens dat gesprek kan ik wel een 1e indruk vormen. Ook wel eens in de bus een meid/'meiden aangesproken, maar dat was zonder enige bijbedoelingen, gewoon praatje maken.
ps. ook dames kunnen aan versieren doen, dus je vraag geldt ook voor hen denk ik![]()
Je ziet het bijvoorbeeld vaak in de trein, als er weer eens vertragingen zijn. Mensen mopperen, de andere persoon moppert mee, zegt bijv dat hij te laat is voor voetbaltraining (jongen) of turnen (meid) en dan vraag je puur om de tijd te doden bij welke club/vereniging dat is. Alles zonder bijbedoelingen, en ontstaat er toch een prettig gesprek. (soms ook weer niet...er zijn uitzonderingen)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo vat ik het zelf ook eigenlijk op, gewoon een praatje maken, en volgens mij is dat ook vaak zo, en niet alleen nu op deze leeftijd, maar ook toen ik stukken jonger was.
Het zou zomaar eens kunnen, dat dames gewoon iets te verkrampt reageren of meteen 30 stappen verder denken , terwijl er vooralsnog niets anders gebeurt dan een praatje maken om de saaie rit/dag wat op te leuken.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Trein en bus niet zo vaak, en als ik het al doe, dan blijft het meestal oppervlakkig. Niet echt met date-intenties ofzo.
Als ik naar de kroeg ga, dan ben ik wat duidelijker in wat ik verwacht![]()
Ik spreek weleens dames aan. Ik moet ze wel verdomd leuk vinden als ze mijn nummer krijgen of als ik ze om een nummer vraag. Dat is dan met de intentie ze beter te leren kennen en dat begint met praten. Ik heb dan geen intenties om er zwaar beladen dates van te maken, maar ze gewoon nog een keer te spreken onder een hapje en een drankje. Meestal is het ook een tijdsinvulling omdat ik een dik uur in de trein zit en niet altijd zin heb verheven literatuur te gaan lezen. Overigens zijn dat ook vaak mannen die ik aanspreek. Als er een aanleiding is kun je toch even kletsen, dat is meestal heel gezellig. Kijk als er geen aanleiding is ga ik er ook geen verzinnen, maar met een beetje creativiteit!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, weliswaas een foto van bijna 2 jaar terug, maar goed, er is weinig verschil (4 kilo) met nu
Hmmm...tis dubbel. Aan de ene kant spreek je haar wel aan om haar uiterlijk en wil je haar beter leren kennen voor wat het dan ook waard is op zo'n moment, dat kun je versieren noemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Als je zonder intenties kontakt legt met dames, is het ook eigenlijk geen versieren meer
Ah okay, dus na een eventueel blauwtje volgt er dan geen topic "arrogante kutwijven, allemaal!!!!!!!"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm...tis dubbel. Aan de ene kant spreek je haar wel aan om haar uiterlijk en wil je haar beter leren kennen voor wat het dan ook waard is op zo'n moment, dat kun je versieren noemen.
Aan de andere kant zit je niet nauwlettend naar een vervolg toe te werken.
Volgens mij is het gewoon rielekst versieren...
De definitie van versieren kan wellicht ook per persoon verschillen. Versieren staat al snel in de buurt van scoren... terwijl je een leuke meid ziet en je haar beter wil leren kennen, dat klinkt minder "ernstig" en meer serieus, naar mijn mening dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef milagro het volgende:
Als je zonder intenties kontakt legt met dames, is het ook eigenlijk geen versieren meer
Absoluut, ik heb zo genoeg hele geslaagde avonden gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah okay, dus na een eventueel blauwtje volgt er dan geen topic "arrogante kutwijven, allemaal!!!!!!!"
maar kun je gewoon nog steeds terugdenken aan een over het geheel geslaagde avond
Dan moet je dat zelf ook doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Tranceptor het volgende:
Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet.
Kierkegaard lezen is toch net zo goed een vorm van uiterlijke presentatie? Je ziet immers Claudia_x in de trein Kierkegaard lezen. Daarmee geeft ze in haar hele presentatie al aan dat anderen haar niet alleen vanwege haar blousje zouden moeten aanspreken, maar wellicht ook vanwege Kierkegaard.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
Geen vrouw die niet bewust is hoe zo een voorkomen, kledingkeuze overkomt op mannen, knullen , dan lijkt me het ook vrij logisch dat mannen er als hier genoemd op reageren, boeien verder of je Kierkegorgel leest of The Da Vinci Code
ze zit dus me voorbedachte rade in de trein met dát boekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Kierkegaard lezen is toch net zo goed een vorm van uiterlijke presentatie? Je ziet immers Claudia_x in de trein Kierkegaard lezen. Daarmee geeft ze in haar hele presentatie al aan dat anderen haar niet alleen vanwege haar blousje zouden moeten aanspreken, maar wellicht ook vanwege Kierkegaard.
Ik weet niet wat suffer is, meerdere lijntjes open houden, of met een zorgvuldig uitgekozen boek in de trein gaan zitten, opdat je door de juiste heren aangesproken wordt.quote:Verder, als iemand zegt dat ze 'meerdere lijntjes open houden' dan vind ik daar toch een bepaalde gereserveerdheid uit spreken, het is een soort surrogaat-controle die je uitoefent. 'als het met die niet 'lukt', dan met die andere'. Dat klinkt toch heel geforceerd? Wat 'lukt' er dan? Alsof het -alleen- van jou afhangt of je betekenisvol contact krijgt.
Hey, zonder openingszin geen gesprek natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dingen als openingszinnen iets waar ik geen gebruik van zou maken. Een gesprek aanknopen kan ook doodnormaal, weet de meid in kwestie (in mijn geval) ook waar ze aan toe is, en staat het misschien nog een stuk netter ook.
Het zou eens een dag zo moeten zijn dat vrouwen nu eens met de geweldige opmerkingen/openingszinnen moesten komen. Dan konden ze eens zien hoe moeilijk het soms is.Overigens zeuren vrouwen altijd over foute mannen met foute opmerkingen maar als het de goede vent is... Bovendien durven ze zelf helemaal niks over het algemeen, dus ach beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey, zonder openingszin geen gesprek natuurlijk
Dezelfde openingszin gebruikt door verschillden heren heeft een verschillend effect.
Het ligt dus niet altijd perse aan de zin, maar aan wie hem uitspreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |