Mee eens... je kan het eigenlijk zien als solliciteren. Jij kijkt of je dat bedrijf leuk vind en het bedrijf kijkt of zij jou leuk vinden. Je gaat ook niet meteen voor 1 bedrijf, je kijkt verder dan je neus lang is. En zodra je denkt dat je het ware stekkie gevonden hebt?.... kan je voor de volle 100% erin gaan, zonder dat je energie voor niks geweest is.... uuum, nouja, dat wee je pas helemaal aan het einde natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat mensen meerdere "lijntjes" open hebben staan staat in dit topic bijna gelijk aan vreemdgaan bij sommige mensen. Natuurlijk heb ik meerde lijnen openstaan. Waarom?
Ik zal niet meteen gek van 1 iemand zijn, ik wil mensen wel eerst leren kennen. Dus ja, je bent een potentieel iemand, en ja, er zijn er nog 3 van. Ik wil dan die 4 meiden eerst beter leren kennen, en don't worry, want zodra ik gek wordt van 1 van die 4 dan kan je er op vertrouwen dat ik voor de volle 100% voor die ene ga, en dat de rest niets meer dan goede kennissen blijven.
Voordat ik mij volledig overgeef aan die ene meid ben ik vrijgezel, en kan ik doen en laten wat ik wil. Maar als je als meid dan denkt dat ik van meerdere walletjes wil eten dan heb je het mis.
Een meid als Claudia zal in mijn ogen misschien erg leuk zijn, en als ik haar zou aanspreken dan zal het vast niet over dat boek zijn. Gaat het gesprek desondanks toch door dan is dat fijn, kapt zij het af dan weet ik dan al dat zij toch niet de juiste is. Heel simpel lijkt mij. Leren Claudia en ik elkaar beter kennen dan zou ik naar mijn mening gerust nog andere meiden kunnen aanspreken ook, want...er is nog niets duidelijk. Begin ik langzamerhand te denken dat Claudia toch wel een erg toffe meid is dan kiest mijn gevoel automatisch voor haar, en zal ik niet eens meer aan andere meiden denken.
Niet doen, het is de moeite niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef HenryHill het volgende:
Overigens erger ik me helemaal groen en geel aan mensen die overal met boeken en schrijvers lopen te dwepen, maar dat terzijde.
Hmm, geschreven door Hong en Hong. Zouden ze ook babi pangang hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet doen, het is de moeite niet!
Je kunt beter je energie goed gebruiken en een leuk boek lezen:
[afbeelding]
Hier ben ik altijd zo allergisch voor. Ooit heb ik dit al eens op het forum verkondigd, maar hier gaan we dan nog een keer....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef TYP het volgende:
Versieren is niet echt wat je kunt leren, maar gewoon beheerst en vanuit jezelf moet komen. Het is net zoals autorijden, niet iedereen is van nature een goede automobilist. Ik kan hier wel tips geven, maar helaas kom je dan niet ver. Ik weet niet wat ik precies doe, maar het gaat bijna elke vrouw goed. Heel cliche, maar ik blijf mezelf en ben gewoon niet bang voor een afgang ofzo. Juist het er niet bang voor zijn en jezelf zijn zorgt ervoor dat je gewoon bijna altijd succes hebt. Maar ja, als je het niet kunt... dat heb je eigenlijk gewoon pech.
Inderdaad, als ik ooit een excuus zou kunnen gebruiken om een meisje aan te spreken zou het over haar boek zijn - ik ben namelijk wel geïnteresseerd in literatuur. Maar dat is niet de reden dat ik haar aanspreek.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zelfs mannen die boeken van jouw kaliber lezen vallen op tieten en korte rokjes. Ze hebben alleen een acceptabeler excuus om met jou te praten, maar dat is nog steeds niet de reden dat ze met je praten.
Jij hoopt alleen dat het hun gaat om het boek - en stiekem toch niet.
[..]
Ik heb niet voor niets Kierkegaard gebruikt als symbool voor hetgeen ik mooi en belangrijk vind. Hij schreef Diary of a Seducer. Het dagboek gaat over een jongeman, Johannes, die alles in het werk stelt om Cordelia te verleiden. Het is hem niet om Cordelia te doen, maar de edele kunst van het versieren. Hij is een buitengewoon bekwame verleider, maar na lezing van het boek schijnt deze rol niet langer aantrekkelijk toe. Ik zal de clou niet verklappen - misschien wil iemand het nog lezen, zo dik is het niet - maar het is hartverscheurend mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
Je kunt beter je energie goed gebruiken en een leuk boek lezen:
Je zoekt in een jongen vooral een overeenkomende boekensmaak dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Op een forum kun je door boekenkennis te etaleren de juiste jongen vinden.
Meen je dit nou echt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt als een versiertrucje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x:
Too much info, deze abjecte jongen kent het boek. Er zijn wel meer leuke boeken en je kunt niet alles gelezen hebben. Bovendien ga je er niet op selecteren, dan ben je zelf oppervlakkig vind ik. Tunnelvisie noemen anderen het.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets Kierkegaard gebruikt als symbool voor hetgeen ik mooi en belangrijk vind. Hij schreef Diary of a Seducer. Het dagboek gaat over een jongeman, Johannes, die alles in het werk stelt om Cordelia te verleiden. Het is hem niet om Cordelia te doen, maar de edele kunst van het versieren. Hij is een buitengewoon bekwame verleider, maar na lezing van het boek schijnt deze rol niet langer aantrekkelijk toe. Ik zal de clou niet verklappen - misschien wil iemand het nog lezen, zo dik is het niet - maar het is hartverscheurend mooi.
Nou, weinig aan toe te voegen eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zelfs mannen die boeken van jouw kaliber lezen vallen op tieten en korte rokjes. Ze hebben alleen een acceptabeler excuus om met jou te praten, maar dat is nog steeds niet de reden dat ze met je praten.
Jij hoopt alleen dat het hun gaat om het boek - en stiekem toch niet.
[..]
Lol. Ik lees hier niet dat versierders oninteressant zijn, maar dat versierders gevaarlijk zijn. Ze kunnen je het hoofd op hol brengen, maar misschien zijn ze niet te vertrouwen. Straks blijf je met een gebroken hart achter.![]()
Hij durft mij aan te spreken, dus zal hij dat bij elke vrouw doen en zal hij je zonder twijfel proberen het bed in te kletsen waarna hij je bedriegt met de volgende.
[..]
Nee, dat is nu juist de reden waarom een jongen je aanspreekt. "Aan de buitenkant ziet het er leuk uit, hoe zit het met de rest?".
Nog even over dat boek: Als een jongen op je afstapt die echt helemaal gek is van 'jouw' schrijver, dan is de kans groot dat hij jou helemaal niet leuk vind. Dan kan je juist beter geen fan tegenkomen, die is dan tenminste geinteresseerd in jou in plaats van in je boek.
En een telefoonnummer is geen trouwring hoor, het is een mogelijkheid om elkaar een volgende keer weer een stukje beter te leren kennen.
Overigens erger ik me helemaal groen en geel aan mensen die overal met boeken en schrijvers lopen te dwepen, maar dat terzijde.
Of je plaatst een foto waarop je heel geil kijkt, welke de "juiste jongen" tegenkomt waarop hij contact met je zoekt. Alles kan een aanleiding zijn, maar het zegt allemaal weinig tot niets over de persoon die er op reageert.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia doet beidequote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of je plaatst een foto waarop je heel geil kijkt, welke de "juiste jongen" tegenkomt waarop hij contact met je zoekt. Alles kan een aanleiding zijn, maar het zegt allemaal weinig tot niets over de persoon die er op reageert.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Dan val ik afquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar Claudia heeft dan weer niet mijn smaak boeken. Dus waarschijnlijk zou ik haar niet vertrouwen als zij me aansprak in de trein, omdat ze me dan toch alleen maar om mijn body wil...quote:
Kierkegaard.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Ook niet degenen die Kierkeknots lezen.
*kuch* moslima's *kuch* ..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Ik ken geen vrouw die van moeder natuur leuk bedeeld is, en dat niet uitbuit of etaleert.
Echt zo'n "literatuur - term" waarbij ik het homofiele hoofd van mijn over emotionele docent Nederlands, Dhr. Schaap, weer voor mij zie verschijnen..quote:
quote:
Oh ook die buiten dat uit, hoor, hoofddoek of niet, alleen binnen de hun opgelegde grenzen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:57 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
*kuch* moslima's *kuch* ..
Veel turkse meisjes hebben echt goddelijke vormen, maar proberen deze kostte wat kost te verbergen.
(begin nu niet over snorren, etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |