Lowlands Allstars ter gelegenheid van de 10 Lowlands bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Da hopman het volgende:
Een paar jaar terug had je de Lowlands Allstarband. Dat was toch ook een feestje met enkele serieuze surprises er in.
Mee eensch. Kleine, onbekende bandjes zijn per definitie een verrassingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Aalx het volgende:
k zou niet teveel van een surprise act verwachten eigenlijk...vorig jaar was dat er ook niet...en anders zie je het toch vanzelf wel
al die kleine bandjes zien is toch veel leuker dan de grote namen, voor grote namen kan je beter naar Werchter
feest is 1 dag, lowlands minimaal 3 dagen. kan dus bestquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:17 schreef Agiath het volgende:
Gvd....wou ik voor het eerst gaan, hebben me ouders precies dan hun 25e jaar bruiloft feest. dammit
Maar t valt er ook precies tussenin enzo...en ga geen 100+ euro dokken als ik er de helft van de tijd niet bij kan zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feest is 1 dag, lowlands minimaal 3 dagen. kan dus best
't Is al lang officieus bekend dat Depeche Mode de surprise-act is. En daar verwacht ik veel vanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Aalx het volgende:
k zou niet teveel van een surprise act verwachten eigenlijk...vorig jaar was dat er ook niet...en anders zie je het toch vanzelf wel
al die kleine bandjes zien is toch veel leuker dan de grote namen, voor grote namen kan je beter naar Werchter
Ik denk dat je dan ook wat "officiele" persbericht moet verspreiden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is al lang officieus bekend dat Depeche Mode de surprise-act is. En daar verwacht ik veel van
en als ik dit maar vaak genoeg herhaal komt 't vast wel een keer op MTV-news als serieus gerucht
Een suprise-act ga je natuurlijk niet bekend maken met een al dan niet officieel persbericht....dan is 't namelijk geen surprise meer. Maar ik denk inderdaad dat ze bij MTV dom genoeg zijn om daar wel in te trappenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook wat "officiele" persbericht moet verspreiden.
Dat zeg ik: het is 1 groot complot. DM op Lowlandsquote:Aangezien i just cant get enough nu op de radio is terwijl ik dit aanhet type was, wordt de kans dat DM echt komt natuurlijk wel weer grote, toeval bestaat niet![]()
Ja die ja. Met behulp van enkele FOK!ers hadden we wel vooraf bijna het geheel bij elkaar maar zaten er toch nog wel de nodige verrassingen tussen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands Allstars ter gelegenheid van de 10 Lowlands bedoel je?
was wel erg leuk toen, vooral hoe een volle Alpha nog gewoon meedoet met Ome Willemquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ja die ja. Met behulp van enkele FOK!ers hadden we wel vooraf bijna het geheel bij elkaar maar zaten er toch nog wel de nodige verrassingen tussen.
He rakkers wat zijn jullie groot geworden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was wel erg leuk toen, vooral hoe een volle Alpha nog gewoon meedoet met Ome Willem
Echt waarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
He rakkers wat zijn jullie groot geworden.
35.000 oudere jongeren : JA OME WILLEM![]()
Jup... Écht waar.... Schitterend was het!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Echt waar?! Wat jammer dat ik dat gemist heb...net zoals ik elke lowlands de helft van mijn geheugen mis..
![]()
Op sterk water is wel cool ik heb ze gezien op mijn school..quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
Boom Chicago en Op Sterk Water bevestigd!
Dat was gewoon echt geniaal, 70.000 vuisten de lucht inquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
He rakkers wat zijn jullie groot geworden.
35.000 oudere jongeren : JA OME WILLEM![]()
Yep! 10e keer lowlands dit jaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef Aalx het volgende:
haha wat een ouwetjes hier allemaaldit wordt pas mijn derde jaar maar ik heb er wel gigantisch veel zin in...
Lejoquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:36 schreef marcek het volgende:
heb me ook erg vermaakt bij lejo , op het grasveld waar savonds de open lucht bioscoop was.
Reken er maar op dat ik het het gehele festival weer irritant ga brullen..quote:
daar was k al bang voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:44 schreef Laton het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ik het het gehele festival weer irritant ga brullen..![]()
Over brullen gesproken...kan niet wachten tot ik weer lazerus en stoned in de bios daar ga schreeuwen tegen alles wat er op het scherm voorbij komt.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Over brullen gesproken...kan niet wachten tot ik weer lazerus en stoned in de bios daar ga schreeuwen tegen alles wat er op het scherm voorbij komt.![]()
Bad Guy: BOOOH
Good Guy: Yeeaaah
Willekeurige vrouw: HOER!!!!!!!!!!
als iemand vermoord wordt:![]()
![]()
![]()
![]()
GEJUICH!!!
Vorig jaar vroeg iemand nog of we ons rustig konden houden..hij probeerde de film te volgen..we hebben hem maar een biertje aangeboden..
![]()
Och ja, die films van die kerel die altijd maar zoveel mogelijk tienertjes naakt in zijn films probeert te proppen zodat de amerikaanse markt geschokt is..quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Ken Park heb k ook op Lowlands gezien............
quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:10 schreef Laton het volgende:
[..]
Och ja, die films van die kerel die altijd maar zoveel mogelijk tienertjes naakt in zijn films probeert te proppen zodat de amerikaanse markt geschokt is..
over het algemeen kijk k nie zoveel films op Lowlands ga liever ergens anders heen, film kan k altijd nog huren ofzo. Films überhaupt boeien me niet zo dat scheelt natuurlijk wel.quote:
Lord of the Rings was vooral erg goed! Alle 3 de delen...absoluut Waanzin was Interstella 5555 van Daft Punk...zo goed dat ik er 2x heen gegaan ben...halverwege de film was de zaal muisstil...iedereen helemaal er in gezogen..briljant voor een film zonder tekst..![]()
Lejo was ook geweldig inderdaad! Wat die gast allemaal met zijn handen doet is absurt gewoon!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:36 schreef marcek het volgende:
heb me ook erg vermaakt bij lejo , op het grasveld waar savonds de open lucht bioscoop was.
quote:Iedereen kan schilderen werd vroeger wel eens gezegd. Maar iedereen kan ook grappen maken! Tenminste, als je op Lowlands naar de SPOEDCURSUS HUMOR bent geweest. En als volleerd cabaretier kun je direct even kijken hoe je collegacomedians het er vanaf brengen in A NIGHT OF COMEDY! Met deze twee namen is het cabaretprogramma helemaal compleet. Het hele overzicht vind je onder de programmaknop...
Moet je nagaan... Dit jaar is Helga zoek!quote:
quote:Vorig jaar op Lowlands werd ineens gezocht naar ene Theo. De mooiste verhalen over de achtergrond van het verhaal konden gelezen worden, maar een ding was duidelijk: dit was niet op Lowlands bedacht.
Op het Southside festival enige maanden ervoor was men bijvoorbeeld ook al op zoek geweest naar deze Theo. Waarschijnlijk is hij echter terecht, alleen is dit jaar zijn zusje Helga zoek... Maar misschien dat zij dit jaar op Lowlands of een ander festival weer opduikt; je weet het maar nooit.
jammer genoeg nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:42 schreef maniack28 het volgende:
Geen nieuwe ska/punk/metal in mijn afwezigheid erbij gekomen? Heb geen internet meer op mn nieuwe kamer en dat komt er ook niet ook (antikraak), dus ik zal het op deze manier een beetje bij moeten houden terwijl ik op school zit
Grolsch is toch altijd gevult zoals Grolsch hoort te zijn?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:53 schreef maniack28 het volgende:Flikkers...... waar blijven ze nou met de harde muziek... met deze line-up kan je de grolsch niet vullen zoals hij hoort gevuld te zijn
![]()
festivalbierquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Grolsch is toch altijd gevult zoals Grolsch hoort te zijn?! [afbeelding]
Het gaat om de muziekquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Grolsch is toch altijd gevult zoals Grolsch hoort te zijn?! [afbeelding]
Dat bedoel ik dus, er is niet genoeg hardere muziek... echt niet... met de huidige programmering stellen ze alleen de mainstream, de dance en de gewone alternatieve mensen tevreden (britpop enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:12 schreef Blinker het volgende:
Mja, het gehalte punk is ook om te huilen.
Quit your dayjob ff geluisterd maar vond het niet veel aan.
Naar mijn mening is er ook veel te veel dancequote:Op donderdag 23 juni 2005 09:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, er is niet genoeg hardere muziek... echt niet... met de huidige programmering stellen ze alleen de mainstream, de dance en de gewone alternatieve mensen tevreden (britpop enzo). Misschien is dat hun bedoeling en gaat de line-up meer in de richting van het oude Pinkpop, maar ik ben er op dit moment zeker nog niet tevreden mee
![]()
Er is meer dan genoeg goeie punk en er zijn nog steeds ontzettend veel mensen die daar naar luisteren!!! Zie Groezrock en Lowlands 2003quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Blaat
disclaimer, auteur houdt best van punk hoor, en ook van pretpop-bandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |