Ik ben benieuwdquote:Eindelijk heeft iedereen zijn handtekening gezet/
Zelfs na zestien jaar lief en leed met ze te delen, krijgen de fans nog steeds geen genoeg van The Simpsons. Terwijl de populaire tv-serie zich opmaakt voor alweer het zeventiende seizoen (een record) zijn de plannen klaar voor een eigen film. Alle belangrijke stem-gevers hebben getekend voor het filmavontuur en eindelijk ligt er een scenario op tafel waar bedenker Matt Groening zijn fiat aan geeft. De productie heeft de werktitel The Simpsons Movie gekregen en wordt verwacht in 2008.
Niet? Het lijkt mij wel tofquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil het echt niet zien.
En als je de film nou ziet als een aflevering van 90 minuten (of langer), die er iets gelikter uit ziet dan de tekenfilm serie!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar als film? Juist in een tekenfilm kwamen alle typetjes goed tot hun recht en waren de parodieën echt goed. Als film zie ik dat niet snel gebeuren, volgens mij wordt het dan meer een soort Dennis the Menace.
-edit-
Of blijft het een tekenfilm?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar als film? Juist in een tekenfilm kwamen alle typetjes goed tot hun recht en waren de parodieën echt goed. Als film zie ik dat niet snel gebeuren, volgens mij wordt het dan meer een soort Dennis the Menace.
-edit-
quote:
-edit-
Maar het is pas sinds gisteren een feitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:04 schreef PDOA het volgende:
Die plannen liggen ook al 10 jaar op tafel.
Ja, zoiets zie ik ze nog wle doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
tuurlijk blijft het een tekenfilm, wat dacht jij dan, dat ze net zoiets gingen doen als bij suske en wiske de musical??
Goh, maar daar heb je acteurs voor. Die spelen elk maar één karakter. Ik dacht gewoon dat die stemacteurs ook toestemming moesten geven, ik ken die hele "structuur" achter de rechten van de simpsons niet natuurlijk.quote:En, elke stemacteur doet minimaal 3 verschillende stemmen..zou nog lastig worden in zo'n film..
http://comingsoon.net/news/topnews.php?id=9902quote:BBC's Radio 1 spoke with Nancy Cartwright, the voice of Bart Simpson in The Simpsons, who says a feature film adaptation of the popular Fox animated comedy series is moving forward.
"You know what? We've just done the table read for the 'Simpsons' movie so although we've been promoting that we're going to do it, now we're actually doing it and are in production," said Cartwright, who is in London for her one-woman show "My Life as a Ten Year Old Boy".
She said it will likely take at least two years to make. "I don't know the name of it and I can't go into details about it and we'll just have to see how it goes, but I think it's going to be great and the fans are going to dig it."
ik ook maar dit duurt nog wel heel langquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ik lees hier net dat er een film komt van de populaire tekenfilm serie de Simpsons:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |