abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2004 @ 10:48:47 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17081698
quote:
The Simpsons Movie Coming in 2006
Source: DVD Fanatic Tuesday, February 10, 2004

DVD Fanatic got a chance to talk to The Simpsons producer and writer Mike Reiss, who chatted about the next "Simpsons" DVD and says that The Simpsons movie is definitely in the works. Here's two clips from the interview.

Tom: What can you tell us about the movie? We've heard that there was supposed to be a "Simpsons" movie for the past several years but you don't want to just simply put three episodes together, so how are you creating something new that's not been done before?

Mike: That's been the biggest challenge. They've wanted to do this since season two. It's been 13 years of wanting to do "The Simpsons" Movie. Finally FOX said, "Let's just do it!" We never had the greatest idea that was compelling but FOX said, "Maybe if we start paying you, you'll get inspired." And sure enough it worked! We've got a very good and interesting idea and it's different from the show. You know, it's like the "South Park" movie where it's just a bigger, longer, amplified version of the show. I can't tell you anything specific about it. My wife doesn't even know the secret.

Tom: When do you think "The Simpsons" movie will come out?

Mike: I will say two years from this summer. I think it's going to be Summer 2006 or maybe Christmas 2006. It's a reality after being just sort of this phantom idea. I think it is really gonna happen.

en dan nog wat:
quote:
More on The Simpsons Movie Developments
Source: Variety Wednesday, February 11, 2004

Just yesterday it was reported that The Simpsons producer and writer Mike Reiss said a movie is in the works for 2006.

Now, Variety adds that Matt Groening and James L. Brooks are leading a team of writers in actively developing the animated big screen feature based on the long-running Fox hit. Active work on a concept for the film began a few months ago, after 20th Century Fox's film division hammered out deals with key writers.

At least seven past and present writers of The Simpsons are said to be involved. It is believed that, in addition to Reiss, Brooks and Groening, Al Jean, Mike Scully, Mike Reiss, David Mirkin and George Meyer are all on board.

Lijkt me errug leuk!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 11 februari 2004 @ 10:49:15 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_17081701
Yeah baby!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_17081709
prima
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_17081712
quote:
The Simpsons Movie Coming in 2006
dit staat me niet aan
  woensdag 11 februari 2004 @ 10:56:14 #5
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17081857
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:50 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dit staat me niet aan

Ach, je weet het he, hoe langer je ergens op moet wachten, hoe leuker het is
pi_17081968
Tof
pi_17082014
coooooooool!
見なさい! 日本語!
  woensdag 11 februari 2004 @ 11:04:28 #8
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_17082045
Ik zal het wel zien, maar weet niet of een film net zo leuk zou worden als een willekeurige aflevering van de serie. Kijk naar "South Park the movie" of bijv "Dexter's Laboratory - Ego Trip", die vond ik beide stukken minder dan de tv-serie.

trouwens, het uitbrengen van een film-gebaseerd-op-tv-serie is altijd een potentieel jump the shark moment

[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 11-02-2004 11:09]

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_17082176
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 11:04 schreef BdR het volgende:
Ik zal het wel zien, maar weet niet of een film net zo leuk zou worden als een willekeurige aflevering van de serie. Kijk naar "South Park the movie"
Soutpark the movie was echt een coole film hoor
Echt zo hard om gelachen met unclefucker enz
pi_17098070
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:56 schreef Hare het volgende:

[..]

Ach, je weet het he, hoe langer je ergens op moet wachten, hoe leuker het is

dat het dan maar geen flop word
pi_17098091
Ego Trip was echt vet.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_17098248
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:19 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat het dan maar geen flop word

Mwah, als Al Jean en Mike Reiss en nog 'five veteran writers' voor het verhaal zorgen maak ik me absoluut niet druk...

Als het de kwailteit van de serie zou kunnen benaderen zou het echt een potientele topper kunnen worden

woensdag 11 februari 2004 @ 22:09:25 #13
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17101964
Simpsons movie
pi_17105510
no offence natuurlijk, maar dit was wel al 3 jaar bekend
  donderdag 12 februari 2004 @ 00:08:02 #15
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_17105909
Betekent dit dat de makers zich alleen met de film gaan bezig houden en er dus voorlopig geen nieuwe afleveringen van de serie komen?
No escape from reality
  donderdag 12 februari 2004 @ 00:41:13 #16
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17106703
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:52 schreef boskov het volgende:
En dat het dan in niemand opgekomen is er een topic op fok! over te openen

pi_17107626
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:52 schreef boskov het volgende:
Wat, dat er een Simpsonsfilm aan zit te komen? Want dan kun je er gerust nog 10 jaar bijdoen, er waren al al sinds seizoen 3 plannen en wensen voor een film, maar ze zijn er nooit mee van start gegaan totdat deze week bevestigd is dat ze nu dan toch eindelijk met een team van schrijvers aan een script begonnen zijn.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 00:08 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Betekent dit dat de makers zich alleen met de film gaan bezig houden en er dus voorlopig geen nieuwe afleveringen van de serie komen?
Al zijn er nog geen contracten voor seizoenen 17+, blijven ze vrijwel zeker ook doorgaan met nieuwe afleveringen. Er is al begonnen met het schrijven van scripts voor seizoen 16, en er is nog geen eind in zicht, omdat niemand er nog wil stoppen en de kijkcijfers nogal altijd enorm hoog zijn. In de voorgaande jaren hebben ze altijd gedacht de film pas te maken nadat de serie gestopt is, omdat er gewoonweg geen tijd was om het beiden te doen. Nu is er echter een heel team van oud schrijvers en animators die niet meer hard voor de show werken (ze komen 1 keer per week als producer of consultant langs) die dus aan de film zouden kunnen werken. Van de namen die boven genoemd worden schrijft er niemand op het moment scripts voor de show, al is Al Jean nog voor seizoen 16 zeker showrunner. Of 'ie dat voor seizoen 17 (dat het seizoen is die voor de film uitgezonden zou worden) nog is, is nog niet bekend, maar wel onwaarschijnlijk daar hij het al sinds seizoen 13 is en 4 jaar is lang om showrunner te zijn (alleen Mike Scully heeft hiervoor 4 jaar gefunctioneerd in die positie voor seizoenen 9-12).
pi_17107827
phew, was ff bang dat ze ook al een live-action film van de simpson gingen maken dat zou pas kut zijn.
pi_17113133
hmmmm movie, doh!
:D
pi_17114521
yeah baby
pi_17120035
Simpsonsmovie.com is al in 1997 door Fox geregisteerd.

Zie ook http://www.snpp.com/news/movie.html voor de hele geschiedenis.

...
pi_17120811
Dat moet wel leuk zijn! .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 15 februari 2004 @ 03:10:13 #23
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17188910
Simpsons Movie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator zondag 15 februari 2004 @ 11:05:08 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17190808
Ik denk dat elke Simpsons-fan hier wel om zit te springen. Ik ook, dus.
Ik hoop alleen dat de filmversie niet een extra lange aflevering wordt, maar dat er echt nog meer grappen per minuut zijn, net zoals in de South Park film. Een film moet zich een beetje onderscheiden...in de positieve zin.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 15 februari 2004 @ 11:28:36 #25
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_17191040
Nadeel van zo'n geweldige serie als The Simpsons is dat de kans op een mindere film zeker aanwezig is maar toch Whoepie.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')