Als je daarmee gelijk hebt zullen NIN en LOA ook nog wel komen.....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
QOTSA?
Eerst al Roni Size en the Hacker, nu QOTSA..... 't lijkt wel of ze bij Lowlands mijn wishlist op Fok braaf lezen
To Be Disclosed. Oftewel: Wordt Nog Bekendgemaakt. Oftewel: het kan overįl in Holland zijn, maar LL ligt idd het meest voor de hand.quote:
En ook jammer dat je dan NIN, Interpol, REM en Admiral Freebee gaat missen....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:49 schreef knox_ het volgende:
Queens of the Stoneage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hoef ik dus ook niet meer naar Rockinpark, wel een beetje jammer van Mars Volta, maarja
Life of Agonyquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je daarmee gelijk hebt zullen NIN en LOA ook nog wel komen.....Zou leuk zijn!
![]()
neej te weinig punkr hardcore en metal. Dus dat moet nog ff komen en ik ben blij.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
Tering, nu met QOTSA er zeer waarschijnlijk bij wordt het helemaal nachten lang puzzelen op het blokjesschema! Lowlands is full of imprtant choices...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:02 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je verkeerd gelezen hebt. Tevens TVP, ik ga dit jaar ook en als er 20 FOK!kers helemaal blij zijn dat er een bepaalde band komt en ik ken die band niet, dan is het dus tijd om die band te leren kennen.
Dat is immer gemakkelijk
quote:Als je het even niet meer ziet zitten kun je op Lowlands naar de Therapeuterette. Ben je er in no-time weer bovenop en kun je doorfeesten. Je kunt ook gewoon GABRIEL RIOS inhuren. Met zijn vrolijke Caribische klanken zie je ook alles weer rooskleurig in. Dikke kans dat de zon ook nog doorbreekt! Aloha!
Kan dit onderhand niet uit de OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef koston het volgende:
Vanaf mei wordt de programmering voor 2005 bekend gemaakt!
[...]
Koop je ticket vóór zaterdag 14 mei en geniet een fikse korting:
Haast en spoed zijn zelden goed, zo leerde je het van je oma maar laat ons wel wezen: je oma heeft al wel vaker klinklare onzin verkocht. Neem nu die nieuwe, superdeluxe aanbieding die Lowlands je dit jaar doet: Vroege Vogels die voor zaterdag 14 mei richting postkantoor/gwk/vvv snellen voor een LL-kaartje, betalen maar liefst 10,- euro mķnder dan wie pas daarna bedenkt dat-ie naar het leukste festival van Nederland wil! Check de sensationele details hieronder en doe er je voordeel mee!
QOSTA zijn voor mij niet te ontlopen dit jaar...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef maniack28 het volgende:
pffff dit topic gaat hardQOSTA hoeft van mij niet zo... maar goed, lekker rustig in de andere tenten dan
luxe·pro·bleem (het ~)quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
QOSTA zijn voor mij niet te ontlopen dit jaar...Rockin' Park, Rock Werchter en nu ook al LL...
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
luxe·pro·bleem (het ~)
1 uit overvloed voortkomend probleem
Oepsquote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
luxe·pro·bleem (het ~)
1 uit overvloed voortkomend probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |