Dindane?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
Aruna naar Nantes
quote:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70052/sc=e43adfquote:'Kalou vertrekt naar Paris Saint-Germain'
15/6/2005 23:53
De belangstelling van Paris Saint-Germain voor Bonaventure Kalou heeft geleid tot een akkoord met AJ Auxerre over een afkoopsom. Althans, dat stelt het Kalou-kamp.
Kalou, die zich met Ivoorkust voorbereidt op het WK-kwalificatieduel met Egypte, zou bij terugkomst zijn handtekening kunnen zetten onder een vierjarig contract. Beide clubs willen de berichten over een aanstaande transfer van de oud-Feyenoorder niet bevestigen.
Kalou (27) zou de tweede versterking zijn voor Paris Saint-Germain. Christophe Landrin (Lille) is al voor de komende drie seizoenen vastgelegd. Daarnaast staan David Rozehnal (Club Brugge) en Vikash Dhorasoo (AC Milan) op de nominatie ingelijfd te worden door de Parijse club.
quote:Park houdt voet bij stuk
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, donderdag
Alle inspanningen van Guus Hiddink om Jisung Park nog om te praten, hebben niets opgeleverd. De Zuid-Koreaanse PSV’er blijft bij zijn voornemen om naar Manchester United te verkassen. Er zit voor PSV nu niets anders op dan verder te onderhandelen met United, dat eerder een bod van 5 miljoen euro uitbracht. Manchester United was ter ore gekomen dat er een clausule in het contract van Park zit, waardoor hij voor dit bedrag mag vertrekken. PSV ontkent echter het bestaan van deze clausule en wil hoger in de boom gaan zitten, omdat Park ook een commerciėle waarde vertegenwoordigt.
Ik snap echt niet wat PSV met Trabelsi wil hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trabelsi naar PSV of FC Porto volgens de Telegraaf. Transfersom zou 6miljoen kunnen worden.
Ga er maar vanuit dat het verhaal omtrent die clausule dikke BS is anders wordt er niet door de voorzitter verkondigt dat Park alleen voor veel geld weg mag.quote:
Dus het feit dat ie voor Ivoorkust gaat spelen, betekent ook dat dat NL paspoort ook niet meer hoeft ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 03:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70052/sc=e43adf
Dit stukje gaat over de grote broer van Salomon genaamd Bonavanturequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus het feit dat ie voor Ivoorkust gaat spelen, betekent ook dat dat NL paspoort ook niet meer hoeft ?
Sollyquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit stukje gaat over de grote broer van Salomon genaamd Bonavanture
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:27 schreef RedGuy het volgende:
Aruna heeft toch al lang en breed bij Lens getekend?.
Volgens mij niet hoor. Lens heeft laatst een andere spits aangetrokken.quote:
Het is nog niet rond, ik heb het even nagezocht. Dit staat er op de officiele site van Anderlecht (nieuws van 14 juni)quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Lens heeft laatst een andere spits aangetrokken.
quote:De Franse club bereikte vorige week een akkoord met Aruna Dindane over een vierjarig contract. Op clubniveau is de deal nog niet rond. "Ik ga ervan uit dat het Lens wordt voor Aruna", aldus Van Holsbeeck. "Te lang zal er wel niet moeten geaarzeld worden, want er tonen nog andere Franse clubs interesse. Nantes is er daar eentje van."
dan gaat Feyenoord ook nog geld vangen volgens mij want hij speelde toch al vanaf vrij jonge leeftijd in Rotterdam?quote:Op donderdag 16 juni 2005 03:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70052/sc=e43adf
deze Kalou heeft al een Nederlands paspoortquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus het feit dat ie voor Ivoorkust gaat spelen, betekent ook dat dat NL paspoort ook niet meer hoeft ?
Ivoriaans bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
deze Kalou heeft al een Nederlands paspoort
Coolquote:Lee Bowyer's switch from Newcastle to Birmingham looks to have collapsed due to protests by Blues fans.
Daar gaat je carierrequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef J.Flo het volgende:
Spencer Verbiest (SC Heerenveen) naar Shamrock Rovers (Irl)
Zou ik doen als supporter. Bowyer wil je echt niet in je team hebben. Is alleen maar slecht voor de sfeerquote:
ook, maar Boneventura heeft ook een Nederlands paspoort.quote:
Hij wel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook, maar Boneventura heeft ook een Nederlands paspoort.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook, maar Boneventura heeft ook een Nederlands paspoort.
ja als je 5 jaar in Nederland bent kun je hem gewoon aanvragen, zn broertje ging via de versnelde procedure en dan moet je wat toevoegen. Volgens mij heeft Boneventura ok een Nederlandse vrouw maar dat weet k nie zekerquote:
Lens heeft juist hun spits, Utaka, verkocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Lens heeft laatst een andere spits aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |