Vertel mij hoe je kan stemmen voor een film die pas over 3 weken uitkomt.quote:
En dat zijn de juiste,quote:
`t was een teaser Sherlock..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel mij hoe je kan stemmen voor een film die pas over 3 weken uitkomt.
En zelfs áls je mocht stemmen, hoe kan een film zó recent dan in de Top 3 komen van de meeste stemmen uit Tom Cruise zijn repertoire. Kansloos.![]()
Mis ik iets, maar zover ik het weet kan je ook niet stemmen voor een teaser.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
`t was een teaser Sherlock..
Je kunt zo wel alle films van Tom Cruise gaan opnoemen
Jij bent ook te goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
y tu mama tambien ?
de vraag was relatief simpelquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook te goed.![]()
Chielus +1
Voor jou wel ja.quote:
nou, alle initialen zijn idd van a/a en vormen zo 6 films, deze 6 films hebben een link met elkaar, de vraag is wat is de link?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle initialen zijn dus van acteurs/actrices. En daarmee moet een link gevonden worden met een film?
je hebt al 3 films goed, nu is de link ertussen echt niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Laat ik het eens proberen dan:
robert redford brad pitt --> spy game
will smith robert de niro --> shark tale
gene hackman denzel washington --> crimson tide
gene hackman jon voight will smith --> enemy of the state
Straks even naar de resterende kijken
Het zou ook heel handig zijn om te zeggen welke goed en welke fout zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:01 schreef Chielus het volgende:
[..]
je hebt al 3 films goed, nu is de link ertussen echt niet zo heel moeilijk
California +1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:39 schreef California het volgende:
Allemaal films van Tony Scott.
Bedoel je deze? weet t al niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef twentemeisje het volgende:
Okee, ik bedenk ff een nieuwe vraag! Leuk dat je weer meedoet... (waar is je oude vertrouwde icon)
Niet dat staren enig effect heeft..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef hornage het volgende:
mmm, ik kan het staren vergeten, traffic limit has been exceeded
That does this mean yes very much...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:04 schreef twentemeisje het volgende:
Does this mean dat jullie het plaatje niet zien... (ik zie het nl wel goed weergegeven in deze pagina...)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef hornage het volgende:
is uit je cache, als je ctrl-f5 doet zie je hem ook niet meer
En dat geeft ons dus de lettersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:16 schreef twentemeisje het volgende:
Resumee Overflakkee:
1. Dumb & Dumber
2. Back to the Future
3. Team America - World Police
4.
5. Dirty Dancing
6.
Zo ken ik je weer!............ Nostalgiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:32 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is een TM-puzzel zonder foutje.... damn... neem van Dumb & Dumber de TWEEDE en de vierde letter...![]()
![]()
![]()
* twentemeisje gaat in een hoekje zitten om zich diep te schamen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer!............ Nostalgie![]()
Dan krijgen we dus U B P O A O R T ? ? ? ? ?
Het spijt me... T is te moeilijk op de vroege..euhh (is t al middag?) ik kom niet verder dan cupboard, maar daar ken ik niks mee... (dat voldoende letters heeft en niks te maken heeft met die stomme indiaan)quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Asap het volgende:
The Grudge?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Het spijt me... T is te moeilijk op de vroege..euhh (is t al middag?) ik kom niet verder dan cupboard, maar daar ken ik niks mee... (dat voldoende letters heeft)
Ik verlaat jullie een paar uurtjes en dan kom ik weer terug met een antwoord op de dan gestelde vraag... (hoor mij overmoedig zijn)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Asap het volgende:
The Love Boat?
UBOAPOEERTSWLquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef avotar het volgende:
ah.. sweet home alabama...
damn... ik ben echt slecht in anagrammen...
De verlossing!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef hornage het volgende:
nu zie ik hem, absolute power
Dude... ik had me voorgenomen vandaag heel erg vriendelijk tegen je te doen... maar dat ga ik niet volhouden... Wat is nou je probleem eigenlijkquote:
Mag ik het niet knap vinden dat hij het ineens ziet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dude... ik had me voorgenomen vandaag heel erg vriendelijk tegen je te doen... maar dat ga ik niet volhouden... Wat is nou je probleem eigenlijk
ow, lieverd besteed er nu gewoon eens geen aandacht meer aan, dat doe ik ook niet. Je moet je gewoon niet druk gaan maken over dit soort dingen, is niet goed voor je rikketik (net als Ibuprofen trouwens....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dude... ik had me voorgenomen vandaag heel erg vriendelijk tegen je te doen... maar dat ga ik niet volhouden... Wat is nou je probleem eigenlijk
jah, ik ken die schrijver helemaal niet dus aan die hint had ik niets. Ik ben wat meer bekend met filmsquote:
Boogie nights?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef hornage het volgende:
[..]
jah, ik ken die schrijver helemaal niet dus aan die hint had ik niets. Ik ben wat meer bekend met films
Volgende vraag:
quote uit welke film?
Hey, I can see you, and me, and you, and... oh, I like this!
Sorry chielusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag ik het niet knap vinden dat hij het ineens ziet?
Dat is een compliment hoor.![]()
Ik werd gewoon een beetje emotioneel door jouw bijzondere gave om dingen 'ineens' te zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:36 schreef Chielus het volgende:
t was zelfs eensmiley, deze + de zin interpeteerde ik ook niet echt met een compliment hoor, zeker niet met de geschiedenis van AK14 hier op de FMT
door mijn gave??????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon een beetje emotioneel door jouw bijzondere gave om dingen 'ineens' te zien.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje neemt een prozacje en wacht rustig op de volgende vraag...
Beheers je nou eens, moet je telkens offtopic gaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
door mijn gave??????
lees even terug wil je.
en dat klopt Chielus + 1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:28 schreef Chielus het volgende:
Das toch uit I Spy ?
Herstel: It's a wonderful life?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
A wonderful life?
Helemaal goed verbeterd,quote:
Nee, die is het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Sheridana het volgende:
is dat Ed Asner?
Hij doet mee in Everybody loves Raymond.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef Chielus het volgende:
tja, ik herken m nu wel uit een tv serie maar vraag me niet welke.
Peter Boyle...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, die is het niet.
Zo ken je hem misschien beter?
quote:
Enter the Matrix misschien? Al was dat een videogame.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Chielus het volgende:
kan alleen ETM dan niet plaatsen, maar daar zat ik ook aan te denken.
Babe en Babe ,Pig in the city zullen de stemmen wel zijn.
Ehm... die E was een typefoutje... moest gewoon TM zijn..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Enter the Matrix misschien? Al was dat een videogame.
Maar verder... inderdaad..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Hugo Weaving?
Geen almost famous. Actiefilm.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef hornage het volgende:
almost famous toch, ennnuh, jah, welk liedje ook alweer?
Die film is het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef avotar het volgende:
con air toch... ehm.. liedje liedje.. ligt op de punt van m'n tong...
twentemeisje +1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:43 schreef twentemeisje het volgende:
Ze zou in The Game de rol die Sean Penn speelt gaan spelen!
(In Panic Room verving ze toch Nicole Kidman of niet?)
Amanda Peet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef avotar het volgende:
Welke acteur of actrice speelde in onderstaande films...?
Oh en raad de titels van 5 van de 6..
TWNY
TWTY
SGG
BS
ALLL
CL
Nee, geen NL.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
lost in amsterdam?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is Thandie Newton en dan moet de film Gridlock'd zijn!
Das weer een andere dokter in ERquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Sheridana het volgende:
Hij lijkt op Eriq La Salle
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik meende kenneth herdigein te herkennen![]()
Goed gezien TMquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:21 schreef twentemeisje het volgende:
Vondie Curtis Hall uit ER
film... geen idee...
Nope.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat uit Italian Job?
en dat is goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
Notting Hill
Nee. Hij is toch van Chicago Hope?quote:
Chicago Hope volgde ik niet... Hij heeft een behoorlijk aantal afleveringen in ER meegedraaid...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Hij is toch van Chicago Hope?![]()
Ja, ik zie nu dat hij ook even een dokter heeft gespeeld. Ik dacht alleen aan dat gastrolletje als de transseksueel die van 't dak springt.quote:
Judy Garland?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef dolle_hond het volgende:
naam▼
[[url=http://img291.echo.cx/img291/7189/00428im.th.jpg]afbeelding][/URL]
neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:50 schreef Sheridana het volgende:
Is haar voornaam Jane?
Asskicker 14 +1quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
A Beautful Mind
Gladiator
Master & Commander
Proof of Life
L.A. Confidential
Cinderella Man
Hoi TMquote:
Je kent me toch... ik ben een boosaardig wichtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi TM
bent toch niet boos omdat we verder zijn gegaan?
Je komt erbij omdat het GOED IS!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
een jonge Jodie Foster (hoe kom ik erbij)
WHAAAAAA... ik zag alleen iets bekends in haar ogen (wist niet eens zeker of het wel een she was...)quote:
Growing Painsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
kirk cameron?
Ook hier een chronisch twijfelgeval met die namen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef Sheridana het volgende:
of corey feldman...kan die twee nooit uit elkaar houden...
Oh ja!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ook hier een chronisch twijfelgeval met die namen...
[afbeelding]
Feldman was trouwens ook een van de 'vriendjes' van Jackson....
Ik ook!! met dat ooglapje...brrrrquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
Everett McGill... the freaky pastoor uit Silver Bullet (ik was echt doodsbang van hem)!
Johnny Depp?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:maar hij heeft er inderdaad wel iets van weg... hoewel ik absoluut de looks van de door mij gezochte man zou prefereren
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Knoxville?
If I Had a Hammer?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, geen Amazing Grace of Kumbaya. Maar wel in die categorie ja.
Nee, het is door verschillende artiesten wel eens gezongen. O.a. door Nina Simone.quote:
Das een versje volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Mary had a lamb?
He's got the whole world in his hand eigenlijk. Maar reken hem toch goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:21 schreef twentemeisje het volgende:
We've got the whole world in our hands
Toch wel dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
oh damn, die ken ik wel!!
Ik wou de uitdaging niet uit de weg gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:24 schreef Sheridana het volgende:
ging jij niet poolen of zo?![]()
DAT IS NIET AARDIG!!
Ik zag het... zie gecorrigeerde versie hierbovenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Angelfire staat geen hotlinking toe TM.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:36 schreef Sheridana het volgende:
ashton kutcher?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Entrapment
Oceans 12
Splitting Heirs
Mask of Zorro
Haunting
Traffic
America sweethearts
copy paste van IMDB is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:41 schreef EKS1707 het volgende:
Entrapment, Maks of Zorro, Smoke & Mirrors (2005) (in production) .... Colette
Rachel's Holiday (2006) (announced)
Coming Out (2006) (pre-production)
The Legend of Zorro (2005) (post-production) .... Elena de La Vega
Ocean's Twelve (2004) .... Isabel Lahiri
The Terminal (2004) .... Amelia Warren
Intolerable Cruelty (2003) .... Marylin Rexroth
Sinbad: Legend of the Seven Seas (2003) (voice) .... Marina
Chicago (2002) .... Velma Kelly
... aka Chicago (Germany)
America's Sweethearts (2001) .... Gwen Harrison
Traffic (2000) .... Helena Ayala
... aka Traffic - Die Macht des Kartells (Germany)
High Fidelity (2000) .... Charlie Nicholson
The Haunting (1999) .... Theo
... aka Maldición, La (USA: Spanish title)
Entrapment (1999) .... Virginia Baker
... aka Verlockende Falle (Germany)
The Mask of Zorro (1998) .... Elena Montero/Elena Murrieta
Titanic (1996) (TV) (as Catherine Zeta Jones) .... Isabella Paradine
The Phantom (1996) (as Catherine Zeta Jones) .... Sala
Blue Juice (1995) .... Chloe
Catherine the Great (1995) (TV) .... Catherine
... aka Katharina die Große (Germany)
The Return of the Native (1994) (TV) .... Eustacia Vye
The Cinder Path (1994) (TV) .... Victoria Chapman
Splitting Heirs (1993) .... Kitty
Christopher Columbus: The Discovery (1992) .... Beatriz
... aka Cristóbal Colón: el descubrimiento (Spain)
The Adventures of Young Indiana Jones: Daredevils of the Desert (1992) (V) (as Catherine Zeta Jones) .... Maya
Out of the Blue (1991/I) (TV) .... Chirsty
"The Darling Buds of May" (1991) TV Series (as Catherine Zeta Jones) .... Mariette Jane Larkin
1001 nuits, Les (1990) .... Sheherazade
Hmmm type moest ook nog eigenlijk. Maar vooruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Lamborghini uiteraard, laatst nog de film gezien op TV
Weer fout.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dwayne Johnson?
Nee. Not by a long shot.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat ventje uit AHX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |