was daar ook bij, heb hem op plaat om die hyper mixquote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef da_rippah het volgende:
Armin opende ermee @ Three DJ's on a Boat op de Ocean Diva vorig jaar, ik had toen wel kippevel hoorWas ook wel de eerste keer dat ik die plaat hoorde. Die hyper remix ken ik nog niet, zal eens downloaden.
Nee, JvL opende met michael burns - we will fade. Heeft ie 's middags bij mij nog gerepeteerd!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Xantra het volgende:
die ryukyu is hem dan denk ik, was vette release op baroque![]()
weet ik, maar daar hebben we het ook niet overquote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee, JvL opende met michael burns - we will fade. Heeft ie 's middags bij mij nog gerepeteerd!
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
weet ik, maar daar hebben we het ook niet over![]()
wel blijven opletten hé![]()
Wat bedoel je hier dan mee?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Xantra het volgende:
[..]
wat ik voor hem moest downl (en wat hij dan waarschijnlijk gedraaid heeft) waren:
Roland_Klinkenberg-Monday_Groove__TKO-Promo_Vinyl-2004-TGX
ozgur_can-finally-promo_vinyl-2004-usf
Nick Thompson - Spice Fire
02-piece_process-solar_myth_(markus_schulz_breaks_mix)-hot
01-piece_process-solar_myth_(original_mix)-hot
01-michael_burns-we_will_fade-mpx
Nikola_Gala_and_Chris_Mozio-Colourless_EP-Promo_Vinyl-2005-TSP
Sander_Kleinenberg-The_Fruit_Incl_Buick_Project_Remix-LMR011-READ_NFO-Vinyl-2004-USF
perry o'neill
01-ryukyu_underground-seragaki_junkie_xl_remix-2004-usf
die ryukyu is hem dan denk ik, was vette release op baroque![]()
joost en marco zochten een plaat met veel gitarenshit enzo, en joostvl had die gedraaid, dus even opgezocht en kwam bij Ryukyu uitquote:
also! Overheen gelezen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
joost en marco zochten een plaat met veel gitarenshit enzo, en joostvl had die gedraaid, dus even opgezocht en kwam bij Ryukyu uit
Ja... extreem goeie plaat!quote:
New Harvest is idd erg goed. Sowieso is MORPH de laatste tijd erg goed bezig. Hence: Alex MORPH Pres Everest Feat Tashita - Oreequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie het nummer Alex M.O.R.P.H. - New Harvest al gehoord?
Ik vind het zeker een goed nummer, net als de remix die Alex had gemaakt met het nummer ATB - Marrakech.
Trouwens ik zit nu naar allemaal old skool trance te luisteren en vind het echt jammer dat Ferry Corsten naar een andere stijl is gegaan kwa muziek, want vroeger maakte hij echt super nummers. (denk maar aan "System F - Exhale" en alle Gouryella nummers)
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaatquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:33 schreef da_rippah het volgende:
hij heeft ook een remix van shivers gemaakt toch?
We zullen je bellen als we op sensation staanquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaat![]()
![]()
Jawel, als die vocalen maar weg blijvenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaat![]()
![]()
ik vind die vocalen die armin gebruikt echt te beroerd gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef da_rippah het volgende:
ik vond de vocals eerst ook niet echt relaxed, maar hoe vaker ik de track hoor hoe beter ik ze vind klinken! af en toe krijg ik er zelfs "Shivers" van
Was al een tijdje bekend ja, wordt wel vet! En 9 en 10 september als goed is 2 avonden Armin Only (album launch) op de Ocean Divaquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef teknomist het volgende:
Armin v. Buuren / ASOT - Ahoy, Rotterdam [12-11-05]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend ja, wordt wel vet! En 9 en 10 september als goed is 2 avonden Armin Only (album launch) op de Ocean Diva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |