quote:Op maandag 13 juni 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kromkamp naar Valencia. Wederom.
Precies, ze moeten immers 10M kunnen betalen voor Kone.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef PyTh het volgende:
Voor minder dan 10 miljoen vertrekt Park niet
Denk niet dat Nol hem voor minder zal laten gaan!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, ze moeten immers 10M kunnen betalen voor Kone.![]()
Kone is nadat hij medisch afgekeurt is bij ajax niet meer de oude Kone geweest vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, ze moeten immers 10M kunnen betalen voor Kone.![]()
Nou van mij mag ie nog gewoon naar Ajax komen, het is toch een spits met iets aparts. Hij heeft dit jaar bij Roda niet super gespeeld nee, maar een paar wedstrijden was ie wel weer weergaloos. Dat zit wel in hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kone is nadat hij medisch afgekeurt is bij ajax niet meer de oude Kone geweest vind ik.
Denk (en hoop) ook niet dat PSV (nog steeds) interesse heeft in Kone.
Denk niet dat Kone nog een binnenlandse transfer zal maken, en al helemaal niet naar ajax waar hij toch een fikse deuk heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:17 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Nou van mij mag ie nog gewoon naar Ajax komen, het is toch een spits met iets aparts. Hij heeft dit jaar bij Roda niet super gespeeld nee, maar een paar wedstrijden was ie wel weer weergaloos. Dat zit wel in hem.
Koné naar Ajax? Hij stopt nog liever met voetballen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat Kone nog een binnenlandse transfer zal maken, en al helemaal niet naar ajax waar hij toch een fikse deuk heeft opgelopen.
Dat zou een goeie grap zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Kezman genoemd bij Benfica (bron: A Bola)
Ik denk dat wanneer Ajax als enige club concrete interesse zou tonen in Kone, dat al die zielepieterij opzij geschoven zal worden en hij alsnog met hangende pootjes zal tekenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat Kone nog een binnenlandse transfer zal maken, en al helemaal niet naar ajax waar hij toch een fikse deuk heeft opgelopen.
Denk dat je je daar sterk in vergist twi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Ajax als enige club concrete interesse zou tonen in Kone, dat al die zielepieterij opzij geschoven zal worden en hij alsnog met hangende pootjes zal tekenen.
Dat betaalt ManU dus nooit.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef PyTh het volgende:
Voor minder dan 10 miljoen vertrekt Park niet
Daarom zal hij ook niet (naar Man U) vertrekkenquote:
Het is inderdaad een fors bedrag voor een 1-jarig contract maar gezien de marketingwaarde die hij in Azie op zal brengen valt het wel mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:
En vind je 10 miljoen niet een beetje belachelijk voor een contract tot 2006.
Precies en die schijnen nu ook interesse te hebben dus vandaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea ja, daar noem je dan ook direct wat.
Ik weet wel zeker dat die van Park een stuk groter is dan van een andere willekeurige speler.quote:En dat verhaal over die marketingwaarde vind ik maar onzin. Elke speler heeft in zijn eigen land een marketingwaarde, en ik denk niet dat die van Park nu zoveel groter is.
Ja, er spelen zoveel Koreanen bij Chelseaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea ja, daar noem je dan ook direct wat.
En dat verhaal over die marketingwaarde vind ik maar onzin. Elke speler heeft in zijn eigen land een marketingwaarde, en ik denk niet dat die van Park nu zoveel groter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |