Als hij volwassen is kan je kijken naar zijn voorpoten. Als er een verdikking op zit is het een mannetje.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
NiteSpeed
Weet jij hoe je kan zien wat voor geslacht een spin is?,Ik weet eerlijk gezegt niet wat voor geslacht die van mij is...
Inderdaad, maar deze zitten dan ook stilquote:Op maandag 26 september 2005 22:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet heel eerlijk bekennen... ik ben normaal als de dood voor spinnen, maar deze pluizige beessies vind ik zo eng nog niet!
Ik vind eerder de kleine krioelspinnen er enger uitzien dan Koekie!!!
ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef Faithy het volgende:
waarom heb ik ooit dit topic aangeklikt
*ril*
bah!
maar ieder z'n hobby
ben niet bang voor huisspinnen hoordie pak ik ook nog wel op
Kruisspinnenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
Welke spinnen zijn er behalve vogelspinnen en Tarantula,s nog meer in gevangenschap te houden??
Niet gevaarlijker dan een gewone nederlandse bij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kun je die vogelspinnen die je zelf houd nu gewoon zonder al te veel risico vasthouden? Mij lijkt het nogal risicovol om zo'n beest over je lijf te laten lopen.
Idd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ze lijken inderdaad best aaibaar....
dan neem je er toch ook 1 ? meld je eens aan op www.reptielen-forum.nl en ga je eens verdiepen in hoe en wat je een vogelspin moet huisvesten en verzorgen. Angsten overboord gooien. Een spin zal niet zomaar bijten en stel dat het gebeurd, dan kan je het vergelijken met een bijensteek. Alleen moet ik er wel bij vermelden dat bij een bijensteek je op het laatst immuun wordt voor het gif maar bij een spin je er steeds allergischer voor gaat worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze eigenlijk mooier dan ik gedacht had, meestal heb ik al snel een ril idee maar er zijn op het forum toch echt spinnen langs gekomen die ik echt bijzonder vind, vooral de kleuren van sommige.
Ik zal eens kijken of ik een topic van een tijdje terug weer kan vinden, daar stonden echt hele kleurrijke spinnensoorten in.
Klaasquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gister weer een grote mugje in het web gegooid van Klaas
Ik kan nu geen foto van hem maken want hij zit verstopt
quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:22 schreef dimage het volgende:
[..]
dan neem je er toch ook 1 ? meld je eens aan op www.reptielen-forum.nl en ga je eens verdiepen in hoe en wat je een vogelspin moet huisvesten en verzorgen. Angsten overboord gooien. Een spin zal niet zomaar bijten en stel dat het gebeurd, dan kan je het vergelijken met een bijensteek. Alleen moet ik er wel bij vermelden dat bij een bijensteek je op het laatst immuun wordt voor het gif maar bij een spin je er steeds allergischer voor gaat worden.
Ik zelf pak mijn spinnen niet op, zie het nut daar dus niet van in . Ze hebben het wel erg goed door de grote huisvesting. Elke terrarium is minimaal 60 x 60 x 40 cm en voor elke spin ingericht op hun eigen biotoop .
dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 07:54 schreef dimage het volgende:
tja de meeste mensen zijn bang van spinnen omdat dit is aangepraat door hun ouders tijdens hun jeugd. voor je gaat slapen eerst die enge spinnen even van je kamer halen hoor. Oke vogelspinnen zijn dan echte rovers maar bijten zullen ze nooit zomaar doen. Die rennen liever weg of sproeien wat brandhaartjes. Of je moet ze zo in de stress helpen.
Mij ook niet, volgens mij is dat nml een zwarte weduwequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:54 schreef senesta het volgende:
Je zou mij dus never meer in die garage zien.
Volgens mij woont meneer in Amerika, en zeker weten dat ze die daar wel hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt er wel op ja.
[afbeelding]
Gelukkig hebben we die niet hier.
Duh.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:32 schreef Wynter het volgende:
[..]
Volgens mij woont meneer in Amerika, en zeker weten dat ze die daar wel hebben![]()
In nederland heb je ze geloof ik ook wel hier en daar, perongeluk, en ze kunnen hier nog overleven ook....... maar niet veel..!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Duh.Daarom zeg ik ook 'hier'. Ik woon namelijk in Nederland.
Ik vind het wel een mooie speling van de natuurquote:Op zondag 29 juli 2007 01:36 schreef Isegrim het volgende:
Wel vaag dat dat patroon op hun achterlijf zo geometrisch is.
Mwah, ze blijven hun hele leven in dat web hangen. Ik heb er geen last van. Ze vangen andere insecten en zijn dus nuttig. Laat maar lekker zitten. Zojuist heb ik er nog eentje gevoerd.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:26 schreef Wynter het volgende:
[..]
Mij ook niet, volgens mij is dat nml een zwarte weduwe
Edit:
Yup zeker weten
[afbeelding]
Dude ik zou de ontruimings dienst eens bellen. Dat ding wil je niet in je garage.
Edit2:
En kijk es naar die nesten die ze gemaakt heeft, als jij nog veilig wil wonen, moet je toch echt een verdelger hebben![]()
Hij moet t zelf maar weten hoor...quote:Op zondag 29 juli 2007 12:48 schreef Isegrim het volgende:
@Stegan:
Eentje is nog te doen, maar wat als als haar kindertjes (allemaal halfweesjes) straks ook bij jou komen wonen?
Als je per ongeluk tegen zo'n web aanloopt ofzo... Brr!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |