Ik ben benieuwdquote:Eindelijk heeft iedereen zijn handtekening gezet/
Zelfs na zestien jaar lief en leed met ze te delen, krijgen de fans nog steeds geen genoeg van The Simpsons. Terwijl de populaire tv-serie zich opmaakt voor alweer het zeventiende seizoen (een record) zijn de plannen klaar voor een eigen film. Alle belangrijke stem-gevers hebben getekend voor het filmavontuur en eindelijk ligt er een scenario op tafel waar bedenker Matt Groening zijn fiat aan geeft. De productie heeft de werktitel The Simpsons Movie gekregen en wordt verwacht in 2008.
Niet? Het lijkt mij wel tofquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil het echt niet zien.
En als je de film nou ziet als een aflevering van 90 minuten (of langer), die er iets gelikter uit ziet dan de tekenfilm serie!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar als film? Juist in een tekenfilm kwamen alle typetjes goed tot hun recht en waren de parodieën echt goed. Als film zie ik dat niet snel gebeuren, volgens mij wordt het dan meer een soort Dennis the Menace.
-edit-
Of blijft het een tekenfilm?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar als film? Juist in een tekenfilm kwamen alle typetjes goed tot hun recht en waren de parodieën echt goed. Als film zie ik dat niet snel gebeuren, volgens mij wordt het dan meer een soort Dennis the Menace.
-edit-
quote:
-edit-
Maar het is pas sinds gisteren een feitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:04 schreef PDOA het volgende:
Die plannen liggen ook al 10 jaar op tafel.
Ja, zoiets zie ik ze nog wle doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
tuurlijk blijft het een tekenfilm, wat dacht jij dan, dat ze net zoiets gingen doen als bij suske en wiske de musical??
Goh, maar daar heb je acteurs voor. Die spelen elk maar één karakter. Ik dacht gewoon dat die stemacteurs ook toestemming moesten geven, ik ken die hele "structuur" achter de rechten van de simpsons niet natuurlijk.quote:En, elke stemacteur doet minimaal 3 verschillende stemmen..zou nog lastig worden in zo'n film..
http://comingsoon.net/news/topnews.php?id=9902quote:BBC's Radio 1 spoke with Nancy Cartwright, the voice of Bart Simpson in The Simpsons, who says a feature film adaptation of the popular Fox animated comedy series is moving forward.
"You know what? We've just done the table read for the 'Simpsons' movie so although we've been promoting that we're going to do it, now we're actually doing it and are in production," said Cartwright, who is in London for her one-woman show "My Life as a Ten Year Old Boy".
She said it will likely take at least two years to make. "I don't know the name of it and I can't go into details about it and we'll just have to see how it goes, but I think it's going to be great and the fans are going to dig it."
ik ook maar dit duurt nog wel heel langquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ik lees hier net dat er een film komt van de populaire tekenfilm serie de Simpsons:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Blair is er al in de serrie geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef Patjeh het volgende:
dit keer mogen ze dus ook "grovere" dingen zeggen met betrekking tot politiek, geloof, ge-aardheid en dergelijke...
hopelijk laten ze genoeg parodieën langs komen op bv, Blair, JP, Arnold Swa..., etc....
De laatste tijd (volgensmij vanaf seizoen 15) worden de aflevering niet meer met de hand ingekleurd maar met de computer net als bij Futurama. Futurama gebruikte wel altijd veel meer 3d animatie, dat is bij The Simpsons nog maar een paar keer toegepast. De Futurama style past niet echt bij The Simpsons, maar wat meer 3d (mits niet opvallend) zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan ze het gewoon tekenen of worden er de Futurama-technieken op toegepast?
Ach de kijkcijfers van de serrie zijn altijd erg hoog (wekelijks zo'n 10 miljoen het vorige seizoen in de VS), dus dat brede publiek is er alquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
Dat zou niet echt geweldig zijn, ze moeten het juist hebben van de korte absurdistische sketches... Een film van 90 minuten heeft vast en zeker een rode lijn en moet geschikt zijn voor iedereen zodat de meeste scherpe kantjes weggehaald zullen worden om een zo breed mogelijk publiek aan te kunnen trekken.
Lijk me dus helemaal niets.
Ik zie het al voor mequote:
En mensen met blauw haarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
Van die geel gekleurde mannen en vrouwen
Het maken van een normale aflevering duurt ongeveer 8-9 maanden van begin tot eind, de film is langer en ze willen er natuurlijk iets bijzonders van maken, 3 jaar valt dus nog redelijk mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:51 schreef Kolkus het volgende:
Leuk, maar vreemd dat het nog 3 jaar gaat duren![]()
Waarom niet dan? Niet leuk?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoef de tekenfilm al niet te zien dus laat staan de film
Goed nieuws. Iig niet zoals South Park "grof om het grof zijn".quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef Patch het volgende:
"Harry Shearer appeared on the Mancow radio show this morning and mentioned not only the two year contract extension but that he was recording dialogue for the "Simpsons" movie right now. The film pushes the boundaries but isn't going to be an R rated movie. Asked if there was swearing, he said a little more than normal but not the characters he voices like Rev. Lovejoy and Ned Flanders..."
meer info:
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22813
Lisa it's your Birthdayquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef jimjim1983 het volgende:
goed nieuws
maar hoop wel dat ze er geen musical van maken want de liedjes in de Simpsons zijn altijd om van te kotsen![]()
Het kan er best nog wel normaal uit zien: http://video.google.com/videoplay?docid=-2231271827736577327&q=The+Simpsons (voor de duidelijkheid: dit is dus NIET de film, die wordt gewoon geanimeerd)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
Van die geel gekleurde mannen en vrouwen
Coolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Het kan er best nog wel normaal uit zien: http://video.google.com/videoplay?docid=-2231271827736577327&q=The+Simpsons (voor de duidelijkheid: dit is dus NIET de film, die wordt gewoon geanimeerd)
Shit. Wist niet dat het zo lang duurde om 1 aflevering te maken.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het maken van een normale aflevering duurt ongeveer 8-9 maanden van begin tot eind, de film is langer en ze willen er natuurlijk iets bijzonders van maken, 3 jaar valt dus nog redelijk mee.
ze maken natuurlijk meerdere afleveringen tegelijkertijd met zoveel personeel...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Shit. Wist niet dat het zo lang duurde om 1 aflevering te maken.
Er wordt verwacht dat Fox deze, of in ieder geval een, teaser zal laten zien bij de nieuwe aflevering van komende zondagquote:The 30-second trailer showing at the Middletown Cinemas begins with a tease of an "S" in a Superman font and speaks of a great hero coming to the big screen in 2007. It then pulls out to reveal Homer Simpson wearing a Superman shirt. He says, "I forgot what I was going to say," followed by a release date of July 27, 2007 to which Homer replies, "We better get started."
Zo komt het wel steeds dichter bijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef CaptainCab het volgende:
In amerika zit er blijkbaar een korte teaser voor Ice Age 2:
[..]
Er wordt verwacht dat Fox deze, of in ieder geval een, teaser zal laten zien bij de nieuwe aflevering van komende zondag
coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef CaptainCab het volgende:
In amerika zit er blijkbaar een korte teaser voor Ice Age 2:
[..]
Er wordt verwacht dat Fox deze, of in ieder geval een, teaser zal laten zien bij de nieuwe aflevering van komende zondag
daar ben ik al blij meequote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er zelf geen hoge verwachtingen van. Ik denk dat het net iets gaat worden als "Stewie Griffin: The Untold Story", simpelweg een verlengde aflevering.
Verwacht ik niet, omdat hier aardig veel tijd in wordt gestoken en omdat het een bioscoopfilm is. Het budget zal wel ver boven dat van een normale aflevering liggen ($ 2-3 miljoen bij mijn weten), alles zal wel uit de kast worden getrokken om het een succes te maken. Want als de film flopt zal dat ook slechte reclame zijn voor de tv-serie, en die zal FOX zeker niet willen verknoeien.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er zelf geen hoge verwachtingen van. Ik denk dat het net iets gaat worden als "Stewie Griffin: The Untold Story", simpelweg een verlengde aflevering.
Hij`s echt coolquote:Op maandag 3 april 2006 19:30 schreef 7eVeNL het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/
nu dus ook officieel in QT formaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de makers hebben al eens ooit aangegeven dat er valse informatie uitgegeven zal worden om het allemaal geheim te houden, en het blijft een gerucht, dus dit met een flinke korrel zout nemen is geadviseerd
quote:Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Komt ie nou echt?!
Ik hoop juist dat niemand echt centraal staat.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef NiekL het volgende:
Hopelijk gaat de film met name over Homer, en minder over de rest. Homer is toch wel het gaafste persoon imo
Bart is ook cool. Bart en Homer samen helemaal!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef NiekL het volgende:
Hopelijk gaat de film met name over Homer, en minder over de rest. Homer is toch wel het gaafste persoon imo
da ken ook. maar aan Homer moet sowieso het meeste aandacht besteedt wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:52 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bart is ook cool. Bart en Homer samen helemaal!![]()
Whehe, ja. Hij is ook zo dom.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
da ken ook. maar aan Homer moet sowieso het meeste aandacht besteedt worden
Het liefst heb ik gewoon een verhaal over de familie en de andere personages dat zich afspeelt in Springfieldquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef Patch het volgende:
ze moeten gewoon als 1 familie, samen, een verhaal hebben.
Dat is in tig afleveringen gelukt, dus dat klikt ook wel bij een full length feature.
Maar alsjeblieft geen "The Simpsons in Europe" ofzo
iddquote:Op woensdag 5 april 2006 20:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het liefst heb ik gewoon een verhaal over de familie en de andere personages dat zich afspeelt in Springfield![]()
zoiets iddquote:Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef Patch het volgende:
[..]
idd
Who Shot Mr. Burns was ook wel een langspeelfilm waard... of die The X-Files-aflevering
Iemand bijgehouden hoe vaak die al gepost is?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Die heeft niks met de film te makenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Daarom is die wel geestigquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die heeft niks met de film te maken![]()
Idd Ik wou het net zeggen. TT moet ff aangepast wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
Toffe teaser! Toch niiet pas in 2008maar in 2007
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Patch op 08-04-2006 10:46:55 ]* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Misschien handig om in spoiler tags te zettenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Patch het volgende:
blabla
Open dan maar een 'zonder spoilers-topic' over The Simpsons: The Moviequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien handig om in spoiler tags te zetten![]()
okquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat lijkt me ook een beter idee dan het ff in spoilertags zetten
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef CaptainCab het volgende:
2 preview clips:
http://www.youtube.com/watch?v=qDEsOh2mIvE&search=simpsons%20movie
http://www.youtube.com/watch?v=qlDYmmC3Ra0&search=simpsons%20movie
vetquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef CaptainCab het volgende:
2 preview clips:
http://www.youtube.com/watch?v=qDEsOh2mIvE&search=simpsons%20movie
http://www.youtube.com/watch?v=qlDYmmC3Ra0&search=simpsons%20movie
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:09 schreef CaptainCab het volgende:
2 preview clips: