Jammer, geen (tel)cam bij me...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:31 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
pics ?
Niet voor degenen die in amsterdam Z/O wonen of werken.quote:
ow wacht dis truthquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:27 schreef TechnoHead het volgende:
Voor wie in Amsterdam (Zuidoost zit ik nu) eo woont/werkt: kijk ff naar boven, zie je een zwarte streep... Wie heeft uitleg?
Edit: jammer, wordt nu vager, lijkt wel een donkere chemtrail oid..
Zien! zien! zien! dammitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ow wacht dis truth![]()
hmm wel iets te zien lijkt een soort schaduw tussen 2 wolkenheb ff een pic gemaakt
Modje, kan de topictitel varanderd wordenquote:
Je bent bang he? geeft niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijk ik zal het ff uitleggen zodat iedereen het snapt: Je hebt een vliegtuigje, en vliegtuigjes vliegen want anders zijn ze niet blij, en als ze dan vliegen dan komt er een soort poep uit het vliegtuig, en dat laat een streep achter.
Ik kan echt niet tegen mensen die dood gaan als ze iets zien dat ze niet kunnen verklaren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijk ik zal het ff uitleggen zodat iedereen het snapt: Je hebt een vliegtuigje, en vliegtuigjes vliegen want anders zijn ze niet blij, en als ze dan vliegen dan komt er een soort poep uit het vliegtuig, en dat laat een streep achter.
Ik kan echt niet tegen mensen die dood gaan als ze iets zien dat ze niet kunnen verklaren.
psst, op hoogte staat ook wind, misschien is die streep wel verplaatst!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef hanskepanske het volgende:
Ik zie m in Halfweg volgens mij ook...en dat kan geen vliegtuigstreep zijn want het is geen aanvliegroute.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:05 schreef Pool het volgende:
Volgens mij is het van een ontspoorde trein.
Hehehe, ok ok, maar geef toe dat het vaag is dat het een donkere streep is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Hm..ik denk het zelf niet want de streep staat haaks op de aanvliegroute van de Polderbaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
psst, op hoogte staat ook wind, misschien is die streep wel verplaatst!
Jama...ik ben nog steeds niet gerust gesteldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef kneeet het volgende:
nou... dan nu de waarheid in basisschool taal:
rond schiphol vliegen niet alleen vliegtuigen die gaan landen, ook vliegtuigen die HEEEL hoog vliegen en die NIET gaan landen. Die vliegen hoog en laten van de witte strepen achter die je altijd ziet als er een blauwe lucht is. Die zwarte streep is de schadaw van zo'n witte streep geprojecteerd op het lager hangende wolkendek
tadaa
Hey cool, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef kneeet het volgende:
rond schiphol vliegen niet alleen vliegtuigen die gaan landen, ook vliegtuigen die HEEEL hoog vliegen en die NIET gaan landen. Die vliegen hoog en laten van de witte strepen achter die je altijd ziet als er een blauwe lucht is. Die zwarte streep is de schadaw van zo'n witte streep geprojecteerd op het lager hangende wolkendek
tadaa
Waarom hou jij je met dit soort onzinnige dingen bezig?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef kneeet het volgende:
tadaa
Kijk, daaar kunnen we iets meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef kneeet het volgende:
tadaa
Ja maar... We gaan nu dood, toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef kneeet het volgende:
tadaa
Heel Nederland is een vliegroute - is het geen aanvliegroute dan is het wel een "airway". Als het een zwarte streep is dan is het vermoedelijk een vliegtuig met wat oudere motoren - die zwarte streep duidt op roetdeeltjes. 't Kan natuurlijk ook gewoon de schaduwwerking zijn van een condensstreep tegen een wolk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef hanskepanske het volgende:
Ik zie m in Halfweg volgens mij ook...en dat kan geen vliegtuigstreep zijn want het is geen aanvliegroute.
dit is TRU, hier gelden normale verklaringen pas als er geen complottheorie kan worden verzonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef DzjieDub het volgende:
Waarom zou je vreemde "verklaringen" gaan zoeken als er een normale verklaring recht voor je snufferd ligt? Ben je zo paranoïde?
het is een topsecret vliegtuig die rondjes vliegt over NL maar ze weten niet dat iets lekt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Hijs nu ook hier in utrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |