was daar ook bij, heb hem op plaat om die hyper mixquote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef da_rippah het volgende:
Armin opende ermee @ Three DJ's on a Boat op de Ocean Diva vorig jaar, ik had toen wel kippevel hoorWas ook wel de eerste keer dat ik die plaat hoorde. Die hyper remix ken ik nog niet, zal eens downloaden.
Nee, JvL opende met michael burns - we will fade. Heeft ie 's middags bij mij nog gerepeteerd!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Xantra het volgende:
die ryukyu is hem dan denk ik, was vette release op baroque![]()
weet ik, maar daar hebben we het ook niet overquote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee, JvL opende met michael burns - we will fade. Heeft ie 's middags bij mij nog gerepeteerd!
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
weet ik, maar daar hebben we het ook niet over![]()
wel blijven opletten hé![]()
Wat bedoel je hier dan mee?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Xantra het volgende:
[..]
wat ik voor hem moest downl (en wat hij dan waarschijnlijk gedraaid heeft) waren:
Roland_Klinkenberg-Monday_Groove__TKO-Promo_Vinyl-2004-TGX
ozgur_can-finally-promo_vinyl-2004-usf
Nick Thompson - Spice Fire
02-piece_process-solar_myth_(markus_schulz_breaks_mix)-hot
01-piece_process-solar_myth_(original_mix)-hot
01-michael_burns-we_will_fade-mpx
Nikola_Gala_and_Chris_Mozio-Colourless_EP-Promo_Vinyl-2005-TSP
Sander_Kleinenberg-The_Fruit_Incl_Buick_Project_Remix-LMR011-READ_NFO-Vinyl-2004-USF
perry o'neill
01-ryukyu_underground-seragaki_junkie_xl_remix-2004-usf
die ryukyu is hem dan denk ik, was vette release op baroque![]()
joost en marco zochten een plaat met veel gitarenshit enzo, en joostvl had die gedraaid, dus even opgezocht en kwam bij Ryukyu uitquote:
also! Overheen gelezen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
joost en marco zochten een plaat met veel gitarenshit enzo, en joostvl had die gedraaid, dus even opgezocht en kwam bij Ryukyu uit
Ja... extreem goeie plaat!quote:
New Harvest is idd erg goed. Sowieso is MORPH de laatste tijd erg goed bezig. Hence: Alex MORPH Pres Everest Feat Tashita - Oreequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie het nummer Alex M.O.R.P.H. - New Harvest al gehoord?
Ik vind het zeker een goed nummer, net als de remix die Alex had gemaakt met het nummer ATB - Marrakech.
Trouwens ik zit nu naar allemaal old skool trance te luisteren en vind het echt jammer dat Ferry Corsten naar een andere stijl is gegaan kwa muziek, want vroeger maakte hij echt super nummers. (denk maar aan "System F - Exhale" en alle Gouryella nummers)
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaatquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:33 schreef da_rippah het volgende:
hij heeft ook een remix van shivers gemaakt toch?
We zullen je bellen als we op sensation staanquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaat![]()
![]()
Jawel, als die vocalen maar weg blijvenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
al maakt james holden er een remix van, het wordt toch nooit iets met die plaat![]()
![]()
ik vind die vocalen die armin gebruikt echt te beroerd gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef da_rippah het volgende:
ik vond de vocals eerst ook niet echt relaxed, maar hoe vaker ik de track hoor hoe beter ik ze vind klinken! af en toe krijg ik er zelfs "Shivers" van
Was al een tijdje bekend ja, wordt wel vet! En 9 en 10 september als goed is 2 avonden Armin Only (album launch) op de Ocean Divaquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef teknomist het volgende:
Armin v. Buuren / ASOT - Ahoy, Rotterdam [12-11-05]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend ja, wordt wel vet! En 9 en 10 september als goed is 2 avonden Armin Only (album launch) op de Ocean Diva
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef da_rippah het volgende:
ik vond de vocals eerst ook niet echt relaxed, maar hoe vaker ik de track hoor hoe beter ik ze vind klinken! af en toe krijg ik er zelfs "Shivers" van
Ik kan zo ook wel goed hebben. Wel erg duidelijk Armin style... maarja... goed te pruimenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef hp22 het volgende:
Ik vind nog steeds niet alle gedeelten goed maar de morph dub heeft precies het beste stuk erin gelaten (how could it end this way, don't leave me, love me, just a little bit longer). Ik kon de vocals wel waarderen nadat ik ze voor het eerst live hoorde
Ik kijk nooit TMF... dat scheelt stukken merk ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef _Supreme het volgende:
Ik vind Shivers best ok, maar elke keer als ik hem tussen de 50cent en hollaback girl op TMF hoor, denk ik van...
achja,
*zet ASOT weer op*
hoor liever hollaback girl, hate it or love it en snoop dan dat shivers, het is bijna dance te noemen zo kwalitatief slecht, beetje heel erg teleurgesteld in armin...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:49 schreef _Supreme het volgende:
Ik vind Shivers best ok, maar elke keer als ik hem tussen de 50cent en hollaback girl op TMF hoor, denk ik van...
achja,
*zet ASOT weer op*
En wat vond je van Birth Of An Angel, voordat de vocals er waren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
hoor liever hollaback girl, hate it or love it en snoop dan dat shivers, het is bijna dance te noemen zo kwalitatief slecht, beetje heel erg teleurgesteld in armin...
zusjesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kijk nooit TMF... dat scheelt stukken merk ik
Altijd superfeestjes op de Ocean Divaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend ja, wordt wel vet! En 9 en 10 september als goed is 2 avonden Armin Only (album launch) op de Ocean Diva
Hate it or love it kan ik inkomen, maar hollaback girlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
hoor liever hollaback girl, hate it or love it en snoop dan dat shivers, het is bijna dance te noemen zo kwalitatief slecht, beetje heel erg teleurgesteld in armin...
vind ik ook tegenvallen, het pakt mij niet die sound (voor zover je het een eigen sound kan noemen...) van armin, bij de 1e armin only had ik dat wel, maar daarna is het me steeds minder gaan pakken...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
En wat vond je van Birth Of An Angel, voordat de vocals er waren?
Ja, echt een geweldig nummer. Maar ik ben toch wel een fan van Josh, Dave en Markusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef jackson het volgende:
Info markus schulz:
For one of the tracks for the album he collaborated with his fellow Americans of Departure and Gabriel & Dresden. This resulted in the track "Without You Near" and will be released on his own label Coldharbour Recordings after his first single from the Album "First Time / Electro Hairspray", which is in stores now.
Opschieten met die release... het nummer is TE goed!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:17 schreef marciemarcs het volgende:
Zijn er nog mensen hier die morgen naar famous gaan in de panama met matthew dekay??
*meldt* voor deze verjaardag... anders was ik even langs panama geredenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:09 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Helaas, m'n vriendin viert haar verjaardag... Dat wordt de hele avond top40 meuk en ski-hut
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:14 schreef Tomaz het volgende:
Daar zijn we weer: http://partyflock.nl/party/44066.html![]()
Mee eens ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, echt een geweldig nummer. Maar ik ben toch wel een fan van Josh, Dave en Markus
Ik heb er zin aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:14 schreef Tomaz het volgende:
Daar zijn we weer: http://partyflock.nl/party/44066.html![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |