Lowlands Allstars ter gelegenheid van de 10 Lowlands bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Da hopman het volgende:
Een paar jaar terug had je de Lowlands Allstarband. Dat was toch ook een feestje met enkele serieuze surprises er in.
Mee eensch. Kleine, onbekende bandjes zijn per definitie een verrassingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Aalx het volgende:
k zou niet teveel van een surprise act verwachten eigenlijk...vorig jaar was dat er ook niet...en anders zie je het toch vanzelf wel
al die kleine bandjes zien is toch veel leuker dan de grote namen, voor grote namen kan je beter naar Werchter
feest is 1 dag, lowlands minimaal 3 dagen. kan dus bestquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:17 schreef Agiath het volgende:
Gvd....wou ik voor het eerst gaan, hebben me ouders precies dan hun 25e jaar bruiloft feest. dammit
Maar t valt er ook precies tussenin enzo...en ga geen 100+ euro dokken als ik er de helft van de tijd niet bij kan zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feest is 1 dag, lowlands minimaal 3 dagen. kan dus best
't Is al lang officieus bekend dat Depeche Mode de surprise-act is. En daar verwacht ik veel vanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Aalx het volgende:
k zou niet teveel van een surprise act verwachten eigenlijk...vorig jaar was dat er ook niet...en anders zie je het toch vanzelf wel
al die kleine bandjes zien is toch veel leuker dan de grote namen, voor grote namen kan je beter naar Werchter
Ik denk dat je dan ook wat "officiele" persbericht moet verspreiden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is al lang officieus bekend dat Depeche Mode de surprise-act is. En daar verwacht ik veel van
en als ik dit maar vaak genoeg herhaal komt 't vast wel een keer op MTV-news als serieus gerucht
Een suprise-act ga je natuurlijk niet bekend maken met een al dan niet officieel persbericht....dan is 't namelijk geen surprise meer. Maar ik denk inderdaad dat ze bij MTV dom genoeg zijn om daar wel in te trappenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook wat "officiele" persbericht moet verspreiden.
Dat zeg ik: het is 1 groot complot. DM op Lowlandsquote:Aangezien i just cant get enough nu op de radio is terwijl ik dit aanhet type was, wordt de kans dat DM echt komt natuurlijk wel weer grote, toeval bestaat niet![]()
Ja die ja. Met behulp van enkele FOK!ers hadden we wel vooraf bijna het geheel bij elkaar maar zaten er toch nog wel de nodige verrassingen tussen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands Allstars ter gelegenheid van de 10 Lowlands bedoel je?
was wel erg leuk toen, vooral hoe een volle Alpha nog gewoon meedoet met Ome Willemquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ja die ja. Met behulp van enkele FOK!ers hadden we wel vooraf bijna het geheel bij elkaar maar zaten er toch nog wel de nodige verrassingen tussen.
He rakkers wat zijn jullie groot geworden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was wel erg leuk toen, vooral hoe een volle Alpha nog gewoon meedoet met Ome Willem
Echt waarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
He rakkers wat zijn jullie groot geworden.
35.000 oudere jongeren : JA OME WILLEM![]()
Jup... Écht waar.... Schitterend was het!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Echt waar?! Wat jammer dat ik dat gemist heb...net zoals ik elke lowlands de helft van mijn geheugen mis..
![]()
Op sterk water is wel cool ik heb ze gezien op mijn school..quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
Boom Chicago en Op Sterk Water bevestigd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |