Lens heeft juist hun spits, Utaka, verkocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Lens heeft laatst een andere spits aangetrokken.
dan verstond ik die waarschijnlijk toch goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Citroentje het volgende:
Zojuist bij Studio Sport:
Solomon Kalou waarschijnlijk naar PSV...
Ja, ving het ook al opquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Citroentje het volgende:
Zojuist bij Studio Sport:
Solomon Kalou waarschijnlijk naar PSV...
Misschien wel. als Kalou nu graag wil gaan, zal Goor helemaal over de rooie zijn en ik denk dat Kuijt dan ook zijn grenzen bereikt. Hij wilde ten slotte ook meer ervaring in het elftal en ik hoor wat dat betreft maar weinig van Feyenoord. Het zou dus een manier kunnen zijn om interne ruzies te laten ontstaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:56 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik vraag mij af of psv echt geintresseerd is in al die spelers van Ajax, feijenoord etc of dat het er puur om gaat om de concurrentie te verzwakken en bommetjes te gooien...
Tuurlijk is de interesse groot...maar toch ook wel een beetje onrealistisch aangezien het toch wel een tijdje geleden is dat er spelers zijn overgestapt van Ajax naar psv en andersom...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Misschien wel. als Kalou nu graag wil gaan, zal Goor helemaal over de rooie zijn en ik denk dat Kuijt dan ook zijn grenzen bereikt. Hij wilde ten slotte ook meer ervaring in het elftal en ik hoor wat dat betreft maar weinig van Feyenoord. Het zou dus een manier kunnen zijn om interne ruzies te laten ontstaan.
Aan de andere kant zijn Kalou en Trabelsie hele goede spelers die, doordat ze hun contract niet willen verlengen, relatief goedkoop zijn. Dus de interesse is dan heel logisch!
Weet ik niets van en zou ik heel vreemd vinden. Als ze toch eerlijk bieden en de ander accepteert? Misschien is die ongeschreven afspraak er als het gaat om spelers wier contract afloopt, zoals nu dus het geval bij Trabelsi (was) en Kalou...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Er is toch een soort van Gentlemens agreement tussen Ajax, Feyenoord en PSV om niet andermans spelers over te nemen, tenzij de verkopende club ze echt niet meer will hebben zoals in het verleden bij bijvoorbeeld Peter HOekstra ?
Als Park voor de juiste prijs aan Man U verkocht wordt zal PSV denk ik wel bereid zijn om 10 miljoen voor Kalou te betalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:05 schreef RedGuy het volgende:
Dan mag PSV 12 miljoen betalen.
Anders blijft Kalou gewoon.
dat staat ook op vi.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Trabelsi blijft bij Ajax stond op AT5 teletekst
Hij wil zelf blijven...dus ze kunnen bieden wat ze willen( kort door de bocht genomen) maar als Hattem zelf wil blijven dan blijft hij...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat staat ook op vi.nl
Maar dat is helemaal niet aan ajax om te bepalen. Aangezien hij een lage gelimiteerde transfersom heeft kan hij gewoon verkocht worden voor 6 miljoen als iemand dat bedrag op tafel legt. Ajax kan dat dan niet tegenhouden.
dat klopt, maar die knul wordt toch gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer. Als hij een club vind die hem veel salaris zal betalen dan vertrekt hij wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Hij wil zelf blijven...dus ze kunnen bieden wat ze willen( kort door de bocht genomen) maar als Hattem zelf wil blijven dan blijft hij...
Helemaal waar en mee eens ook....maar naar psv zal hij echt niet gaan.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat klopt, maar die knul wordt toch gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer. Als hij een club vind die hem veel salaris zal betalen dan vertrekt hij wel.
Dat is nu wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helemaal waar en mee eens ook....maar naar psv zal hij echt niet gaan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |