abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:54:11 #251
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27844431
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:51 schreef milagro het volgende:

[..]

Flirten is ook niet alitjd om te scoren, denk ik, maar gewoon leuk om te doen
Niet iedere flirt dient een vervolg te krijgen, ajb niet zeg.
Inderdaad, ik flirt ook met meisjes waar ik verder echt niets van moet... Tis gewoon leuk om te doen en je schaadt er niemand mee... Sterker nog je kan iemand er een fijn gevoel door geven...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27844458
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad, ik flirt ook met meisjes waar ik verder echt niets van moet... Tis gewoon leuk om te doen en je schaadt er niemand mee... Sterker nog je kan iemand er een fijn gevoel door geven...
eej , hoe gaat het met je ex en de zwangerschap?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27844511
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
En leg mij eens uit wat er mis is met vaker flirten
Wil jij het idee hebben dat de ander alleen met jou flirt die dag, die week, die maand ?

Dan is het toch niet meer spontaan
Het is leuk als het uit de persoon komt en niet uit een boekje of forum
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:57:24 #254
88139 JoeyT
pi_27844512
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:55 schreef Joene het volgende:

[..]

eej , hoe gaat het met je ex en de zwangerschap?
Ja lastig... We hebben besloten t weg te halen, maar het begint nu pas tot me door te dringen dat dat helemaal niet zo makkelijk is... Zat vandaag bv aan de waterkant te dagdromen hoe t zou zijn om met mn dochtertje de eendjes te voeren ... Maar tis gewoon moeilijk...
pi_27844522
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Vind je het niet zonde dat je daar niet (meer) in gelooft? Ik zie mij dus op een gegeven moment wel iemand tegenkomen waar ik zoveel om geef (en andersom) dat we samen gelukkig oud zullen worden... Maar misschien is dit niet realistisch... Ik vind die hoop op perfectie eigenlijk wel altijd een prettig iets...
Ik heb er nooit in geloofd, hoor, het lijkt me gewoon uitzonderlijk om je hele leven tevreden te blijven met wat 1 persoon je biedt, op ieder gebied.

Kan je je het voorstellen , Joey, noooooooooooooooooit meer sex met een ander, altijd met die ene, het zelfde lijf, dezelfde truukjes, elke door en door kennen, genegenheid, maar spanning, ho maar... vanaf nu tot je dood .. nee, he

tuurlijk komt het voor, maar dat zijn de uitzonderingen, de geluksvogels.... of juist niet, 't is maar hoe je het bekijkt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:00:54 #256
88139 JoeyT
pi_27844593
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb er nooit in geloofd, hoor, het lijkt me gewoon uitzonderlijk om je hele leven tevreden te blijven met wat 1 persoon je biedt, op ieder gebied.

Kan je je het voorstellen , Joey, noooooooooooooooooit meer sex met een ander, altijd met die ene, het zelfde lijf, dezelfde truukjes, elke door en door kennen, genegenheid, maar spanning, ho maar... vanaf nu tot je dood .. nee, he

tuurlijk komt het voor, maar dat zijn de uitzonderingen, de geluksvogels.... of juist niet, 't is maar hoe je het bekijkt
Ja het klinkt raar uit mijn mond maar ik kan het me voorstellen. Ik zei t net ook in een ander topic. Als ik zou mogen kiezen tussen 1- sex met iedereen die ik wil of 2- gelukkig zijn met mn ex en alleen met haar naar bed gaan, dan zou ik voor de tweede optie gaan... T kan alleen niet door de omstandigheden is gebleken...

Maar ik vind het sowieso een mooi iets om naar te streven en ik ben ervan overtuigd dat t me gaat overkomen...

Ik ben dan ook van mening dat als je ergens echt helemaal in gelooft, het je ook gaat lukken...
pi_27851721
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu ja, je kan niet zonder scharrels dan, sex scharrels.
Even om in te haken, ik kan wel degelijk zonder scharrels, alleen ik heb nog nooit 6 maanden zonder gezeten. Het is maar hoe je dat benadert.
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, probleem, probleem, je grote mond in dit soort topics valt gewoon op
Ik ben de enige niet, geloof ik

Je weet het allemaal zo goed, flirt je een slag in de rondte, maar stoot telkens je neus.
Ik 'stoot mijn neus' omdat ik altijd zo heftig reageer op verbroken dingen, al zijn er ook zat voorbeelden te noemen dat ik helemaal niet heftig heb gereageerd. Ik heb teveel meegemaakt om in de zeik genomen te worden in 'relaties' of wat dan ook en daarom reageer ik er ook fel op. Dat is een soort rechtvaardigheidsbeeld.

Ik weet het inderdaad goed of soms ook minder goed. Ik ben gewoon ovetuigd van mijzelf, dat zouden meer mensen moeten zijn. Maar als je het gewoon heel sec bekijkt zit het zo. Ik heb wat lange relaties gehad, wat scharrels, wat minder geslaagd en heel geslaagd. Alles ging op een gegeven moment stuk naar verloop van tijd. Daarin verschil ik in principe niet veel van de gewone jongeman. Het stoten van je neus is inherent aan de liefde.

mental note to self: je begint er ook zelf aan, dus dan weet je dat het pijn kan gaan doen

[ Bericht 47% gewijzigd door Tranceptor op 12-06-2005 11:14:44 ]
pi_27852043
Het stoten van je neus is idd inherent aan liefde.
Alleen is het wel grappig om te lezen zoals het bij jou gaat
Je verkondigt eerst overal dat het vrijgezelle leven je zo bevalt, nee, voor jou voorlopig geen relatie meer, jij vermaakt je zo ook wel, liefde is onzin tenslotte, het is allemaal lust of egoisme, nee, jij hebt geen relatie nodig om je leven inhoud te geven.
Je flirt als een bezetene met 1 dame, je lult topics vol met geslowchat.
Ondertussen vertel je de mannelijke maagden "hoe het moet" een vrouw aan de haak slaan.
Vervolgens krijg je "wat" met de dame in kwestie.
Je laat hier en daar wat vallen, dat jij het weer voor elkaar hebt.
Na een week of wat echter loopt het weer spaak.
Dan duiken de HVJJN posts weer wat meer op.
Soms ook de wat rancuneuze posts met steken onder water.
Vervolgens begin je weer te verkondigen dat een relatie niet zalig makend is, jij het echt niet nodig hebt, je je zo prima vermaakt, het zijn allemaal sprookjes, men houdt zichzelf voor de gek door zoveel waarde te hechten aan liefde en relaties, nee, jij weet gelukkig wel beter.
En oh suprise, dan plots komt er weer een dame ergens in een topic, die jouw aandacht trekt, die je overlaadt met flirterige opmerkingen, en ja hoor, het begint weer van vooraf aan.

En wij kunnen er allemaal van meegenieten, dus ga vooral door, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27852178
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:28 schreef milagro het volgende:

Je verkondigt eerst overal dat het vrijgezelle leven je zo bevalt, nee, voor jou voorlopig geen relatie meer, jij vermaakt je zo ook wel, liefde is onzin tenslotte, het is allemaal lust of egoisme, nee, jij hebt geen relatie nodig om je leven inhoud te geven.

Je flirt als een bezetene met 1 dame, je lult topics vol met geslowchat.
Ondertussen vertel je de mannelijke maagden "hoe het moet" een vrouw aan de haak slaan.
Vervolgens krijg je "wat" met de dame in kwestie.

Je laat hier en daar wat vallen, dat jij het weer voor elkaar hebt.
Na een week of wat echter loopt het weer spaak.
Dan duiken de HVJJN posts weer wat meer op.
Soms ook de wat rancuneuze posts met steken onder water.

Vervolgens begin je weer te verkondigen dat een relatie niet zalig makend is, jij het echt niet nodig hebt, je je zo prima vermaakt, het zijn allemaal sprookjes, men houdt zichzelf voor de gek door zoveel waarde te hechten aan liefde en relaties, nee, jij weet gelukkig wel beter.

En oh suprise, dan plots komt er weer een dame ergens in een topic, die jouw aandacht trekt, die je overlaadt met flirterige opmerkingen, en ja hoor, het begint weer van vooraf aan.
Hmm ik vind niet dat je een relatie moet hebben om je leven inhoud te geven. Ik vind dat je leven inhoud moet hebben en een relatie dat een meerwaarde kan geven. Ik sta op het moment net zo min negatief als positief ten opzichte van een relatie. Ik zie wel wat op mijn pad komt.

Over het algemeen bevalt mij het vrijgezelle leven op het moment prima, ik ben het gewoon zelden langer dan een half jaar. Flirten hier op dit forum is puur voor de fun, ik doe er verder niets mee over het algemeen in tegenstelling tot vele anderen. Ik lul topics vol met slowchat met 1 dame . Praat niet zulke onzin zeg.

Rancuneuze posts vooral als ik haar van hier ken of via hier ken en dat is maar 2 keer geweest. In alle andere gevallen niet. Ik heb ook zeker leuke contacten en relaties gehad. Ik mag eigenlijk niet klagen Steken onder water bewaar ik voor mensen die respectloos met mij omgaan, daar heb ik een dood broertje aan. De meiden met wie ik heb gehad en me fatsoenlijk behandelden en bijvoorbeeld niet hele nare dingen als excuus aanhaalden om me aan het lijntje te houden en vreemd te gaan, krijgen dat ook terug. What goes around comes around. Over mijn tweede meisje van 1,5 jaar zul je me bijvoorbeeld nooit iets negatiefs horen zeggen, dat is een topmeid al werkte het niet meer. Precies zo denk ik over een hoop scharreltjes en korte relaties.

Ik vind het prettig als ik een relatie heb in het begin heb en minder prettig als het uit is. Je zou het toch bijna menselijk noemen.

Ik heb een relatie nog nooit zaligmakend gevonden en vrijgezel zijn is ook niet per se zaligmakend, het is een lastig iets.

Ik loop altijd te flirten in topics, ook als ik een meisje heb. Dat is onschuldig en altijd al geweest ook. Je ziet spoken. Ik doe er 9/10 keer helemaal niets mee en hou het met lolletjes op het forum of op MSN. Als je naar fok! kijkt zijn er bij de meeste andere mensen wel neukertjes etc etc. Dus het is een beetje pot verwijt ketel-verhaal, het verschil is dat ik openbaar flirt en 'leef'. De rest doet zich mooier voor dan hij/zij is.

P.S. Sommige maagden hebben wel degelijk wat aan mijn tips gehad. Dat ik het een beetje doorheb wil niet zeggen dat ik zelf altijd de meest slimme in het spelletje ben helaas. Ik probeer ze gewoon te helpen, iemand in mijn omgeving heeft hetzelfde euvel. Sue me!

[ Bericht 3% gewijzigd door Tranceptor op 12-06-2005 11:56:41 ]
  zondag 12 juni 2005 @ 13:22:07 #260
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27854499
Net twee dagen gekampeerd en ik volg jammer genoeg het hele topic niet meer...

Was best bezopen en ik was eiglk onbewust wel best op weg naar... Maar toch zei iets weer dat ik het niet moest doen, dus naar mijn gevoel geluisterd en niets gedaan... Hoppa, half uur later hing ze over pot...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27854643
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:19 schreef Malebolgia het volgende:

Gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo egocentrisch ingesteld (en dat onder de noemer 'romantisch') dat ze zichzelf als absoluut middelpunt van het romantisch universum beschouwen. Ik had het je in dat geval namelijk andersom te doen gegeven meid.
De houding die jij schetst plaatst mannen namelijk in een verdomd lastig parket en is alleen maar goed om je eigen ego te strelen, verder niet.
Ik weet zeker dat de meeste mannen die hier tips zoeken als geen ander die moeite wel willen doen, maar geef ze dan FFS ook eens de kans!
Egocentrisch, nope juist niet.
Waarom zou ik mensen kwetsen, doen alsof ik hoteldebotel ben etc, als IK het nog niet zeker weet, als IK zoiets heb van 'we zien wel'. Moet ik dan als een kwijlend hondje mannen/jongens toelaten, als ik al vrij gauw en/of op een gegeven moment weet 'nee, nog niet' of 'denk het niet'. Nee dus, dus egocentrisch, nee dan noem ik het liever romantisch realistisch dus.

En geloof me, voor mij werkt dit het beste, want ik ken mezelf of heb mezelf goed leren kennen.
De keuze een tijdje terug, om voor mezelf te gaan, om vrijgezel (dan) te worden is er niet één geweest alleen uit mijn (eigen) belang, al kan dat zo lijken.

En ik sta open hoor, dat is iets heel anders, maar ik ben en blijf erg realistisch, juist omdat, voor mezelf en voor ander, of een ander daar nou tevreden mee is of niet . Ik sluit geen deuren (soms dan letterlijk ), en een ander of genoeg jongens die zichzelf mogen laten zien aan mij, daar waar zelfs andere zoiets zouden kunnen hebben 'mazzel'. Maar dat komt ook omdat ik niet zo snel verliefd word, en dus vriendschappelijk kan omgaan met jongens. Als ik echter zoiets heb van 'neuh', dan ja 'dan niet'. Net zoals een ander dat bij mij mag doen. Wat heb je er anders aan? Ik ga liever voor echt ipv illusies.

En ja, ik plaatst mezelf ook te midden van het romantisch universum, aangezien ik met mezelf te doen heb .

en wat is FFS
  zondag 12 juni 2005 @ 13:31:26 #262
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27854784
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef sweetgirly het volgende:
en wat is FFS
Ik gok op 'For fuck's sake'. Uitermate ontopic, zou ik zeggen.
pi_27854885
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:31 schreef broer het volgende:

Ik gok op 'For fuck's sake'. Uitermate ontopic, zou ik zeggen.
Oh aha, geil, hij werd boos op mijn reactie

vast een versiertruc
  zondag 12 juni 2005 @ 13:39:09 #264
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27854991
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:35 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Oh aha, geil, hij werd boos op mijn reactie

vast een versiertruc
Is dit een showcase-topic?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27855057
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:39 schreef DanielBo het volgende:

Is dit een showcase-topic?
Showcase-topic, was dat nu weer

Versiertip erin gooit: weet het niet (even)
  zondag 12 juni 2005 @ 13:44:07 #266
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27855126
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Showcase-topic, was dat nu weer

Versiertip erin gooit: weet het niet (even)
Showcase, als in "laat het zien"...
pi_27855479
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:44 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Showcase, als in "laat het zien"...
Nou laat maar zien dan.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:20:46 #268
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27856138
*doet z'n blouse uit en laat z'n sexy bovenlijf zien*

Of bedoelde je het versieren? Niet echt super ervaring mee...
pi_27856594
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:20 schreef DanielBo het volgende:
*doet z'n blouse uit en laat z'n sexy bovenlijf zien*
Ja, op het nummer Modjo - Lady

alle mannen meedoen natuurlijk
  zondag 12 juni 2005 @ 14:44:01 #270
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27856831
Ik ben de enigste met een sexy bovenlijf!
pi_27856892
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef DanielBo het volgende:
Ik ben de enigste met een sexy bovenlijf!
Oh hee, nog een show'tje, daar blijf ik nog even voor zitten
Maar het is enige

Ik ben er weer vandoor , was aangenaam iig
pi_27865755
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik loop altijd te flirten in topics, ook als ik een meisje heb. Dat is onschuldig en altijd al geweest ook. Je ziet spoken. Ik doe er 9/10 keer helemaal niets mee en hou het met lolletjes op het forum of op MSN. Als je naar fok! kijkt zijn er bij de meeste andere mensen wel neukertjes etc etc. Dus het is een beetje pot verwijt ketel-verhaal, het verschil is dat ik openbaar flirt en 'leef'. De rest doet zich mooier voor dan hij/zij is.

P.S. Sommige maagden hebben wel degelijk wat aan mijn tips gehad. Dat ik het een beetje doorheb wil niet zeggen dat ik zelf altijd de meest slimme in het spelletje ben helaas. Ik probeer ze gewoon te helpen, iemand in mijn omgeving heeft hetzelfde euvel. Sue me!
Jezus, die twee dingen bij elkaar Ik vind je al een dikke nerd als je uberhaupt loopt te flirten op een forum, come on... Maar het is nog ongelooflijker dat er dat nog grotere nerds bestaan die jouw advies dan ook nog werkelijk opvolgen
Nou ja, wel cool voor je ego natuurlijk, weet je dat het nog erger kan..
pi_27866340
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:13 schreef TYP het volgende:

[..]

Jezus, die twee dingen bij elkaar Ik vind je al een dikke nerd als je uberhaupt loopt te flirten op een forum, come on...
* Tranceptor maakt een buiging naar iemand die dat triest vind, maar hier net zo goed zelf post
  maandag 13 juni 2005 @ 00:33:57 #274
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_27874294
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.

Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!

ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
Go Tranceptor!!
Ook ik heb (als man) geen behoefte om me aan vrouwen op te dringen, ik heb niet zo'n levensgroot bord voor mijn kop. Ik weet van mezelf dat ik best aantrekkelijk ben voor vrouwen, maar versieren kan ik absoluut niet.

Ik kan heel goed vriendschappelijk praten met vrouwen (waar ik ook veel mee te maken heb) en heb ook absoluut geen gebrek aan zelfvertrouwen, maar er is altijd een soort spanning bij vrouwen die meer zijn dan leuk. En als je eindelijk een keer moeite hebt gedaan om die vrouw op te bellen of te vragen voor een etentje, en je weet dat het klikte tussen jullie twee, spelen ze hard 2 get en mag JIJ weer bellen omdat ZIJ niet durven....

Nu pas ik daarvoor, ik heb het afgezworen om als een tamme puppy achter een leuke vrouw aan te lopen, als zij interesse heeft moet ze dat maar zelf eens tonen! Jammer dan, hun verlies. Vrouwen willen toch zo graag geemancipeerd zijn, toon dan eens wat meer initiatief! waarom zou je die leuke jongen laten lopen puur door het feit dat je hard 2 get wil zijn?

Men zegt wel eens dat liefde je niet moet zoeken maar moet vinden, dus waarom hard 2 get spelen als je iemand leuk vindt?

Ik weet het zeker: jongens vinden het maar al te leuk als een vrouw laat blijken dat het leuk vinden wederzijds is in een pril stadium van pre-verliefdheid.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  maandag 13 juni 2005 @ 00:45:32 #275
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27874544
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef OneStupidDog het volgende:
<lap tekst>

Ik weet het zeker: jongens vinden het maar al te leuk als een vrouw laat blijken dat het leuk vinden wederzijds is in een pril stadium van pre-verliefdheid.
Vrouwen verwachten nou eenaal mannelijk initiatief. Een man die initiatief neemt, staat sterk in zijn schoenen, en kan dus haar en de kids goed beschermen. Volgens mij is het gewoon oer-instinct in een modern jasje...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')