Volgens mij kwam iRiver in 2000 met zijn eerste speler en werd de iPod pas in 2001 gelanceerd :pquote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef nietzman het volgende:
(Verdomd origineel met naamgeving zijn ze zeg.)
Ja, en schrijven naar een gewone externe hardeschijf met een 7200 toerenschijf is weer veel sneller met FireWire.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef Geqxon het volgende:
Uhm. De iAudio met USB2.0 is sneller dan de iPod met Firewire. Hiermee wou ik dus zeggen dat USB met een goede hdd en goede chipset wel degelijk sneller is dan een iPod met firewire
14 seconden, dan kan jij wel 2 x sex hebben, inclusief voorspelquote:
Ken je de iMac nog?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:37 schreef blrrrt het volgende:
Volgens mij kwam iRiver in 2000 met zijn eerste speler en werd de iPod pas in 2001 gelanceerd :p
Je zegt eerst:quote:Op maandag 20 juni 2005 21:36 schreef Geqxon het volgende:
WAT BOEIT DIE FRIKKING SNELHEID NOU
3 minuten versus 4 minuten, BOEIEND
JE VALT IN HERHALING
En ik heb het niet over de frikking mini, maar over de iAudio!
Maar steeds als je wordt verbeterd begin je zo?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
http://reviews.cnet.com/C(...)42848-5.html?tag=top
JetAudio iAudio M3 (20GB)-USB2.0: 8.12MB per seconden (USB)
Apple iPod (20GB)-Firewire: 6.86MB per seconden
Apple iPod (20GB)-USB2.0: 6,19MB per seconden
Ik bedoel maar(overigens geen iRiver, maar een vergelijkbare iAudio
)
Alleen met dat strakke zusje van je.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:37 schreef donald_dick het volgende:
14 seconden, dan kan jij wel 2 x sex hebben, inclusief voorspel
Open er een topic over dweil.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:36 schreef Geqxon het volgende:
En ik heb het niet over de frikking mini, maar over de iAudio!
als je dan 650 mb a 4 stukjes wil doen zal het je +/- 14 seconden schelen, te verwaarlozen dusquote:Op maandag 20 juni 2005 21:36 schreef WalfredGeesink het volgende:
Oh dat dacht ik:
[quote]
staat er aan een stukof in partjes van 4 mb
![]()
[quote]
Er staat toch dat die iPod mini met FireWire sneller is dan USB 2.0?
En jij neemt jezelf wel serieus?quote:En jij neemt jezelf wel serieus?
Nee, macintosh is lekker. Er lopen 20 miljoen amerikanen met als achternaam macintosh, de afkorting mac staat op minstens 3 miljard borden gedrukt, en er zijn zeker een paar honderduizend austin mini's gefabriceerd...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, Firewire is sneller als USB.
(Verdomd origineel met naamgeving zijn ze zeg.)
He-he.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef Geqxon het volgende:
Bij de mini vs de h10 is de mini sneller,
Vind je zelf dat je met goede argumenten komt?quote:Das nou waar die kiddie statement vandaan komt, kunnen het niet winnen op specs van de speler, gaan ze over andere dingen janken On topic, H10 is de beste keus omdat je ook niet als een huile over firewire wilt gaan lopen doorzeiken terwijl het over mp3 spelers gaat
jij bent niet de enigequote:Op maandag 20 juni 2005 21:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alleen met dat strakke zusje van je.
En maar zeuren over die GB meer van de iRiver.quote:als je dan 650 mb a 4 stukjes wil doen zal het je +/- 14 seconden schelen, te verwaarlozen dus
quote eens dat ik het heb over die gig meer, want dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En maar zeuren over die GB meer van de iRiver.
Ik heb geen mini.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Wat maakt dat uit? Ik zeg het opnieuw: Hoeveel keer per jaar vul jij je volledige mini opnieuw?
En kom niet meer terug!quote:Mijn statements staan al 2 pagina's terug, voor de rest zoeken jullie het maar lekker uit met je ipod, ik ga wat nuttigs doen
Niveau van donald_dick?quote:Geqxon, doe is niet zo kinderachtig.
Je moet je niet verlagen tot hun niveau.
Nee, het ging niet over jou maar over andere iRivertjes.quote:quote eens dat ik het heb over die gig meer, want dat was me nog niet eens opgevallen
Dat maakt niet uit, want hij weet meer van iRiver dan jij, terwijl hij er geen heeft en jij wel.quote:Dus je lult niet eens uit ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |