En ? Zit het mee ?quote:Op maandag 20 juni 2005 07:43 schreef dimage het volgende:
nou ga vandaag de server samenstellen dus als het meezit eind deze week de cams online
yep, hij is op de hd's na klaarquote:
Cool!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef dimage het volgende:
[..]
yep, hij is op de hd's na klaardie zijn besteld dus hoop volgende week te kunnen gaan streamen
dat hoor ik vakerquote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Kaap het volgende:
Wat een gaaf topic zeg. Ik vindt de grote spinsoorten machtig mooi om te zien en reuze interessant. Ik zou er zelf echt nooit 1 hebben maar als iemand er thuis 1 heeft kan ik er rustig een uur voor gaan zitten.
Vooral die grote blauwe uit venazuela vind ik erug mooi.
Schitterend! Paars/groen wauw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:33 schreef Uhmmie het volgende:
kaap: http://www.petbugs.com/caresheets/A-versicolor.html
denk dat je deze ook wel stoer vind dan trouwens:
[afbeelding]
Muisje had geen kans, heeft natuurlijk nog nooit een ander dier gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:24 schreef Shira het volgende:
filmpje voor degenen die willen weten hoe een terrarium spin nou een volwassen muis aankan...
http://www.ebaumsworld.com/videos/spider_vs_mouse.html
waarschuwing: irritante crazyfrog/jamba banners aanwezig![]()
oh enne Dimage, ik neem aan dat je (als alles klaar is) linky hier gaat posten, ik hou het in de gaten.![]()
mja klopt.. muizen kunnen bijtenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi om te zien, dat filmpje. Maar is het niet gevaarlijk om een volwassen, levende muis aan zo'n spin te geven? Geen risico op ernstige beschadiging van de spin? Muizen kunnen flink bijten...
Maar wel stukken minder hard lijkt me...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:49 schreef Uhmmie het volgende:
krekels en sprinkhanen en diverse soorten wormen bijten namelijk ook
Russische dwerghamsters ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar wel stukken minder hard lijkt me...
* Lupa eens een muis in haar duim gehad heeft
Arachidicus Heaumeauquote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Kaap het volgende:
Deze is trouwens ook schitterend, alleen weet ik zijn naam niet: [afbeelding]
nou er liepen wel krekels door het hok maar eten wou madam niet. tot gisteravond er een jonge rat in werd gezet.. denk dat het beest nooit heeft geweten dat ze is gebeten door een vogelspinquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:55 schreef Uhmmie het volgende:
heeft ze al gegeten sinds de vervelling?
ze komt stiekum een beetje hongerig over
overigens.. ik had vandaag bezoek
als de dood voor spinnen
en na 10 minuten aan de linkerkant van de kamer te hebben gestaan.. ging ze toch maar even kijken
hoor ik ineens "hey je had toch maar 1 zo'n grote?"
is bitchy eindelijk verveld![]()
![]()
![]()
bijna half jaar achter op schema... maar ze is weer helemaal vers en nieuw en mooi
en bijna zwart![]()
eens kijken of ik morgen even fotootje kan maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |