abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:09:26 #151
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_27836739
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Absoluut, ik heb zo genoeg hele geslaagde avonden gehad .

Nee, ik ben iemand die bij het vermoeden van het lichtste beetje desinteresse al wegloopt. Ik heb deze week ontdekt dat het in 1 geval niet nodig was geweest.
Haha dat is zo -niet- handig, om meteen weg te lopen als je vermoed dat ze niet zo happig is. Pas als het mij duidelijk word dat ze geen interesse heeft en dat dat ook niet gaat veranderen, geef ik op. Maar meisjes zijn meestal, als je door de eerste gevoelsbarriere heen bent, heel lief.

Maar je moet het wel durven, tegen je eigen gevoel in gewoon doorgaan met gezellig praatje maken. De aanhouder wint
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_27836802
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef hawaii het volgende:

[..]

Haha dat is zo -niet- handig, om meteen weg te lopen als je vermoed dat ze niet zo happig is. Pas als het mij duidelijk word dat ze geen interesse heeft en dat dat ook niet gaat veranderen, geef ik op. Maar meisjes zijn meestal, als je door de eerste gevoelsbarriere heen bent, heel lief.

Maar je moet het wel durven, tegen je eigen gevoel in gewoon doorgaan met gezellig praatje maken. De aanhouder wint
Ik heb de zoniet dan niet-instelling wat te ver doorgevoerd begrijp ik.

Ik heb gewoon nooit zo'n zin mijn tijd te verdoen, zeker niet als ik liever kan dansen.

ik heb al wel vaker gehoord dat meiden me heel leuk vonden, maar dat ik opeens wegliep... euhm korte aandachtsspanne
pi_27836854
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het zou eens een dag zo moeten zijn dat vrouwen nu eens met de geweldige opmerkingen/openingszinnen moesten komen. Dan konden ze eens zien hoe moeilijk het soms is.Overigens zeuren vrouwen altijd over foute mannen met foute opmerkingen maar als het de goede vent is... Bovendien durven ze zelf helemaal niks over het algemeen, dus ach beggars can't be choosers.
Ik weet het niet, ik spreek natuurlijk alleen voor mezelf.
Ben geen stapper meer, en de laatste jaren langdurig bezet geweest, dus geen recente ervaring met jagen in kroegen en andere tenten, maar ik denk dat je wel gelijk zal hebben over het algemeen

Ik weet van mezelf, dat de keren dat ik in de smaak viel, dat oók was omdat ik gewoon aardig reageerde op aanknooppogingen, ook als ik niet echt geinterresseerd was in de heer in kwestie.

maaaaaaar er zijn ook echt hele vervelende opdringerige heren, en als jij, als goedbedoelende, daar net achter aan je poging doet, dan kan het wel eens zo zijn, dat je dan een sjaggo reactie krijgt

er zijn namelijk ook dames die echt zonder intenties uitgaan en gaan stappen om gewoon lekker te dansen, en als je dan 3 keer achter elkaar met opdringerige kerels te maken krijgt, die echt hele grove manier van benaderen hebben dan ben je ms dus helemaal niet meer in de stemming voor welke toenadering dan ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27836908
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef milagro het volgende:

maaaaaaar er zijn ook echt hele vervelende opdringerige heren, en als jij, als goedbedoelende, daar net achter aan je poging doet, dan kan het wel eens zo zijn, dat je dan een sjaggo reactie krijgt

er zijn namelijk ook dames die echt zonder intenties uitgaan en gaan stappen om gewoon lekker te dansen, en als je dan 3 keer achter elkaar met opdringerige kerels te maken krijgt, die echt hele grove manier van benaderen hebben dan ben je ms dus helemaal niet meer in de stemming voor welke toenadering dan ook.
Dat soort losers mogen ze van mij preventief ruimen, die maken het de volgende onmogelijk. Ik snap de reactie van sommige vrouwen wel en als dan de volgende vent met een vergelijkbaar uiterlijk (want het gaat er toch vaak om wat voor beeld ze al van je hebben als je aan komt lopen in vergelijking met wat ze kennen, exen, e.d) langskomt wordt ie genadeloos afgewimpeld. Aan de andere kant zouden vrouwen gek worden als er een paar dagen helemaal geen aandacht voor hen of hun uiterlijk was.

Ach je moet gewoon een hele dikke huid hebben en geen verwachtingen als je een poging doet. Nee heb je, ja kun je krijgen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:16:50 #155
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27836943
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
Het zou eens een dag zo moeten zijn dat vrouwen nu eens met de geweldige opmerkingen/openingszinnen moesten komen. Dan konden ze eens zien hoe moeilijk het soms is.Overigens zeuren vrouwen altijd over foute mannen met foute opmerkingen maar als het de goede vent is... Bovendien durven ze zelf helemaal niks over het algemeen, dus ach beggars can't be choosers.
Er zijn genoeg vrouwen die dat doen hoor
Ben regelmatig met beste leuke dingen aangesproken. Maar ook vaak zat met het onoriginele: wat kijk je boos, heb je vuur, etc.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:16:58 #156
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_27836950
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb de zoniet dan niet-instelling wat te ver doorgevoerd begrijp ik.

Ik heb gewoon nooit zo'n zin mijn tijd te verdoen, zeker niet als ik liever kan dansen.

ik heb al wel vaker gehoord dat meiden me heel leuk vonden, maar dat ik opeens wegliep... euhm korte aandachtsspanne
De enige reden waarom ik zou weg lopen, is omdat er nog leukere cuties rondlopen Geeft gelijk aan dat je haar niet gelijk op zo'n voetstukje plaatst.

Gisteravond was beetje jammer, er was maar 1 meisje dat de moeite waard was... kun je dat trucje wat moeilijk herhalen.... Hele avond erover gedaan om haar nummer te ritselen
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_27836986
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef hawaii het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik zou weg lopen, is omdat er nog leukere cuties rondlopen
Zo wilde ik het niet zeggen.
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ben regelmatig met beste leuke dingen aangesproken. Maar ook vaak zat met het onoriginele: wat kijk je boos, heb je vuur, etc.
Dat kan absoluut en ik word tegenwoordig ook weleens aangesproken en dat is dan best ok (maar heel doorzichtig). Ik heb liever dat ze met wat meer spontaniteit en gekheid/humor het proberen, dat werkt prima bij mij. De laatste was : 'zo jij danst leuk maf, het lijkt een beetje op mij'. Het lijkt me niet echt done om de aandacht bij een versierpoging op deze manier op jezelf te leggen. Ze had de bijzin weg kunnen laten, die had geen functie in haar poging.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:22:53 #158
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27837088
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
Dat kan absoluut en ik word tegenwoordig ook weleens aangesproken en dat is dan best ok (maar heel doorzichtig). Ik heb liever dat ze met wat meer spontaniteit en gekheid/humor het proberen, dat werkt prima bij mij. De laatste was : 'zo jij danst leuk maf, het lijkt een beetje op mij'. Het lijkt me niet echt done om de aandacht bij een versierpoging op jezelf te leggen. Ze had de bijzin weg kunnen laten.
Mja.. van mij hoeft het niet zo. Ik kies liever dan dat ik gekozen wordt
pi_27837200
quote:

[..]

Zo wilde ik het niet zeggen.
[..]

Dat kan absoluut en ik word tegenwoordig ook weleens aangesproken en dat is dan best ok (maar heel doorzichtig). Ik heb liever dat ze met wat meer spontaniteit en gekheid/humor het proberen, dat werkt prima bij mij. De laatste was : 'zo jij danst leuk maf, het lijkt een beetje op mij'. Het lijkt me niet echt done om de aandacht bij een versierpoging op deze manier op jezelf te leggen. Ze had de bijzin weg kunnen laten, die had geen functie in haar poging.
ja, hallo, analyseer je toenaderingen altijd zo , op bijzinnen en hun functie
als je van haar spontaniteit verwacht is zo'n analyse ook een beetje suf, natuurlijk.
pi_27837319
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, hallo, analyseer je toenaderingen altijd zo , op bijzinnen en hun functie
als je van haar spontaniteit verwacht is zo'n analyse ook een beetje suf, natuurlijk.
Hehe ik dacht er later pas over na, op dat moment kwam het gewoon niet over. Ik was toch later benieuwd waarom het niet overkwam...

pi_27837372
afgelopen woensdag klikte het gewoon..........

3 keer oogcontact en bingo
pi_27837401
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef milagro het volgende:

ze zit dus me voorbedachte rade in de trein met dát boek
Wie weet. Doet er niet echt toe, of wel?
quote:
ze wil dus aangesproken worden maar wel door bepaalde heren, zoals jij blijkbaar, en gaat daarom opzichtig met de kaft in zicht in de trein zitten
Als jij je schaars kleedt zit jij dan 24 uur per dag 'ik ben schaars gekleed, kijk mij, ik ben schaars gekleed, kijk mij, ik ben schaars gekleed, kijk mij'?
quote:
Ik weet niet wat suffer is, meerdere lijntjes open houden, of met een zorgvuldig uitgekozen boek in de trein gaan zitten, opdat je door de juiste heren aangesproken wordt.
Je weet wel meer dingen niet.
pi_27837402
Ik ben vaak zat met hele suffe openingszinnen benaderd, en het lag nooit aan die zin ( of hij moet heel banaal, grof geweest zijn) of ik iemand afwees, hoor

Het lag gewoon aan de kop die ik zag, de lach op het gezicht, de ogen, of me dat beviel.
pi_27837457
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Verder, als iemand zegt dat ze 'meerdere lijntjes open houden' dan vind ik daar toch een bepaalde gereserveerdheid uit spreken, het is een soort surrogaat-controle die je uitoefent. 'als het met die niet 'lukt', dan met die andere'. Dat klinkt toch heel geforceerd? Wat 'lukt' er dan? Alsof het -alleen- van jou afhangt of je betekenisvol contact krijgt.
Dit is alleen van toepassing als je probeert een relatie te forceren. Als ik meid A en B ontmoet, en bij beide ben ik bezig ze goed te leren kennen, en er is misschien wel kans bij beide dat er iets uit komt, dan heb ik meerdere lijnen open. Echter is het niet zo dat ik dan denk: als het bij die niet lukt dan de ander maar. Je leert elkaar kennen, en misschien klik ik goed met meid A uiteindelijk. Het kan ook zijn dat ik geen bij beide geen interesse heb in een verder iets. Maar het moet niet zo zijn dat als ik denk dat meid A wel ok is, en dat ik tijdens het leren kennen van elkaar niet zoiets kan doen bij meid B. Er is tenslotte nog nergens sprake van. Zodra ik meid A meer dan een leuke meid vind weet ik dat ik bij meid B grenzen moet trekken mocht zij mij wel leuk vinden en ik haar niet.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:36:54 #165
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_27837463
Waar ontstaan nou eigenlijk de meeste relaties? Oftewel zijn de beste plaats om te versieren?
pi_27837475
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Waar ontstaan nou eigenlijk de meeste relaties? Oftewel zijn de beste plaats om te versieren?
werk
pi_27837493
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef xFriendx het volgende:
-knip-
Exact zoals ik er over denk. Hulde!
pi_27837498
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef cyber_rebel het volgende:
kroeg
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:38:16 #169
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27837499
quote:

[..]

Dan kom ik op verkeerde plaatsen, want ik ben zelden aangesproken door een dame (tijdens stappen nog nooit trouwens).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27837513
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
Ik ben vaak zat met hele suffe openingszinnen benaderd, en het lag nooit aan die zin ( of hij moet heel banaal, grof geweest zijn) of ik iemand afwees, hoor

Het lag gewoon aan de kop die ik zag, de lach op het gezicht, de ogen, of me dat beviel.
agree
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:39:44 #171
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27837537
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef runaway het volgende:

[..]

kroeg
Dat schijnt mee te vallen, al zal het voor versieren an sich een goede plek zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:47:47 #172
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27837739
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:33 schreef runaway het volgende:
afgelopen woensdag klikte het gewoon..........

3 keer oogcontact en bingo
"Bingo"...

We willen details! Wat zij hij, wat zij jij, hoe keek hij erbij toen je het zei, etc.
En hoe "bingo!": Heb je z'n telefoonnummer, gezoend, gesext, zwanger, schoonmoeder ontmoet...?

Vertel!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27837776
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:39 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat schijnt mee te vallen, al zal het voor versieren an sich een goede plek zijn.
dat zeker, maar relaties ontstaan volgens mij vooral op werk.

en dan op de 2 plaats, de vriendenkring (via via via)
pi_27837777
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Bingo"...

We willen details! Wat zij hij, wat zij jij, hoe keek hij erbij toen je het zei, etc.
En hoe "bingo!": Heb je z'n telefoonnummer, gezoend, gesext, zwanger, schoonmoeder ontmoet...?

Vertel!
uhm zijn vriend kwam me een biertje aanbieden onder het mom: van die jongen daar............
'die jongen' kwam er dus later bijstaan, klets klets klets. Hij wilde de merengue wel eens leren. Dus ik hem een stukje merengue geleerd ...........
Tsja en toen draaide de DJ de Lambada........ goede keus natuurlijk
heb zun telefoonnummer en gezoend en hij is bij me thuis geweest na het uitgaan..........

Genoeg?

edit- we begonnen dus gewoon met oogcontact........
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:58:51 #175
67978 HenryHill
pi_27838004
Ok, we kunnen dus concluderen dat je 'zelfs' eerst een vriend het vuile werk voor je kunt laten opknappen, en dan toch nog succes kunt hebben.

Hmm, eye-opener voor mij, iig
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:09:38 #176
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838264
quote:
De laatste was : 'zo jij danst leuk maf, het lijkt een beetje op mij'. Het lijkt me niet echt done om de aandacht bij een versierpoging op deze manier op jezelf te leggen.
Leuk juist. Maar ja jij zal het wel als een belediging hebben opgevat en daarom werkte het niet.
Toch eens wat aan je zelfvertrouwen doen man!
pi_27838345
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Leuk juist. Maar ja jij zal het wel als een belediging hebben opgevat en daarom werkte het niet.
Toch eens wat aan je zelfvertrouwen doen man!
Ik vatte het helemaal niet op als belediging. Ik vatte het op als constatering van een feit, leuk om een gesprek mee te openen. Helaas ging ze daarna de aandacht naar zichzelf verleggen en zag ik al weer een derdegraads kruisverhoor en monoloog naar haar persoon ontstaan.

plus vooral het feit dat ze precies op dat moment mijn favoriete nummer draaiden en ik moest gaan dansen naast dat hele leuke meisje ergens vooraan
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:14:33 #178
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838380
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vatte het helemaal niet op als belediging. Ik vatte het op als constatering van een feit, leuk om een gesprek mee te openen. Helaas ging ze daarna de aandacht naar zichzelf verleggen en zag ik al weer een derdegraads kruisverhoor en monoloog naar haar persoon ontstaan.
Over dit soort dingen denken is onzekerheid. Net zoiets als de ... gaan analyseren in een sms ofzo. Het is een zin. Gewoon een gespreksopening verder niet.
pi_27838429
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Over dit soort dingen denken is onzekerheid. Net zoiets als de ... gaan analyseren in een sms ofzo. Het is een zin. Gewoon een gespreksopening verder niet.
Ik ben analyserend van aard en op het moment zelf speelde veel meer die info een rol.

Dat heeft allemaal zeer weinig met onzekerheid te maken. Ik heb geen idee hoe je erbij komt
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:20:11 #180
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27838519
quote:

[..]

Die zijn echt heel erg ja. Je lichaamstaal is ook héél belangrijk.

Als je aan het praten bent, leun altijd achterover, nooit in de oor hijgen of bijna met jouw hoofd tegen haar hoofd.

Wat ook belangrijk is, als je ze zoent. Kus ze dan 5 sec. En zeg dan iets in de zin van: "jij bent een snelle", en zoen haar daarna een tijd niet. Je moet spanning creeeren niet breken. Dat doe je met dingen als full-time zoenen etc.

Wees grappig, maar lach nooit te veel. En steek ze gewoon heerlijk de gek aan. Je wordt er beter in, ik heb af en toe weleens openingszinnen waarvan ik later dacht, pfiew op het randje.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_27838560
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:20 schreef gigant het volgende:

Wees grappig, maar lach nooit te veel. En steek ze gewoon heerlijk de gek aan. Je wordt er beter in, ik heb af en toe weleens openingszinnen waarvan ik later dacht, pfiew op het randje.
Als ik al een openingszin gebruik dan doe ik dat om te shoqueren of te narren en ik ben verbaal vrij sterk. Helaas werkte het vorige week averechts en kreeg ik lik op stuk. Ach ja, daar was op zich ook niks mis mee...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:22:12 #182
114120 gigant
pi_27838562
quote:

[..]

Relax toch, hoef jij je bek niet constant open te trekken. Laat haar lekker praten over zichzelf, vrouwen doen dit nou eenmaal. En kap het naar tien minuten af, en ga naar je vrienden. Je komt haar nog wel een keer tegen.
pi_27838601
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:22 schreef gigant het volgende:

[..]

Relax toch, hoef jij je bek niet constant open te trekken. Laat haar lekker praten over zichzelf, vrouwen doen dit nou eenmaal. En kap het naar tien minuten af, en ga naar je vrienden. Je komt haar nog wel een keer tegen.
Dat doet me denken aan een vriendin van vroeger, die kon je een tijd laten lullen over zichzelf aan de telefoon, de telefoon neerleggen en doodleuk na een dik kwartier de telefoon weer opnemen. Dan was ze nog bezig. Het lijkt me een beetje nutteloos daar mijn prettige uitgaanstijd aan te besteden
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:26:01 #184
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838650
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
Dat heeft allemaal zeer weinig met onzekerheid te maken. Ik heb geen idee hoe je erbij komt
Zekere mensen zouden het meisje bekijken. Ja leuk -> beetje mee ouwehoeren. Nee niet leuk -> gesprek afkappen en gaan. En niet allemaal moeilijke analyses gaan maken.
Maakt verder niets uit. De grootste zakenmensen hebben faalangst hoor
pi_27838652
quote:

plus vooral het feit dat ze precies op dat moment mijn favoriete nummer draaiden en ik moest gaan dansen naast dat hele leuke meisje ergens vooraan
Ik snap niet goed wat je dan wilt. Ik bedoel ze mag niet over zichzelf praten, dus jij wilt dan waarschijnlijk wat over jezelf vertellen. Maar nee zo bedoel je het waarschijnlijk ook weer niet *voel de opmerking al aankomen. Maar hoe wil je iemand dan leren kennen? En nog zoiets, niet speciaal gericht aan Tranceptor, maar aan de mannen op dit forum die ervan uitgaan dat vrouwen denken dat de man elke aantrekkelijke vrouw gaat versieren. Nu ik het zo aan het lezen ben, blijkt toch wel dat jullie als het ware opties openhouden. Op zich helemaal geen probleem, maar loop dan niet te zeuren dat vrouwen lopen te zeuren hierover.
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
pi_27838689
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:49 schreef runaway het volgende:

uhm zijn vriend kwam me een biertje aanbieden onder het mom: van die jongen daar............
'die jongen' kwam er dus later bijstaan, klets klets klets. Hij wilde de merengue wel eens leren. Dus ik hem een stukje merengue geleerd ...........
Tsja en toen draaide de DJ de Lambada........ goede keus natuurlijk
heb zun telefoonnummer en gezoend en hij is bij me thuis geweest na het uitgaan..........
even uit pure nieuwsgierigheid: was dat in de Alla rond een uurtje of 5, half 6?

[ Bericht 1% gewijzigd door Malebolgia op 11-06-2005 18:28:08 (typo) ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:28:47 #187
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838726
Ik hou geen opties open
Ik wed niet op meerdere paarden.
Tenminste ik denk er nooit zo over na.
Ik doe gewoon wat ik doe. (vriend van me zei laatst: zouden ze aan je kop zien dat je zo'n grote pik hebt )
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:29:20 #188
114120 gigant
pi_27838744
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Zekere mensen zouden het meisje bekijken. Ja leuk -> beetje mee ouwehoeren. Nee niet leuk -> gesprek afkappen en gaan. En niet allemaal moeilijke analyses gaan maken.
Maakt verder niets uit. De grootste zakenmensen hebben faalangst hoor
klopt, daarom ga ik ook niet uit van zevens, achten, negens of tienen. Maar van een 1 of een 0.

Een 1 is, ja versieren.
Een 0 is, nee laten zitten.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:30:16 #189
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838767
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:29 schreef gigant het volgende:

[..]

klopt, daarom ga ik ook niet uit van zevens, achten, negens of tienen. Maar van een 1 of een 0.

Een 1 is, ja versieren.
Klinkt als programmeren. Ik denk ja of nee.. en soms nou ja
pi_27838789
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:26 schreef brown_eyed_girl het volgende:

[..]

Ik snap niet goed wat je dan wilt. Ik bedoel ze mag niet over zichzelf praten, dus jij wilt dan waarschijnlijk wat over jezelf vertellen. Maar nee zo bedoel je het waarschijnlijk ook weer niet *voel de opmerking al aankomen. Maar hoe wil je iemand dan leren kennen? En nog zoiets, niet speciaal gericht aan Tranceptor, maar aan de mannen op dit forum die ervan uitgaan dat vrouwen denken dat de man elke aantrekkelijke vrouw gaat versieren. Nu ik het zo aan het lezen ben, blijkt toch wel dat jullie als het ware opties openhouden. Op zich helemaal geen probleem, maar loop dan niet te zeuren dat vrouwen lopen te zeuren hierover.
Ik ben voor 'gelijke' gesprekken en aan haar houding en wat ze zei was al merkbaar dat zij het onderwerp moest zijn van het gesprek. Ik heb daar nooit zo'n zin in, ik voelde me gewoon niet minder catch dan haar. Overigens dacht ik daar op het moment zelf niet over na, later begon ik pas te bedenken waarom ik zoiets had van 'ik moet hier weg' . Het was absoluut een leuk meisje om te zien namelijk en vrienden snapten ook niet dat ik wegliep. Op het moment zelf dacht ik ongeveer: 'hey laat maar er is een leuk nummer'.

Ik vind het leuk dat Frenkie er faalangst en onzekerheid bijhaalt, maar het slaat allemaal niet echt ergens op. Ik had gewoon een gutfeeling dat ik er wegmoest en er ook geen spijt van dat ik dat deed. Later vroeg ik me echter gewoon af wat er mis was en bovenstaande is de verklaring waartoe ik kwam. Uiteindelijk zeg ik altijd dat ik vind dat vrouwen meer actie moeten ondernemen en dan doen ze dat... het was gewoon een vorm van zelfkritiek die misschien Frenkie vreemd is dan.

Vrouwen hebben niks te zeuren over opties, behalve blij zijn dat ze bij die opties zitten.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:33:56 #191
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838866
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het leuk dat Frenkie er faalangst en onzekerheid bijhaalt, maar het slaat allemaal niet echt ergens op. Ik had gewoon een gutfeeling dat ik er wegmoest en er ook geen spijt van dat ik dat deed. Later vroeg ik me echter gewoon af wat er mis was en bovenstaande is de verklaring waartoe ik kwam. Uiteindelijk zeg ik altijd dat ik vind dat vrouwen meer actie moeten ondernemen en dan doen ze dat... het was gewoon een vorm van zelfkritiek die misschien Frenkie vreemd is dan.
Dan ben je gewoon slecht in verhalen vertellen.
Je eerste post leest als: meisje komt naar T. toe. zegt "bladiebla". T. denkt na. Gaat analyseren. Loopt weg.
pi_27838887
Ik vind dat je wel heel veel conclusies trekt uit 1 spontaan eruitgeflapte opmerking, hoor, Tranceptor

als je zo graag wilt analyseren, zou ik het meer als een zich zelfrelativerende opmerking zien, niet als een bewijs van "het moet vooral over haar gaan"
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:36:16 #193
67978 HenryHill
pi_27838935
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:29 schreef gigant het volgende:

[..]

Een 1 is, ja versieren.

Ja, er zijn er meer die dat zeggen. letterlijk
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:36:17 #194
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27838937
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind dat je wel heel veel conclusies trekt uit 1 spontaan eruitgeflapte opmerking, hoor
Ik vind het nogal onzeker. Maar dat mag je weer niet zeggen, dan heb je geen zelfkritiiek ofzo.
Zelfkritiek is natuurlijk ook een vorm van onzekerheid.
Ik ben, ik denk niet
pi_27839018
edit - dubbel

[ Bericht 78% gewijzigd door runaway op 11-06-2005 18:48:44 ]
pi_27839031
quote:

[..]

dat is wel heel erg suf
pi_27839097
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen hebben niks te zeuren over opties, behalve blij zijn dat ze bij die opties zitten.
Dat bedoel ik nou juist, zeuren over het feit dat vrouwen opties hebben, maar zelf ook opties openlaten en dan vervolgens weer zeuren over het gedachtepatroon die vrouwen hebben als mannen ze gaan aanspreken...
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:55:48 #198
114120 gigant
pi_27839408
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Klinkt als programmeren. Ik denk ja of nee.. en soms nou ja
Als je wat biertjes ophebt, kan er inderdaad een 0.5 tussen zitten.
pi_27839917
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon slecht in verhalen vertellen.
Je eerste post leest als: meisje komt naar T. toe. zegt "bladiebla". T. denkt na. Gaat analyseren. Loopt weg.
Guess I am, met de conclusie beginnen en terug naar de eerste indruk.
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
Ik vind dat je wel heel veel conclusies trekt uit 1 spontaan eruitgeflapte opmerking, hoor, Tranceptor

als je zo graag wilt analyseren, zou ik het meer als een zich zelfrelativerende opmerking zien, niet als een bewijs van "het moet vooral over haar gaan"
Haar verbale en non-verbale communicatie wezen voor mij een andere kant op. Toegegeven is dat ik het ook fout gezien kan hebben.
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:36 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onzeker. Maar dat mag je weer niet zeggen, dan heb je geen zelfkritiiek ofzo.
Zelfkritiek is natuurlijk ook een vorm van onzekerheid.
Ik ben, ik denk niet
Ik zie zelfkritiek absoluut niet als vorm van onzekerheid, meer een manier om de voetjes op de grond te houden en jezelf niet al te serieus te nemen soms en soms ook wel.
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef brown_eyed_girl het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou juist, zeuren over het feit dat vrouwen opties hebben, maar zelf ook opties openlaten en dan vervolgens weer zeuren over het gedachtepatroon die vrouwen hebben als mannen ze gaan aanspreken...
We hebben het er hier niet over of vrouwen meerdere opties hebben, we hebben het over een relatief kleine groep vrouwen die soms wel de boventoon voert in een scheef soort gedachtenpatroon. Dat vrouwen ook opties openhouden is mij al jaren bekend, maar daar gaat deze discussie niet over mijns inziens.

P.S. Wat was het ook alweer? Vrouwen werden 20% aantrekkelijker als je drank ophebt? En dan te bedenken dat ik het gros van de vrouwen dronken nog steeds niet aantrekkelijk vind, wat ben ik voor hufter zeg.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:28:21 #200
114120 gigant
pi_27840311
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:15 schreef Tranceptor het volgende:

P.S. Wat was het ook alweer? Vrouwen werden 20% aantrekkelijker als je drank ophebt? En dan te bedenken dat ik het gros van de vrouwen dronken nog steeds niet aantrekkelijk vind, wat ben ik voor hufter zeg.
Dit klinkt nogal gay, ook al ben ik super kieskeurig. Misschien ergens anders gaan stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')