quote:Riquelme hult zich in nevelen over transfer
16/6/2005 10:39
Villarreal zegt dat er geen speld meer tussen is te krijgen en dat het Juan Román Riquelme voor vijf miljoen euro heeft overgenomen van Barcelona en dat het de Argentijnse spelmaker voor vijf jaar heeft vastgelegd. Riquelme zelf hult zich vooralsnog in nevelen.
'Ik beslis pas na het toernooi om de Confederations Cup over mijn toekomst', vertelde de weinig spraakzame international aan de Madrileense sportkrant AS. Van een volledig afgeronde transfer wil hij nog niets weten. 'Ik ben tot 30 juni speler van Villarreal, daarna weet ik het nog niet.'
Riquelme's uitspraken lijken de geruchten te voeden dat Atlético Madrid nog in de markt is hem in te lijven. Sinds de Madrilenen Carlos Bianchi aanstelden als coach, zou Riquelme zijn woord hebben gegeven aan de rojiblancos.
Onder de Argentijnse succestrainer beleefde Riquelme bij Boca Juniors zijn gelukkigste tijd als voetballer. De introverte nummer 10 beschouwt Bianchi als zijn tweede vader en zou wel voelen voor een nieuwe samenwerking.
Helaas geen gerucht meerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:40 schreef Joagertje het volgende:
Arek Radomski naar Austria Wien
quote:Park akkoord met United
Van onze Telesportredactie
MANCHESTER, zondag
PSV’er Ji-sung Park is rond met Manchester United. Het wachten is op een akkoord tussen beide clubs. De Zuid-Koreaan verhuist voor vier jaar naar Manchester. Een overeenkomst tussen PSV en United ligt binnen handbereik. „Eigenlijk dachten we het al vandaag (gisteren, red.) eens te worden, maar er zijn nog een paar hobbels. We voeren de besprekingen uiteraard met gezonde Hollandse koopmansgeest en kijken wat we eruit kunnen halen”, aldus PSV-preses Rob Westerhof.
Telegraaf.
quote:'Ji-Sung Park akkoord met Manchester United'
19/6/2005 14:19
PSV-aanvaller Ji-Sung Park heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Manchester United. De Zuid-Koreaan, wiens contract in Eindhoven doorloopt tot de zomer van 2006, kan op Old Trafford voor vier jaar tekenen, meldt De Telegraaf.
Verrassend is dat niet, want Park, die na het WK 2002 in eigen land met zijn coach Guus Hiddink meekwam naar Eindhoven, liet afgelopen week via zijn zaakwaarnemer al weten dat hij zijn zinnen had gezet op de club van Sir Alex Ferguson.
De clubs moeten het overigens nog wel eens zien te worden over een overgang. En hoewel PSV afgelopen week nog een Engels bod van vijf miljoen euro naast zich neerlegde, is overeenstemming nu niet meer ver weg, getuige de woorden van PSV-preses Rob Westerhof.
'Eigenlijk dachten we het al zaterdag eens te worden, maar er zijn nog een paar hobbels. We voeren de besprekingen uiteraard met gezonde Hollandse koopmansgeest en kijken wat we eruit kunnen halen', aldus de voorzitter.
Rooney, van Nistelrooij, Owenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef stevengerrard het volgende:
Ze willen Saha en Smith verkopen dus ze houden alleen Rooney, Van nistelrooy als toppers over mijn inziens
rooney kan d'r ook iets achter spelen ofop de zijkant.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rooney, van Nistelrooij, Owenéén van die zal dan in de winterstop gaan want geen van die 3 wil op de bank
Zat eraan te komen ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:52 schreef J.Flo het volgende:
Jacov Rashti naar Beitar Jeruzalem
Scholes is er ook nog dus Rooney zal niet op zijn plek gaan ballen. Als Owen komt zal één topper vertrekkenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
rooney kan d'r ook iets achter spelen ofop de zijkant.
maar ik zie Owen niet naast ruud in de punt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus toch wel. Leuk voor Park.
Ik weet bijna wel zeker dat ze er uit gaan komen.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vraagprijs van PSV is 3x zo hoog als wat Man Utd. wil bieden.
.quote:PSV wijst bod Man. United op Park af
Maandag 20 juni 2005 - EINDHOVEN – PSV heeft een bod van Manchester United op Ji-sung Park afgewezen. Het bedrag was te laag, aldus voorzitter Rob Westerhof.
De Koreaan heeft zelf al bijna een akkoord met Manchester United. Hij kan voor vier jaar tekenen bij de ploeg van manager Alex Ferguson.
Manchester United en PSV hervatten begin deze week de besprekingen over een transfer van de aanvaller, die nog tot juli 2006 onder contract staat in Eindhoven. Dan komt niet alleen de hoogte van een afkoopsom aan de orde. Westerhof: „Park is één van de weinige Koreaanse spelers in Nederland. Daarom werden bij zijn overgang naar PSV destijds speciale condities en voorwaarden afgesproken. Op dat gebied doen zich nu enkele complicaties voor. We gaan die nader bestuderen.“
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |