abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games vrijdag 10 juni 2005 @ 12:21:13 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27801645
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:18 schreef juiced het volgende:

[..]

Nouen, kutnewbie.
laat nou net jij de newbie zijn
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_27801705
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Jayhawk het volgende:
heb in mijn eerste post een poll aangemaakt, kan een van de modjes hierop mijn topictitel veranderen?
Ik heb al gestemd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:24:01 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27801733
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde zeggen als: Jij laat je voordeur open staan, dus mag ik gewoon naar binnen en van je spullen gebruik maken
Nee, maar je mag heus wel mijn televisiesignaal aftappen hoor, of als ik mijn ipod met zo'n fm transmittertje aan heb staan en je staat per ongeluk binnen 2 meter afstand van me, mag je ook best meeluisteren .

Een wireless verbinding is makkelijk te beveiligen, en wat hier als getyped is, het is best nog moeilijk om de laptop het signaal te laten negeren, dus dan zou je meer moeite moeten doen om het signaal niet te gebruiken dat dat de veroorzaker heeft gedaan om zijn eigen signaal te beveiligen, wat overigens met 2 drukken op de knop kan, dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27801736
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Jayhawk het volgende:
heb in mijn eerste post een poll aangemaakt, kan een van de modjes hierop mijn topictitel veranderen?
als het iligaal is , dan mag het natuurlijk niet he
sorry voor al m'n typfouten
pi_27801753
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

laat nou net jij de newbie zijn
pi_27801850
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, maar je mag heus wel mijn televisiesignaal aftappen hoor, of als ik mijn ipod met zo'n fm transmittertje aan heb staan en je staat per ongeluk binnen 2 meter afstand van me, mag je ook best meeluisteren .

Een wireless verbinding is makkelijk te beveiligen, en wat hier als getyped is, het is best nog moeilijk om de laptop het signaal te laten negeren, dus dan zou je meer moeite moeten doen om het signaal niet te gebruiken dat dat de veroorzaker heeft gedaan om zijn eigen signaal te beveiligen, wat overigens met 2 drukken op de knop kan, dus.
Soms is het leven zo eenvoudig
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27801905
lezen jullie mijn "water in de tuin " post wel even!, ik dacht dat ik daarmee toch wel een punt gemaakt had
pi_27802063
willen de mensen die gestemd hebben opnieuw stemmen, heb de titel aangepast.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:55:20 #84
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27802663
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef surferr het volgende:
De plantensproeier van de buren staat aan in de tuin, Het water komt uit hun waterkraan(en daar betalen ze voor..) Maar het komt ook toevallig op jouw tuin, Dan profiteer jij ook van hun water, op hun kosten..

Hun gooien het water in jouw tuin, Net als dat internet hun "gooien" dat door jouw huis heen.
dat water kunnen ze zien, niet iedereen is zo into netwerken e.d. dat ze weten dat buurjongetje ook verbinding kan maken naar hun netwerk...
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_27802711
Wie op mijn kosten wil internetten vind ik prima hoor betaal geen cent meer en als me verbinding te langzaam wordt smijt ik je van mn router af
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27802843
Als iemand iets dat schadelijk is voor jou je tuin inwerpt, zoals een stel stenen. dan mag je d'r toch best een rotspartij van maken, het is toch niet zo dat hij daarna ff vraagt of hij z'n stenen terugwil.

hetzelfde bij W-LAN het is schadelijk voor jou(minimaal, maar toch), waarom zou je er dan geen gebruik van maken.

sorry voor deze post, het is vroeg, ik ben hardstikke brak.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:08:40 #87
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_27803084
Wettelijk gezien mag je geloof ik gewoon gebruik maken van het wireless netwerk van je buren. Als deze niet beveiligd is dan.

Of het netjes is.. dat is een ander punt. Misschien kan je er wel gebruik van maken.. maar dan op een soort van fair user policy achtige manier

Vanaf mijn huis kan ik ook bij het netwerk van de overburen. Mijn vriend heeft het ze duidelijk proberen te maken dat het niet beveiligd is (via een mailtje vanuit hun eigen netwerk oid) maar dit negeren ze ook gewoon.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_27803567
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef Fisher het volgende:

[..]

dat water kunnen ze zien, niet iedereen is zo into netwerken e.d. dat ze weten dat buurjongetje ook verbinding kan maken naar hun netwerk...
omdat hun niet zo "into netwerken " zijn dat is hun probleem en ook geen excuus,

"ik vond een pinpas met pindcode, ik dacht ik ga maar ff wat geld opnemen" tja " ik ben niet zo into criminaliteit"
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:28:26 #89
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27803762
Ik zou gewoon lekker van hun netwerk gebruik maken, niks hacken ofzo, maar gewoon lekker surfen en downloaden, why not?
Ik hoop alleen voor ze dat ze geen abo met 250MB datalimiet hebben
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:33:34 #90
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27803912
Dit is het zelfde als joyriden, je steelt de auto niet, maar je leent hem voor oneigenlijke doeleinden. Verboden dus ! Bovendien, schopje DIG --->
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27804101
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:33 schreef buzzer het volgende:
Dit is het zelfde als joyriden, je steelt de auto niet, maar je leent hem voor oneigenlijke doeleinden. Verboden dus ! Bovendien, schopje DIG --->
zou je dan ook de topictitel willen veranderen in titel + poll
pi_27804131
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:33 schreef buzzer het volgende:
Ja maar een auto mis je. In dit geval kunnen ze nog gewoon zelf door internetten. Als ze niet eens weten hoe ze het moeten beveiligen hoe de f#ck gaan ze dan merken dat er nog iemand zit te surfen
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
pi_27804283
Hier ook zo'n 3 wireless netwerken in de buurt, waarvan 1 beveiligd is (maar de SSID wel gebroadcast wordt). De andere 2 waren zelfs zo slecht beveiligd; ik kon na even googlen het standaard admin wachtwoord vinden van de gebruikte router en welja, het werkte nog ook.

Ik heb maar niks aangepast . Ik heb er nog ff een uurtje mee gesurft, maar de verbinding viel regelmatig weg. .

Dit is dus zo'n half jaar geleden, en nóg is er niks beveiligd aan die kant.
  Moderator vrijdag 10 juni 2005 @ 13:46:18 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27804309
Ach, me buuf zei laatst, ik heb ook niet beveiligd, je mag er zo gebruik van maken.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_27805018
http://www.paulkramer.nl/index.htm

handige link voor mensen die enigzins wat bescherming willen hebben m.b.t. wireless network
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:22:11 #96
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27805440
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Renesite het volgende:
Ach, me buuf zei laatst, ik heb ook niet beveiligd, je mag er zo gebruik van maken.
In dat geval heb je expliciete toestemming. Dus jij hoeft je geen zorgen te maken.

In alle andere gevallen: Als je een wireless toegang neerzet, geef dan ook dat kleine beetje extra geld en moeite uit om het fatsoenlijk te beveiligen. Het verbruik van je datalijn maakt het jou misschien niks uit, maar je wordt door je provider wel aansprakelijk gesteld voor misbruik van je IPadres. De meeste providers vinden het bijvoorbeeld niet leuk om te ontdekken dat één van hun gebruikers in een IRCbot netwerk zit, of (ongewild) meewerkt aan SPAM-runs. Beide gevallen kunnen reden zijn om je af te sluiten.

Het is gewoon een kwestie van verantwoordelijk met je verbinding omgaan. Je zou toch ook ingrijpen als je buurman gebruik maakt van je onbeveiligde draadloze telefoonverbinding?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_27805653
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, dat gajes hier in helmond gaat door mijn straat rijden met een laptop om mijn computer te hacken en dan de mailtjes van mijn moeder te lezen.

Je moet zorgen dat je pc veilig is. Het maakt dan geen zak uit of je wireless of via een draad zit te internetten. Het grootste gevaar is het internet op zich.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen plezier hebben aan gratis internetten op straat. Nemen die lui zelf thuis geen internet? Die kosten van het niet rondrijden heb je er zo uit hoor....
Als ik iets strafbaars zou willen doen met een internetverbinding, bv. op een server inbreken en vernielen, ga ik natuurlijk geen eigen internetverbinding gebruiken. Dan pak ik een onbeveiligd netwerk zoals die van jou en kom jij in de problemen. Dus wat RonaldV hierboven ook al zegt: jij wordt aansprakelijk gesteld voor de dingen die op jouw lijn gebeuren. Toch WPA maar even aanzetten dus?
pi_27805807
Zonder toestemming van de eigenaars mag je er geen gebruik van maken, spreekt voor zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')