hier regent het alquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:19 schreef golfer het volgende:
Middag!
Nou hoop ik toch dat het later op de middag een beetje droog wil blijven, want ik wil graag weer eens een rondje golfen gaan.
zat gisteren bij een vriend in de auto die hem op had staan....klonk echt niet slecht !quote:
prettig weekend !quote:
Die heb ik naar volgende week verschovenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben besloten dit weekend een familierondje te doenStraks dus eerst maar eens douchen en de boel bij elkaar zoeken
![]()
Ook leukquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat naar Colombie - Syrie en Nederland - Benin
in Kerkrade toch ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat naar Colombie - Syrie en Nederland - Benin
Ik ga morgen naar dezelfde wedstrijden samen met 9Christensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die heb ik naar volgende week verschoven![]()
Ik ben van plan om morgen naar het Arke stadion te gaan voor de WK -20, wel leuke wedstrijden:
Argentinie - USA en Duitsland - Egypte. Vooral benieuwd naar de Argentijnen
Nog meer mensen die naar de WK toe gaan?
Hier Joe Cocker met de voorzitster van z'n fanclub.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef SCH het volgende:
Bluezzie - Joe Cocker is morgen in amdam
Hoe wast?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
zoow.. ik ben weer klaar met mn tentamen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef tong80 het volgende:
Hier Joe Cocker met de voorzitster van z'n fanclub.
[afbeelding]
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
zoow.. ik ben weer klaar met mn tentamen
Ik heb nog steeds niks gehoordquote:Op basis van jouw gegevens wordt besloten of je een uitnodiging ontvangt voor een gesprek; dit hoor je uiterlijk 17 juni 2005. De gesprekken vinden plaats tussen 13 juni en 15 juli 2005. Uiterlijk 22 juli ontvang je een brief waarin staat of je bent aangenomen.
't kan nog. waarvoor is dat?quote:
omg praat me er niet vanquote:
Utrecht Law College, er worden maar 75 mensen toegelaten en ik wil gewoon weten of ik een gesprek krijg of niet.quote:
aha.. ja das altijd kloten dat wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht Law College, er worden maar 75 mensen toegelaten en ik wil gewoon weten of ik een gesprek krijg of niet..
Wat al gezegd is het kan nog, maar mocht het zo zijn dat je niet door de loting heen komt heb je al voor een alternatief gezorgd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht Law College, er worden maar 75 mensen toegelaten en ik wil gewoon weten of ik een gesprek krijg of niet..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die datum dus aanhouden, alles eerder is meegenomenquote:dit hoor je uiterlijk 17 juni 2005
Yup de gewone rechten studiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat al gezegd is het kan nog, maar mocht het zo zijn dat je niet door de loting heen komt heb je al voor een alternatief gezorgd?
Okequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup de gewone rechten studie. Dit is een uitbreiding daarop.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef tong80 het volgende:
Even showen wat ik al geleerd heb op de PC-Cursus.
[afbeelding]
zozo netjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Spread the word.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef Suijk het volgende:
Tong ontketent een nieuwe rage!
hoe is het eigenlijk met ACFU, train ?quote:
SOA?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef 9christensen het volgende:
Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij Valencia
ik heb niet gemaild,was een geintje,staat een paar Hools terugquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
DG heeft er ook een gestuurd. Maar bedoel je SCH of heb je zelf ook gemaild?![]()
Hij krijgt nog een herkeuring. Iets met z'n rechter knie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef 9christensen het volgende:
Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij Valencia
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Heb Bluezz en golfer blij kunnen maken met gratis kaartjes voor Joe Cockring morgenavond - leuk he
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Hij krijgt nog een herkeuring. Iets met z'n rechter knie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]ik las bekeuring...gek he bij Kluivert
Was toch een KRO-programma ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |