Ik ga zo uit dus ik kan morgen misschien wel een verslagje doen van de keuring. Ik neem mijn stempel mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef gigant het volgende:
[..]
Dit klinkt nogal gay, ook al ben ik super kieskeurig. Misschien ergens anders gaan stappen.
Die vrouwen die de boventoon voeren houden jouw gemoederen wel bezig als ik het topic zo nalees. Maar het gaat inderdaad om het versieren, maar wat je de vrouw verwijt, doe je zelf ook. Dat punt wil ik ermee maken. Dus wat misschien handig zou zijn is om niet meteen met vooroordelen over de vrouw te komen als je een vrouw aanspreekt/versiert. Ja, sommige vrouwen zijn er niet van gediend als er een man naar ze toe komt met een slappe openingszin of raar gedrag. Net als dat jij het niet op prijs zal stellen als er een 'koe' op je afstapt. We zitten allemaal vol met vooroordelen over wat wel en niet kan mbt versieren en dat is niet bepaald geslachtsgebonden maar zo komt het wel over als ik het topic lees.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
We hebben het er hier niet over of vrouwen meerdere opties hebben, we hebben het over een relatief kleine groep vrouwen die soms wel de boventoon voert in een scheef soort gedachtenpatroon. Dat vrouwen ook opties openhouden is mij al jaren bekend, maar daar gaat deze discussie niet over mijns inziens.
Ik heb al eerder aangegeven dat het helemaal niet gaat over vrouwen die opties openhebben. Je redenering en argumentatie houdt zo'n beetje op daar. Ik heb een bepaald beeld van een vrouw geschetst waar toch de meeste mannen in dit topic achterstaan in mindere of meerdere mate.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:39 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Maar het gaat inderdaad om het versieren, maar wat je de vrouw verwijt, doe je zelf ook. Dat punt wil ik ermee maken. Dus wat misschien handig zou zijn is om niet meteen met vooroordelen over de vrouw te komen als je een vrouw aanspreekt/versiert. Ja, sommige vrouwen zijn er niet van gediend als er een man naar ze toe komt met een slappe openingszin of raar gedrag. Net als dat jij het niet op prijs zal stellen als er een 'koe' op je afstapt. We zitten allemaal vol met vooroordelen over wat wel en niet kan mbt versieren en dat is niet bepaald geslachtsgebonden maar zo komt het wel over als ik het topic lees.
Komop T, je bent nu wel heel krampachtig aan het zoeken. Je snapt best wat ze bedoelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
Verschil: koe is extreem, een normale vent is misschien gemiddeld maar verder nix. Als ik het heb over koeien dan gaat het over zeer lelijke, veel te vadsige vrouwen. Dat is een kleine groep vergeleken bij een grote groep 'normale' mannen. Je vergelijking raakt dus kant noch wal
Ik snap wel wat ze bedoelt, maar ze is appels met peren aan het vergelijken. Het is gewoon geen steekhoudend argument helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Komop T, je bent nu wel heel krampachtig aan het zoeken. Je snapt best wat ze bedoelt.
Ja maar ik denk niet dat je altruistisch bezig bent maar een beetje anti-vrouwquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven dat het helemaal niet gaat over vrouwen die opties openhebben. Je redenering en argumentatie houdt zo'n beetje op daar. Ik heb een bepaald beeld van een vrouw geschetst waar toch de meeste mannen in dit topic achterstaan in mindere of meerdere mate.
Ik verwijt de vrouwen in die zin niks zoals ik al aangaf door te kijken naar WAAR zoiets vandaan komt. Het feit is gewoon dat de gemiddelde man dat een aantal keren op zijn pad gaat vinden en ik uit een soort van altruistische neigingen iets heb van behoed de vent die dat strax 3/4 keer achter elkaar heeft. Want leuk is anders en niet iedereen heeft zo'n dikke huid!
Verschil: koe is extreem, een normale vent is misschien gemiddeld maar verder nix. Als ik het heb over koeien dan gaat het over zeer lelijke, veel te vadsige vrouwen. Dat is een kleine groep vergeleken bij een grote groep 'normale' mannen. Je vergelijking raakt dus kant noch wal
T. is verbaal heel sterk Thaleia. Neem dat nou gewoon van hem aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Komop T, je bent nu wel heel krampachtig aan het zoeken. Je snapt best wat ze bedoelt.
Het gaat ook niet om de omvang van de groep, maar om een ander soort omvang.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Het gaat niet om de omvang van zo'n groep!
Het gaat om de vergelijking op zich, jij vindt het niet leuk als een ietwat vadsige vrouw op je afstapt en ik vind het niet leuk als iemand op mij afstapt met de vraag of hij me beter mag leren kennen en ik dan vervolgens het idee heb dat hij door mn kleding heen kijkt.
Het komt op hetzelfde gevoel neer. En dan heb ik het nog niet eens over de observatie dat de grootste versierders van hot naar her lopen om maar 'ff wat te scoren' wat sowieso al voor een vertekend beeld zorgt. Dus de attitude van de vrouw tov een man die een versierpoging, die lijkt op vorige ervaringen, kan in het verkeerde keelgat schieten.
Daarom ben ik het niet zo eens met de van te voren opgezette versiertruuk, maar meer met het normale (goh laten we es gewoon gezellig kletsen en kijken wat er van komt). Wat je onder normaal verstaat is denk ik persoonsgebonden.
Ach er is nog iemand krampachtig aan het zoeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
T. is verbaal heel sterk Thaleia. Neem dat nou gewoon van hem aan
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
T. is verbaal heel sterk Thaleia. Neem dat nou gewoon van hem aan
Knap dat jij denkt dat het bij mij alleen om gedachtes gaat als ik iemand ontmoet. Voor zover ik weet gaat het bij het ontmoeten van een persoon om eerste indruk. Dus ik kan niet een eerste indruk baseren op het denkpatroon van een ander. Ik kijk naar zijn houding, waar zijn ogen naartoe gaan en wat hij zegt en daar trek ik mijn conclusies uit. Net als wanneer jij kijkt naar een vadsige vrouw. Visuele analyse, juist. Ieder mens denkt, maar Tranceptor niet als hij een vrouw leert kennen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
'Ietwat' is een zwaar understatement, ik heb het over tientonners. Ik heb het over extreme gevallen, jij vindt de gemiddelde vent van wie jij het idee hebt opgevat dat hij door je kleding heenkijkt al bedreigend. Kijk dat is nu net het verschil, ik reken af op wat ik zie dan en jij rekent af op wat je denkt dat hij denkt.
Je denkt voor een ander ja ja ik in dat geval ook voor de oplettenden en dat is nu net het verschil. Ik denk bij extremen gevallen niet voor haar wat ze wel allemaal niet wil, als ze irritant wordt dan is het snel over. Jij gaat als een man denken of je wil dingen zien. Dan ga je dus ook dingen zien die er NIET zijn.
Het is niet hetzelfde gevoel; mijn gevoel is een compleet gebrek aan aantrekkingskracht tot die persoon en bij jou is het een soort van denken voor die persoon en een etiketje plakken hoe hij wel niet zal zijn. Angst is jouw raadgever, visuele analyse die van mij.
Oe stalkertje die T.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef milagro het volgende:
Was onze brown_eyed_girl niet ooit eens één van de vele objects of desire van Tranceptor?
ben ik goed, of ben ik goedquote:
ja het begint er steeds meer op t elijken dat Tquote:
Ikquote:
nee, jij bent Tranceptor niet, jij mag dan dom zijn, je bent niet arrogant.quote:
Stappen? Kga lekker vroeg mn bedje in... Gister al laat genoeg gewordenquote:
Hmmm is dit een verkapt compliment?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, jij bent Tranceptor niet, jij mag dan dom zijn, je bent niet arrogant.
Dat denk ik ook de hele tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:19 schreef JoeyT het volgende:
Vet goed nr trws... Brown eyed girl...
Hehehe, ook sentimenteel liedje voor je of dat niet?quote:
Sentiment is voor oude mannen. Ik ben pas 16quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ook sentimenteel liedje voor je of dat niet?
Iedereen zo zijn specialiteit, ik hoef er in elk geval niet voor naar Wuppertal waar ik wel aanzien geniet.quote:
a) Zou kunnen. Ik ben zelden echt lang alleen geweest ja. Klinkt goed meid, je zou een boek moeten schrijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:13 schreef milagro het volgende:
[..]
ja het begint er steeds meer op t elijken dat T
a) niet alleen kan zijn, de ene "relatie" of poging daartoe is nog niet koud over, of hij gooit weer hengeltjes uit
b) veel van zijn successen te danken heeft aan de anonimiteit vh internet.... het begint goed, en eindigt desastreus zodra die er gemeet wordt
en rara wie is de grote gemene deler
\quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
a) zou kunnen. Ik ben zelden echt lang alleen geweest ja.
b) De meeste meiden ontmoet ik niet via internet, maar gewoon irl. De meeste meiden waarmee ik hier op het forum flirt of lollig mee doe zet ik slechts zelden op bijvoorbeeld mijn MSN-lijst. Deze vlieger gaat niet op, overigens is nog altijd het merendeel van de minimeets met vervolg voortgezet. Nu waren het er ook niet veel, maar goed.![]()
Flachau is niet het wuppertal. Als je wijs wilt doen, verdiep je er dan eerst inquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen zo zijn specialiteit, ik hoef er in elk geval niet voor naar Wuppertal waar ik wel aanzien geniet.![]()
Het boeit me niet sorry. Je doet maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Flachau is niet het wuppertal. Als je wijs wilt doen, verdiep je er dan eerst in
Ik weet het niet, jij hebt een probleem met mij. Ik niet met jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:29 schreef milagro het volgende:
Het valt me gewoon op, dat het na een poosje niet zo botert meer, tussen jou en je Fok flirts
Waar zal dat toch aan liggen?
Aan jouw gruwelijk irritante arrogantie of jouw slechte mensenkennis
Kom, ik quote jouw met vertraging gevatte opmerking ook evenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt goed meid, je zou een boek moeten schrijven.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef JoeyT het volgende:
EDIT: slaat nergens op
Nou, probleem, probleem, je grote mond in dit soort topics valt gewoon opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het boeit me niet sorry. Je doet maar.![]()
[..]
Ik weet het niet, jij hebt een probleem met mij. Ik niet met jou.
Tegen mij begint ie altijd over het wuppertal.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
"nou beter mijn neus stoten, dan wat jij doet : helemaal niets, hoe lang was jij nu al vrijgezel, Tante Pollewop"
Hoe zit t eigenlijk met jouw relatie... Je weet altijd mooi te vertellen hoe fout ik t doe, maar doe je t zelf wel goed vraag ik me oprecht af?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, probleem, probleem, je grote mond in dit soort topics valt gewoon op
Ik ben de enige niet, geloof ik
Je weet het allemaal zo goed, flirt je een slag in de rondte, maar stoot telkens je neus.
Ik geef alvast maar jouw reactie erbij
"nou beter mijn neus stoten, dan wat jij doet : helemaal niets, hoe lang was jij nu al vrijgezel, Tante Pollewop"![]()
![]()
Ik doe het uitstekend zelfs, ik heb geen relatie nodig om me goed te voelen, zoals jij en T. dat blijkbaar wel hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met jouw relatie... Je weet altijd mooi te vertellen hoe fout ik t doe, maar doe je t zelf wel goed vraag ik me oprecht af?
Naja ik heb eigenlijk maar met 1 meisje 'gezeik' gehad en voor de rest liep t allemaal prima eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doe het uitstekend zelfs, ik heb geen relatie nodig om me goed te voelen, zoals jij en T. dat blijkbaar wel hebben
Ben nu al een poos écht zonder relatie (daarvoor een poos af/aan gekloot met 1 meneer) , en het bevalt me prima
Even zonder gezeik is heeeeeerlijk, moet je ook eens proberen
Je hebt kunnen lezen dat ook een spontane actie gelijk afgefikt wordt, omdat de bijzin als fout geanalyseerd is door de toehoorder.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Misschien is het een idee om de persoonlijke discussie (die een beetje een soort personal war lijkt te worden) even te linken aan het topic, en het persoonlijke er af te halen. Zo te horen zijn er punten waarover mensen vallen. Deze kunnen in het topic geplaatst worden als zijnde punten die mensen als het om versieren gaat niet op prijs stellen...van gehoord of uit eigen ervaring.
Ik heb een paar keer meegemaakt dat mensen je proberen te "versieren" (groot woord misschien) via sms. Dan smsen zij je, het nummer hebben ze gekregen via via, en kennen je alleen via een site of van gehoord.
Ook ben ik het met de persoon eens, weet niet zeker meer wie het was, dacht bruinoogmeisje, dat het veel en veel leuker is als er opeens spontaan actie wordt ondernomen in plaats van geplande acties of je standaardopeningszin. Heb ook het gevoel dat als iets spontaan gaat er misschien ook minder snel het gevoel bij de ander is dat de jongen of meid wel vaker flirt.
Nix mis mee hoor, kheb vaak genoeg tel nrs uit telefoon van vriendinnetje gehaald. Meisje gesmst, gebeld en mee afgesproken...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een paar keer meegemaakt dat mensen je proberen te "versieren" (groot woord misschien) via sms. Dan smsen zij je, het nummer hebben ze gekregen via via, en kennen je alleen via een site of van gehoord.
Nou, in mijn vriendengroep zijn er ook mensen die een soort standaardactie hebben om te flirten. En dit is dus niet flirten omdat de meid zo leuk is, maar puur om te scoren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hebt kunnen lezen dat ook een spontane actie gelijk afgefikt wordt, omdat de bijzin als fout geanalyseerd is door de toehoorder.
En leg mij eens uit wat er mis is met vaker flirten
Wil jij het idee hebben dat de ander alleen met jou flirt die dag, die week, die maand ?
Maar jij kende de meid persoonlijk wel al mag ik aannemen? Of was het meer een blind-date daarna?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nix mis mee hoor, kheb vaak genoeg tel nrs uit telefoon van vriendinnetje gehaald. Meisje gesmst, gebeld en mee afgesprok
en...
Nu ja, je kan niet zonder scharrels dan, sex scharrels.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik heb eigenlijk maar met 1 meisje 'gezeik' gehad en voor de rest liep t allemaal prima eigenlijk...
Ik heb trws geen relatie nodig om mij goed te voelen... Voor dit meisje was ik gewoon vrijgezel hoor... Zonder vrouwen kan ik daarentegen niet...
Maar ben je wel in staat om een relatie te onderhouden?
Het kan ook leuk zijn om te scorenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, in mijn vriendengroep zijn er ook mensen die een soort standaardactie hebben om te flirten. En dit is dus niet flirten omdat de meid zo leuk is, maar puur om te scoren.
Vaak flirten is voor de rest niet zo erg, wie weet kom je elke week wel een "ware" tegen.
Flirten is ook niet alitjd om te scoren, denk ik, maar gewoon leuk om te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, in mijn vriendengroep zijn er ook mensen die een soort standaardactie hebben om te flirten. En dit is dus niet flirten omdat de meid zo leuk is, maar puur om te scoren.
Vaak flirten is voor de rest niet zo erg, wie weet kom je elke week wel een "ware" tegen.
Vind je het niet zonde dat je daar niet (meer) in gelooft? Ik zie mij dus op een gegeven moment wel iemand tegenkomen waar ik zoveel om geef (en andersom) dat we samen gelukkig oud zullen worden... Maar misschien is dit niet realistisch... Ik vind die hoop op perfectie eigenlijk wel altijd een prettig iets...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, je kan niet zonder scharrels dan, sex scharrels.
Ik ben daartoe wel in staat, ja, heb drie langdurige relaties gehad, en van 1 zijn er dus 2 kids.
Ik denk alleen niet dat 2 mensen het een leven lang met elkaar uit zullen houden.
Uitzonderingen zijn er, maar die bevestigen enkel de regel.
Ik denk dat iemand bij een bepaalde fase in je leven past en als die fase ophoudt, dat het dan kan zijn dat die persoon niet meer bij je past, of jij bij hem, tenzij je gelijk loopt, met elkaar dus.
En dat komt zelden voor.
Maar goed, dat heeft helemaal niets met versieren te maken en dus off topic gewauwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |