Uh?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:15 schreef donald_dick het volgende:
hola! het gaat dus om de GROOTE van de files, ne hoeveel mb\s zijn mp3tjes, idd tussen de 3-8 mb
Hoeveel is 650 gedeeld door 160 bij jou?quote:5000 files (300 MB total) FireWire was 16% faster than USB 2.0
160 files (650MB total) FireWire was 48% faster than USB 2.0
En dat allemaal om je iRivertje te verdedigen.quote:breezahjeugdigen kopen geen pc, die krijgen ze, maarja jij neukt liever ook peren dan appels
Lezen.quote:True
Man, dan maakt het helemaal niks meer uit
Hitachi. En je punt is?quote:en wie maakt het essentiele van de ipod
Over welke speler heb jij het hier danquote:Op maandag 20 juni 2005 21:20 schreef donald_dick het volgende:
je moet toch je 400 euro kostende aanfluiting verdedigen
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
selectief quoten noem ik dat, maarja, je moet toch je 400 euro kostende aanfluiting verdedigen
ja want stel dat je er 1 tegenkomt, jezus, dan krijg je misschien wel een hartaanvalquote:Op maandag 20 juni 2005 21:18 schreef WalfredGeesink het volgende:
Goed zo, lekker alternatief, dat maakt de kans kleiner dat ik zo'n gedrocht tegen kom.
a)alsof je 650 mb aan data in 1 keer overpompt,quote:Inderdaad, en bij die "160 files (650MB total)" was FireWire dus 48% sneller.
quote:De mini-harde schijf van Hitachi wordt overigens ook gebruikt in de Nomad Muvo mp3-speler van Creative.
Yow monkeyboy.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:27 schreef donald_dick het volgende:
a)alsof je 650 mb aan data in 1 keer overpompt,
Zo kan ik het ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
(overigens geen iRiver, maar een vergelijkbare iAudio)
neuh, maar een Ipod topic bashen vind ik leukerquote:Op maandag 20 juni 2005 21:21 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En dat allemaal om je iRivertje te verdedigen.
quote:Lezen.
quote:Ach ja, iRiver is natuurlijk het merk dat met de harde schijf spelers begon en Apple heeft daar de iPod natuurlijk van afgekeken.
quote:Hitachi. En je punt is?
Betreft het hier de nieuwste versie van iRiver plus??quote:Op maandag 20 juni 2005 21:31 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://reviews.cnet.co.uk/digitalmusic/0,39029994,39186729,00.htm
Apple iPod Mini (4GB; USB 2.0) 3,67 MB/s
iRiver H10 (5GB; USB 2.0) 1,46 MB/s
En dan gaat het hier ook nog om USB 2.0.
Ja, Firewire is sneller als USB.quote:
Hoe kan je dat nou zien aap, die iAudio is toch niet getest met Firewire?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:31 schreef Geqxon het volgende:Ik wou eerder tonen dat met de goede hdd en speler USB2.0 echt wel sneller is dan firewire
hee poepaap, dat zeg ik toch ook niet, ik zeg toch niet dat het aan 1 stuk is, ik zeg 650 mbquote:Op maandag 20 juni 2005 21:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yow monkeyboy.
Wat is 650 gedeeld door 160 bij jou? Het gaat over bestanden van vier mb.
In ieder geval niet de nieuwste versie van de iPod mini, want die gaat twee keer zolang met z'n accu mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef blrrrt het volgende:
Betreft het hier de nieuwste versie van iRiver plus??
Uhm. De iAudio met USB2.0 is sneller dan de iPod met Firewire. Hiermee wou ik dus zeggen dat USB met een goede hdd en goede chipset wel degelijk sneller is dan een iPod met firewirequote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zien aap, die iAudio is toch niet getest met Firewire?
Maar dan nog is FireWire sneller.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef donald_dick het volgende:
hee poepaap, dat zeg ik toch ook niet, ik zeg toch niet dat het aan 1 stuk is, ik zeg 650 mb
Oh dat dacht ik:quote:hee poepaap, dat zeg ik toch ook niet, ik zeg toch niet dat het aan 1 stuk is, ik zeg 650 mb
quote:a)alsof je 650 mb aan data in 1 keer overpompt,
Er staat toch dat die iPod mini met FireWire sneller is dan USB 2.0?quote:Ik wou eerder tonen dat met de goede hdd en speler USB2.0 echt wel sneller is dan firewire
En jij neemt jezelf wel serieus?quote:dat Jobs net zolang de baas van Hitachi gepepen heeft en na 2 jaar eindelijk het alleen recht van Apple vervalt en de harde schijf eindelijk gebruikt kan worden zoals ie bedoelt was, voor pc's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |