Je kent me toch... ik ben een boosaardig wichtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi TM
bent toch niet boos omdat we verder zijn gegaan?
Je komt erbij omdat het GOED IS!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
een jonge Jodie Foster (hoe kom ik erbij)
WHAAAAAA... ik zag alleen iets bekends in haar ogen (wist niet eens zeker of het wel een she was...)quote:
Growing Painsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
kirk cameron?
Ook hier een chronisch twijfelgeval met die namen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef Sheridana het volgende:
of corey feldman...kan die twee nooit uit elkaar houden...
Oh ja!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ook hier een chronisch twijfelgeval met die namen...
[afbeelding]
Feldman was trouwens ook een van de 'vriendjes' van Jackson....
Ik ook!! met dat ooglapje...brrrrquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
Everett McGill... the freaky pastoor uit Silver Bullet (ik was echt doodsbang van hem)!
Johnny Depp?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:53 schreef twentemeisje het volgende:maar hij heeft er inderdaad wel iets van weg... hoewel ik absoluut de looks van de door mij gezochte man zou prefereren
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Knoxville?
If I Had a Hammer?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, geen Amazing Grace of Kumbaya. Maar wel in die categorie ja.
Nee, het is door verschillende artiesten wel eens gezongen. O.a. door Nina Simone.quote:
Das een versje volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Mary had a lamb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |