abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1916259
Nou...die FokEating is dus mooi nooit doorgegaan en ik geloof dat het grootste probleem een plaats om te koken was. We hadden ook al een thema bedacht: Middeleeuwen. Wat nu, zo'n jaar later?

In Delft zit een restaurant dat eruit ziet als een Middeleeuwse herberg compleet met troubadour/minstreel whatever. Het voedsel is middeleeuws en je krijgt dan ook geen bestek om mee te eten.

info van het Internet:

quote:
Stadsherberg De Mol bevindt zich in één van de oudst bewaard gebleven monumenten van Delft. U kunt hier terecht voor Oudhollandse maaltijden. Beleef de sfeer van de Middeleeuwen bij Stadsherberg De Mol.

diner 1 hoendersalaet in 't deegh, heksensop geserveerd met molsbroot en kruydensaus, diversch gebraet (kapoen, vleeschstoverij, vlaamsch ribstuk, runderstoofpot) aangevuld met groove salaet, molsbroot en kruydensaus, syllabub, koffie of thee met een krakelangetje à fl. 60,35 pp (gulden, geen euro)

Maximaal aantal personen 460
Geopend op afspraak altijd mogelijk
Locatie in het historisch centrum
Entree rolstoeltoegankelijk, toilet niet.

Molslaan 104
2611 RP Delft
Tel: 015 - 2121343
Fax: 015 - 2158095

Zestig piek klinkt best duur, maar je krijgt er een avondvullend programma voor met een troubadour die liederen en sagen voordraagt, is de moeite waard (en je kan zoveel eten als je wilt, mocht iemand dat willen )

Wie heeft belangstelling voor deze vorm van een FokEating?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:52:35 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916290
Is natuurlijk wel erg leuk. de vraag is of er voldoende vegetarisch gegeten kan worden..

Aan de andere kant lijkt me het kook aspect ook nogsteeds erg leuk.. zou jammer zijn als dat vervalt,..

pi_1916334
Moet je er nog speciale kleding voor aan of kun je ook "zo" mee?
Maar het lijkt mij wel erg gaaf om te doen. Denk dat WitchFynder ook als een van de eerste in de rij zal staan.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:58:42 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916367
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:56 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Moet je er nog speciale kleding voor aan of kun je ook "zo" mee?
Maar het lijkt mij wel erg gaaf om te doen. Denk dat WitchFynder ook als een van de eerste in de rij zal staan.
Vergeet zeker niet Herne The hunter erbij te vragen. Dies nog gek genoeg om in harnas op te komen dagen
pi_1916480
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.

Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1916502
klinkt leuk , ik blijf het topic in de gaten houden
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:12:17 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916534
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen speciale kleding vereist en vegetarisch eten kun je denk ik wel vergeten, maar je kan altijd even bellen om het te vragen.
Ik vreesde al zoiets.
quote:
Verder ben ik nog steeds wel te porren voor FokEating versie 1.0, maar dan moet er ergens een keuken/huis beschikbaar zijn... Ik heb al geroepen dat het wel bij mij kon, maar ja, je weet wat ze zeggen: Voor het Noorden is het Westen om de hoek, maar voor de mensen in het Westen is het Noorden erg ver. :p
Sjah maar dat hou je altijd. Ik zou natuurlijk ook m'n ouders lief aan kunnen kijken...er is ruimte zat om iig te eten (keuken is niet al te groot, maar te doen)... alleen denk ik dat het weinig voordelen zal hebben, ik woon ook al niet echt strategisch gelegen namelijk.

Of we moeten versie 1.0 gewoon met een selecte groep doen...

pi_1916549
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Isabeau het volgende:

Tja... retourtje Amsterdam - Hogeveen met de trein ben je al een diner in dat restaurant kwijt.
66,50 uitzuigers bij de NS. (Heb geen OV)
Delft is daarin tegen de helft. 34,50

Maar ja, maakt het ook uit, moet je ook met geld als je het niet uitgeeft? Hogeveen of delft. Boeie! Ik kom wel. Where there is food, there is me!
Kan alleen niet echt goed koken.
En anders doen we toch gewoon versie 1.0 samen?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:16:13 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916580
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:13 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
trein = duur
maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.
pi_1916594
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:16 schreef Vork het volgende:

[..]

maar anderen hebben wel een ov (ik bijvoorbeeld) en samenreizen is ook 40% korting.. dus daar is nog wel wat op te verzinnen.

Dat is waar, en ik heb ook een rijbewijs en ouders met een auto, dus als ik die lief aan kijk kan ik die ook wel mee krijgen misschien, kan dan alleen niet drinken.
Maar dat zien we dan wel weer.
Hoe dan ook, ik vind dit een super gaaf idee! Lekker eten met fokkers! En dan nog met een thema ook! Echt beter!
pi_1916737
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:35:00 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1916747
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:33 schreef deviltje het volgende:
Ik heb de site ff bekeken en er is absoluut vegetarisch eten mogelijk.. ( is zelfs een vegetarisch menu )
Dat is goed nieuws... alleen die 60 piek... pfoe.. nou eerst maares zien in hoeverre dit idee losloopt..
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:53:56 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1916925
* Jojogirl lijkt dit ook wel leuk, alleen wel even een datum die nog ver weg ligt aub (dan kan ik even sparen
pi_1917000
lijkt me best oke dit
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:10:18 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1917082
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1917318
quote:
anders had 't ook wel gewoon Fok!Meating kunnen heten.
pi_1918098
quote:
Oh, wat is de site url? Want waar ik was kon ik 1 menu en 2 lunches vinden.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:25:12 #18
331 Merel
Be here now.
pi_1918515
Hm, hou me maar gewoon op de hoogte en dan kijk ik wel wat ik doe En anders kom ik misschien sowieso wel even langswippen, die 5 minuutjes fietsen heb ik daar wel voor over
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1918618
food, food!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:39:36 #20
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1918646
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]

tjeeee daar ga je toch niet eten

fake a dream
pi_1918705
De Fok! Eating!
Briljant idee, alleen een beetje moeilijk uit te voeren!
Het scoutinggebouw in 's-Gravenzande zou ik op zich ook nog wel kunnen regelen. Zelfs met voldoende (kampeer) kooktoestellen. Alleen dat is dan weer 's-Gravenzande....
En dan moet ik weer gaan lopen zeuren bij de materiaalbeheerders, maar die kan ik natuurlijk wel ompraten!

Over de Mol heb ik trouwens ook wel eens wat mindere verhalen gehoord, maar mochten jullie erheen gaan: count on me! Zo dicht bij kan ik niet laten lopen!

pi_1918871
Als het in Delft is dan kom ik ook zeker weten langs.
pi_1918899
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:39 schreef Kimmie het volgende:

[..]

lomp
It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:36:45 #24
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_1919737
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:46 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant idee, alleen een beetje moeilijk uit te voeren!
Het scoutinggebouw in 's-Gravenzande zou ik op zich ook nog wel kunnen regelen. Zelfs met voldoende (kampeer) kooktoestellen. Alleen dat is dan weer 's-Gravenzande....
En dan moet ik weer gaan lopen zeuren bij de materiaalbeheerders, maar die kan ik natuurlijk wel ompraten!
's Gravenzande of Delft. Mijn vriendin woont in Naaldwijk dus voor ons no problem. Count mij maar in (en Teig ook wel gok ik, toch schat?).

Ennuh, ik als scout heb natuurlijk nog wel het een en ander aan kookgerei liggen wat zonder problemen mee kan als het niet in restaurant is.

Ennuh, Scoutinggebouw 's Gravenzande, ff denken. Was wel is ergens in Scoutinggebouw geweest daar, maar welke week niet meer

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:41:09 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1919788
Ik ben wel eens wezen eten in De Mol, en ik vond het erg leuk!

Vork, volgens mij was er wel wat vegetarisch te regelen hoor, ik heb toen een stuk vis genomen, maar volgens mij hadden ze op aanvraag ook volledig vegetarisch.

Maar goed, als dat plan doorgaat kom ik denk ik ook wel

dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:43:22 #26
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1919806
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:41 schreef pluisje het volgende:
Vork, volgens mij was er wel wat vegetarisch te regelen hoor, ik heb toen een stuk vis genomen, maar volgens mij hadden ze op aanvraag ook volledig vegetarisch.

Maar goed, als dat plan doorgaat kom ik denk ik ook wel

Ik eet ook geen vis he ..
maar dr zal vast wle iets te regelen zijn.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:48:25 #27
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1919874
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:43 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik eet ook geen vis he ..
maar dr zal vast wle iets te regelen zijn.

Ik weet dat je niks met oogjes eet
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2001 @ 00:35:44 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1923367
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:41 schreef pluisje het volgende:
Ik ben wel eens wezen eten in De Mol, en ik vond het erg leuk!
Ik heb er ook eens gegeten en vond het niet echt leuk.. kan ook aan het gezelschap gelegen hebben; ik was er met collega's ik kan me nog herinneren dat er flauwe spelletjes gedaan werden..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1924464
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:46 schreef Liejannuh het volgende:

Zo ver is het niet (vanaf Rotjeknor dan)
Ik sta vast nog wel op de lijst, dus ik doe mee
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_1924596
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:12 schreef Meneer_Aart het volgende:

lomp

lomp
fake a dream
  woensdag 17 oktober 2001 @ 13:22:33 #31
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1927542
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:35 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb er ook eens gegeten en vond het niet echt leuk.. kan ook aan het gezelschap gelegen hebben; ik was er met collega's ik kan me nog herinneren dat er flauwe spelletjes gedaan werden..

Misschien was het idd bij ons wel zo leuk omdat iedereen van te voren al dronken was....dan zijn die spelletjes best melig
pi_1927679
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:39 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen idee waar je over lult. Zulke schranspartijen zijn hartstikke leuk. En zo'n gast is nog veel ludieker..
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1927704
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:35 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb juist een andere ervaring, was hartstikke lollig bij ons. Maar waren voornamelijk horeca mensen(zuipers) en behoorlijk asociaal. Overal lagen botten en etensresten aan het eind van de avond.
En wij deden nooit flauwe spelletje, alleen zuipspelletjes.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1929292
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 13:34 schreef Party-pooper het volgende:

Volgens mij heb je geen idee waar je over lult. Zulke schranspartijen zijn hartstikke leuk. En zo'n gast is nog veel ludieker..

uh,ah,oe,uh,ja,jeeeeee, pfffffff

fake a dream
  woensdag 17 oktober 2001 @ 16:01:43 #35
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1929347
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 15:58 schreef Kimmie het volgende:

Volgens mij zit je in het verkeerde topic
pi_1929557
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 15:58 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Kun je ook gewoon zeggen waarom je het dan zo verschrikkelijk vind???
pi_1931294
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 08:33 schreef Kimmie het volgende:

[..]

lomp

Jah, vond ik wel grappig, iedereen is enthousiast en jij 'jeee daar ga je toch niet eten'?

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1935166
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 16:01 schreef Vork het volgende:

Volgens mij zit je in het verkeerde topic

*lol*
fake a dream
pi_1935167
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 16:11 schreef Party-pooper het volgende:

[..]

Kun je ook gewoon zeggen waarom je het dan zo verschrikkelijk vind???

Plaatje zegt genoeg toch
fake a dream
pi_1935298
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 08:14 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Plaatje zegt genoeg toch

Daar ga je toch juist voor? En als je je daar aan stoort, so what? Het eten, drinken en gezelschap is toch veel belangrijker. Wanneer gaan we?
pi_1935441
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 09:15 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Daar ga je toch juist voor? En als je je daar aan stoort, so what? Het eten, drinken en gezelschap is toch veel belangrijker. Wanneer gaan we?

OK dan.

Ik zag dat plaatje laatst en las dat mensen daar wilde eten, ik lachte me toen suf, want ik dacht wie doet dan nou??? Vandaar mijn opmerking.

Als ik ergens ga eten is entourage wel degelijk belangrijk (zegt zo nu en dan ook wat over het eten wat je voorgeschoteld krijgt of versterkt of verzwakt de cuisine) en trouwens in groepen eten is zowiezo niet mijn stijl.

Maar bunker ze vooral gezellig met elkaar!

fake a dream
pi_1944351
hihi je raadt nooit waar ik vandaag in 't kader van 'n uitje van m'n werk ben wezen eten... jawel in de Mol in Delft. ik proestte het uit toen ons verteld werd dat we daarheen zouden gaan. ik had me er een vrij ranzige voorstelling bij gemaakt, die niet helemaal bewaarheid werd (geen botten over de schouder - gewerp e.d.).
ik vond 't eten (op een overheerlijk 'syllabub' toetje na) niet echt geweldig, ben gewoon niet zo'n vleesfanaat, en dat was toch wel het hoofdonderdeel van de maaltijd. bovendien was men de vegetarische bestellingen 'vergeten' ("dat is bij ons niet doorgekomen") maar daar werd toch in vrij rap tempo iets op gevonden.
de rondscharrelende kipjes waren wel gezellig, hoewel ik 't ook wat zielig voor ze vond. de andere groep eters die er was werd steeds vervelender. het was dan ook een tafel vol 'malle babbe' lallende mannen. maarja dat kun je 't restaurant zelf niet aanrekenen.

al met al hoef ik er niet nog een tweede keer naar toe.

pi_1950870
Mijn voorstel was een noodoplossing omdat het oorspronkelijke concept van de Eating maar niet van de grond kwam. Daarbij ken ik maar één restaurant dat middeleeuws eten serveert Ik ben nog steeds fervent aanhanger van de Eating zoals die oorspronkelijkw as bedacht, maar dan moeten er wel wat knopen worden doorgehakt. Ik heb al geroepen dat het bij mij thuis kan/mag, heb ik helemaal geen probleem mee. Maar Hoogeveen schijnt voor veel toch te ver weg te zijn. Voordeel zou weer kunnen zijn dat het dan een wat kleinere groep zal worden waarbij er ook geen paniek hoeft te ontstaan over plekken op fornuis en serviesgoed.

Dus: Delft à 60 piek per persoon, een ander goed middeleeuws restaurant, bij mij thuis of bij een andere fokkker thuis (en geen: misschien als ik m'n moeder vraag, gewoon zeggen: ja, kan ook bij mij).

pi_1951363
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar Hoogeveen schijnt voor veel toch te ver weg te zijn.
Dan beginnen we de eating gewoon met chips in de trein vanaf Utrecht. Voor mij is Hoogeveen niet te ver, anders komt het noorden ook deze kant op, wil best een keertje die kant op. (moet geloof ik ook nog naar de keiweek)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_1951447
Ik kom wel naar hogeveen hoor, trein, auto, boeit niet. Lijkt me gezellig. En geld moet toch ooit eens rollen.
Dus prik eens een datum zou ik zeggen.
pi_1951921
Weet je, we doen het gewoon bij mij thuis

De mensen die komen:

Isabeau dus
-R-a-v-e-n-
YPPY (+?)
TARAraboemdijee (neem ik gewoon maar aan)

Er is plek om te slapen, maar probeer wel je eigen beddengoed mee te nemen. (een 1-persoonsbed en een slaapbankje aanwezig...slaapt wel verschrikkelijk).

Tussen kerst en oud & nieuw of in januari.

ps na edit: max. een man of 14...

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 19-10-2001 20:52]

vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:51:58 #47
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1951939
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:50 schreef Isabeau het volgende:

De mensen die komen:

Isabeau dus
-R-a-v-e-n-
YPPY (+?)

Er is plek om te slapen, maar probeer wel je eigen beddengoed mee te nemen. (een 1-persoonsbed en een slaapbankje aanwezig...slaapt wel verschrikkelijk).

* KingShakur meldt!!!
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:58:19 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1952009
goed aangenomen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1952056
quote:

De mensen die komen:

Isabeau dus
-R-a-v-e-n-
YPPY (+?)
Knut

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_1964852
quote:

De mensen die komen:

YPPY (+?)

Haal de + maar weg, die heeft geen zin

Nu maar op zoek naar een vervanger

*OUD heilige*
pi_1964869
Owja, de menukaarten zijn nog steeds in de fase *wordt nog aan gewerkt*

Ms is het handig om een datum te prikken/kiezen/bedenken/aanwijzen/oid

*OUD heilige*
pi_1964871
* Fannetje komt!
pi_1964889
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 18:54 schreef Fannetje het volgende:
* Fannetje komt!
Keigaaf!
*OUD heilige*
  zondag 21 oktober 2001 @ 19:37:59 #54
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_1965281
Als ik kan kom ik ook
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_1965386
quote:

De mensen die komen:

Isabeau dus
-R-a-v-e-n-
YPPY (+?)

ps na edit: max. een man of 14...

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!
GAAAAAAF!!!!
Mag ik niet bij jou in bed
Ach, heb luchtbedje en slaapzak is dus ook prima.
Wordt het zo laat dan overigens? Ach.. boeie.
En mijn voorkeur gaat uit naar tussen kerst en oud en nieuw, dan ben ik vrij van m'n werk enzo.
pi_1966480
Lijstje so far:

Isabeau
-R-a-v-e-n-
YPPY
TARAraboemdijee
KingShakur
Knut
Fannetje
Catkin_
Vork

Laatste trein richting Groningen: 01:15 (am)
Laatste trein richting Amsterdam: 23:15
ivm OV-jaarkaarten vraag ik me af of er nog voorkeur voor doordeweeks of weekends is.

Tussen Kerst en Oud en Nieuw moet ik een paar nachten werken (ook met Oud en Nieuw, blech), maar welke weet ik zo even niet (agenda zoek).
Het leek me ook wel leuk er een soort Nieuwjaarsetentje van te maken (in januari dus)

En in plaats van een middeleeuws tintje is mijn voorstel dat iedereen klaar maakt wat altijd goed lukt, wat familie/vrienden/bekenden altijd zo lekker vinden, zeg maar waar je graag mee pronkt en wat altijd goed smaakt

Jullie mening?

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 21-10-2001 21:44]

zondag 21 oktober 2001 @ 21:28:52 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1966586
houdt rekening met den vegetariërsch! Ik kom ook
Ow, ondanks mijn week ov, toch liever in het weekend. Ik moet namelijk gewoon werken, ook in de kerstvakantie enzo.
pi_1966897
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:28 schreef Vork het volgende:
Ow, ondanks mijn week ov, toch liever in het weekend. Ik moet namelijk gewoon werken, ook in de kerstvakantie enzo.
Je kan zelf ook iets vegetarisch klaarmaken (en laten zien hoe lekker dat kan zijn) en misschien dat een paar anderen dat ook willen doen
pi_1966953
ja lijkt me leuk!

Maar uhm... zodra er een datum is zou ik het graag weten...
zodat ik eventueel een standby dienst kan ruilen of een vrije dag als het door de weeks is.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1967235
Ow jee... zelf koken.
ach ja, gaan we gewoon met z'n alle shoppen bij Isa in het dorp?
En wat moet het worden? Compleet diner? Dan zijn we een week aan het eten van elkaars voer denk ik?
Of gewoon een voorgerecht? Ik heb eigenlijk nog nooit een voorgerecht gemaakt, tot nu toe alleen maar hoofdgerechten. Mie is me tot nu toe altijd gelukt. En is niet zo moeilijk ook.

En mij maakt het niet uit of het door de week is of niet, heb toch geen OV, en misschien kan ik wel de auto van m'n ouders lenen dan, maar daar zal ik voor moeten slijmen.

Maar een datum zou idd fijn zijn.

zondag 21 oktober 2001 @ 22:23:15 #61
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1967537
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Je kan zelf ook iets vegetarisch klaarmaken (en laten zien hoe lekker dat kan zijn) en misschien dat een paar anderen dat ook willen doen
Jah dat gaat wel lukken
  maandag 22 oktober 2001 @ 12:42:21 #62
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1970889
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 21:28 schreef Vork het volgende:
Ik kook zelf ook vaak vegetarisch en je kan lekkere dingen maken
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1975034
Nou, we moeten natuurlijk niet massaal voor 10 of meer personen gaan koken, lijkt me niet zo'n goed idee
We hebben daarnaast ook nog een afwasploeg nodig als je niet kan koken bijvoorbeeld Menu kan je bv zo opbouwen:

* amuse
* soep
* koud voorgerecht
* warm voorgerecht
* vlees
* vis
* vegetarisch gerecht (lekkere champignon ragout of zo...yummie)
* salade
* warme groente
* iets met aardappelen/rijst/pasta whatever (patat! eh.. )
* desert
* nog meer desert!
* en een toetje
* bonbons met koffie/thee

Alvast in antwoord op de vragen:
ps 1: nee, je hoeft niet *alles* op te eten! (hemel, nee)
ps 2: nee, het hoeft ook niet precies zo, het mag ook: stamppot met spek, gevulde aubergines, frikandel a la fok!, syllabub, toastjes met zalm, babi bangang, rauwe vis en pindasoep .
ps 3: nee, geen grote porties maken.
ps 4: ja, ik vind toetjes lekker.

-R-a-v-e-n-
YPPY
TARAraboemdijee
KingShakur
Knut
Fannetje
Catkin_
Vork
Puntloos
Joene

Ik kan:
7 of 8 december
21, 22 december
26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari

pi_1979932
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan:
7 of 8 december
21, 22 december
26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari
Waarschijnlijk kan ik ook al die dagen.
*OUD heilige*
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 09:45:49 #65
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1979944
Ik kan:

26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari

Ik zit nl van begin december t/m net voor de Kerst in Thailand, Laos, Birma en geniet van vakantie. Dus ik kom hardstikke bruin en moe naar de FOK!Eating!

dinsdag 23 oktober 2001 @ 09:57:08 #66
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1980002
quote:
Ik kan:
7 of 8 december
21, 22 december
26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari
In weze kan ik op al deze dagen, als ik t maar zeker 2 weken vantevoren weet (want dan kan ik vrij vragen) Hoewel... Dat zou met 27 en 28 december misschien nog wat problemen op kunnen leveren.

Ik spreek nog ff geen voorkeur uit..

pi_1980100
* Joene wil wel afwassen maar niet helemaal alleen
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 10:16:14 #68
4177 Jojogirl
pi_1980127
* Jojogirl wil ook graag komen en meldt zich ook vast aan voor de afwasploeg en als groente snijder/hakker enzo

Qua data heb ik een voorkeur voor januari, aangezien eind december toch altijd al zo vol en druk is.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 23-10-2001 10:30]

pi_1980206
Antwoordjes met bold
quote:
* amuse geen idee wat het is
* soep kan ik wel maken
* koud voorgerecht never done that, mijn favo voorgerecht wil ik wel eens proberen te maken, garnalencocktail met wiskeysaus.
* warm voorgerecht never done that, altijd ruimte voor expiriment
* vlees cordonbleu, snitzeltje lukt me nog wel
* vis mij teveel werk
* vegetarisch gerecht (lekkere champignon ragout of zo...yummie) Nooit echt gedaan, al kan kan ik wel sla maken, oh wacht dat is de volgende
* salade met gewone sla kan ik wel iets creatiefs
* warme groente ach.. sperziebonen kan iedereen koken, en roerbak groente is ook wel te eten
* iets met aardappelen/rijst/pasta whatever (patat! eh.. ) pasta, mie, bami kan ik prima maken, alleen dus niet vegetarisch
* desert pak vla
* nog meer desert!
* en een toetje
* bonbons met koffie/thee koffie,

Alvast in antwoord op de vragen:
ps 1: nee, je hoeft niet *alles* op te eten! (hemel, nee)
ik kan aardig wat wegstauen hoor.
ps 2: nee, het hoeft ook niet precies zo, het mag ook: stamppot met spek, gevulde aubergines, frikandel a la fok!, syllabub, toastjes met zalm, babi bangang, rauwe vis en pindasoep .
dus iedereen maakt een 3 gangen menu ofzo? of een onderdeel ervan?
ps 3: nee, geen grote porties maken.
beter teveel dan te weinig toch?
ps 4: ja, ik vind toetjes lekker.
wie niet?

-R-a-v-e-n-
YPPY
TARAraboemdijee
KingShakur
Knut
Fannetje
Catkin_
Vork
Puntloos
Joene
gezellige mensen

Ik kan:
7 of 8 december
Ben de 11e jarig, waarschijnlijk dan wat dingen doen in de stad met ppl ofzo.

21, 22 december
26, 27, 28 december
Lijkt mij prima, ben dan vrij van werk enzo

4, 5 januari
In dat weekend is er een nieuwjaarsfeest van werk. Hotel, e.d. all in.

11, 12 januari
zou ook kunnen, moet alleen vrijdag's werken tot 17:00

pi_1980367
Is er ook een misschien lijstje, tegen die tijd woon ik weer in Leeuwarden, om de hoek dus...
En ik kan heel goed hollandse garnalencoctails maken.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 10:45:31 #71
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1980370
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:44 schreef Party-pooper het volgende:
Is er ook een misschien lijstje, tegen die tijd woon ik weer in Leeuwarden, om de hoek dus...
En ik kan heel goed hollandse garnalencoctails maken.
Eggie? Ga je terug? Ben je het al zat in A'dam?
pi_1981225
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:45 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Eggie? Ga je terug? Ben je het al zat in A'dam?

Nee, Amsterdam ben ik nooit zat.. Maar een woning krijgen is een drama, een kamer trek ik niet meer en de heletijd tijdelijke woningen is al helemaal een drama. Dus mijn baan maar opgezegd. En maar weer ergens heen waar ik geen probleem heb met een woning regelen. Ondertussen blijf ik wel zoeken in Amsterdam en wil ik gewoon eerst een goede woning voordat ik er weer heen ga werken.
pi_1981382
nee nee nee nee, niet allemaal een 3-gangen menu maken!! *mopper mopper* Een anderdeel van een menu klaarmaken en dan iets wat iedereen altijd lekker vindt (je wereldberoemde appeltaart of kip-fruit salade bijvoorbeeld). Ik wacht nog even met datum prikken tot iedereen (of bijna iedereen) zijn of haar voorkeur heeft gegeven.
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 13:12:00 #74
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1981433
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:44 schreef Party-pooper het volgende:

[..]

Nee, Amsterdam ben ik nooit zat.. Maar een woning krijgen is een drama, een kamer trek ik niet meer en de heletijd tijdelijke woningen is al helemaal een drama. Dus mijn baan maar opgezegd. En maar weer ergens heen waar ik geen probleem heb met een woning regelen. Ondertussen blijf ik wel zoeken in Amsterdam en wil ik gewoon eerst een goede woning voordat ik er weer heen ga werken.

ff offtopic, in almere (20 minuten trein van a'dam) is er op korte termijn altijd wel wat vrij...
pi_1993080
Hoogenveen eindelijk eens een keertje in de beurt.
quote:
7 of 8 december
21, 22 december
26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari
Ik kan in ieder geval niet op 26, 27, 28 december.

De andere data zal ik van de week even controleren.

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de zaterdag.

Zet mij ook maar alvast op de lijst

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  maandag 29 oktober 2001 @ 11:40:39 #76
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_2030315
een jaar geleden zou ik ook komen, dus nu wil ik ook wel! zet mij maar op de voorlopig wel lijst, het hangt nog wel van de datum af. ik loop namelijk tot eind januari stage en moet dus door de weeks gewoon werken, ook tussen kerst en oud en nieuw. in het weekend kan ik ook wel, alleen een weekend ergens eind januari niet ivm gala.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_2036680
Ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk om te komen!
Ga ik wel wat Thais klaar maken ofzo.
Kris, doe jij dan ook ff een kookcursus in Chiang Mai? Hoef ik niet in mn eentje te knoeien met Thais voer!

Ik ben trouwens redelijk flexibel. Ben bijv de week van kerst vrij!

Vervoer richting Hoogeveen gaan we tzt wel regelen neem ik aan?

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:02:02 #78
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2044716
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk om te komen!
Ga ik wel wat Thais klaar maken ofzo.
Kris, doe jij dan ook ff een kookcursus in Chiang Mai? Hoef ik niet in mn eentje te knoeien met Thais voer!

Ik ben trouwens redelijk flexibel. Ben bijv de week van kerst vrij!

Vervoer richting Hoogeveen gaan we tzt wel regelen neem ik aan?

Ja is goed hoor, ik kook ook Indisch en mexicaans
kan wel referenties geven!
pi_2080248
En?
Wanneer gaan we eaten?
Iemand al enig idee?
  zondag 4 november 2001 @ 11:09:05 #80
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2080360
Ik vind de zaterdag het fijnst. Ik werk (ook ind e kerstvakantie) gewoon op mijn stage en dan ben ik pas om 17.00 in eindhoven klaar. Ik haal het dan nooit om op tijd te zijn. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een zaterdag. Welke maakt me dan niet zoveel uit!
  zondag 4 november 2001 @ 11:10:24 #81
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2080366
ow ik kan overgens NIET op de 21.
pi_2080397
Ik heb een voorkeur voor een andere dag dan zaterdag, aangezien ik dan moet werken. Verder kan ik in principe wel,behalve van 26 t/m 30 december, want dan zit ik in Parijs.
pi_2084162
quote:
Op zondag 04 november 2001 11:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een voorkeur voor een andere dag dan zaterdag, aangezien ik dan moet werken. Verder kan ik in principe wel,behalve van 26 t/m 30 december, want dan zit ik in Parijs.
Ik weet niet wat mijn werkdagen zullen zijn, maar in de weekenden kan ik ws wel. Alleen niet 15 en 16 december, dan heb ik iets heeeel belangrijks
*OUD heilige*
pi_2121869
*schop*

Datum nog niet bekend?
Ik kan overigens ook niet meer op 21 en 22 dec. Al andere plannen gemaakt.

pi_2150116
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:07 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
*schop*
*meeschopt*
*OUD heilige*
pi_2151969
Misschien is het handig als Isabeau een datum prikt?
En misschien is het handig om die datum ergens begin januari te zetten ofzo?

Als ik me niet vergis zijn er nogal wat mensen op vakantie enzo in december (waaronder ikzelf en King Shakur! ), dus dan is dat misschien wel de beste optie?
Ik zeg ook maar wat, maar ik denk wel dat het verstandig is om een datum te gaan prikken, want anders komt het er echt nooit van!

pi_2152135
quote:
Ik kan:
7 of 8 december
21, 22 december
26, 27, 28 december
4, 5 januari
11, 12 januari
7, 8, 21, 22, 26, 27, 28, 11 & 12 kan ik al allemaal niet, dat feest van werk gaat niet door dus 4 & 5 kan ik nog wel.
En anders gaat het over denk ik
pi_2153706
4 of 5 januari dan maar??
Doen we direct een nieuwjaarsmeeting!
pi_2158301
quote:
Op zondag 11 november 2001 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
4 of 5 januari dan maar??
Doen we direct een nieuwjaarsmeeting!
Ik ben voor
*OUD heilige*
  maandag 12 november 2001 @ 11:32:28 #90
4177 Jojogirl
pi_2158320
* Jojogirl is ook voor.
pi_2159837
We komen ergens!
Dit gaat goedkomen!
  dinsdag 13 november 2001 @ 13:15:00 #92
3778 popje
pi_2170001
*schopt het topic omhoog*
*zegt tegen Isa: stel een datum vast!*
  dinsdag 13 november 2001 @ 13:17:42 #93
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2170025
quote:
Op zondag 04 november 2001 11:10 schreef Vork het volgende:
ow ik kan overgens NIET op de 21.
en ook de 11de en de 28ste zijn geen opties meer..
pi_2177687
Ik zat zelf even met skiën, werk en USA, maar ik ben er na overleg met een bepaald persoon bijna uit. Morgen komt er een datum
pi_2178362
quote:
Op woensdag 14 november 2001 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zat zelf even met skiën, werk en USA, maar ik ben er na overleg met een bepaald persoon bijna uit. Morgen komt er een datum
Is het al morgen?
*OUD heilige*
  woensdag 14 november 2001 @ 09:42:34 #96
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2178422
en wie is het bepaalde persoon?
  woensdag 14 november 2001 @ 10:48:41 #97
3778 popje
pi_2178945
en toen was het morgen!
pi_2180568
Na grondig overleg en slikken van diverse paracetamolletjes ter ondersteuning van de roostervorming is er dan toch eindelijk een datum! een datum!

okay, het is geworden...*tromgeroffel*....5 januari.

Zo te zien kunnen dan:

Isabeau
Popje
Puntloos
Vork
YPPY
Liejannuh
-R-a-v-e-n-
KingShakur (zongebruind)
Jojogirl
Manfredje
Catkin_
Tararaboemdijee

Zeg even of je wel of niet kan, dan zet ik je er nog bij cq haal je er weer af. Ik wil er momenteel even geen "nieuwe" mensen bij zetten, dus als je tot nu toe nog nergens in dit topic hebt gereageerd is er geen plekje vrij. Je kan wel op een reserve lijstje

woensdag 14 november 2001 @ 13:37:27 #99
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2180632
quote:
Op woensdag 14 november 2001 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Vork
5 januari is een zaterdag?
Ik kom.
zet mij maar op de "Ik kom zeker naar de meeting en heb bij deze bevestigd dat ik kom dus ik sta vanaf nu dan ook op de ik kom zeker en ik heb zojuist bevestigd dat ik zeker weten van de partij zal zijn"-lijst.
pi_2180675
Mijn nieuwe agenda was nog helemaal leeg, dus ik ben er ook zeker bij. Heb je tegen die tijd wel een routebeschrijving voor dummies? Ik ben absoluut geen held in het zoeken van de weg (he Stranger? ), dus moet ie overduidelijk zijn
*OUD heilige*
pi_2180714
"Ik kom zeker naar de meeting en heb bij deze bevestigd dat ik kom dus ik sta vanaf nu dan ook op de ik kom zeker en ik heb zojuist bevestigd dat ik zeker weten van de partij zal zijn"-lijst

Isabeau (wel zo handig)
Vork (eervolle vermelding als lijst-naam-bedenker)
YPPY (heeft iemand een goede routeplanner voor ons YPPY?)

pi_2181101
www.routenet.nl

Ik ga de week ervoor nog op vakantie naar de sneeuw dus als ik met al mijn lede maten goed thuis kom dan zal ik ook eens kijken of ik de weg kan vinden. Adres ofzo zou wel handig zijn.

woensdag 14 november 2001 @ 14:32:50 #103
4177 Jojogirl
pi_2181124
Ik kom ook, en ik ga met de trein, dus is er ook een OV beschrijving?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 november 2001 @ 15:04:44 #104
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2181493
Hoogeveen:
U komt met de auto?
Dan gaat u richting Zwolle, wat voornamelijk over de A28 (Utrecht/Amersfoort/Zwolle/Assen/Groningen of de A50 (Den Bosch/Oss/Nijmegen/Arnhem/Apeldoorn/Zwolle) zal zijn.
In Zwolle neemt u de A28 richting Meppel/Assen/Groningen en dan komt u op een gegeven moment bij knooppunt Hoogeveen, wat ja waarempel, vlakbij Hoogeveen ligt
OK, vanaf hier even goed opletten
Je volgt de A28, dat betekend dat u 1 van de klaverbladeren neemt richting Groningen/Assen. Na de brug over ht kanaal ziet u afslag Hoogeveen (en Zuidwolde denk ik), deze neem je.
Beneden aangekomen (bij de McDrive) gaat u linksaf het centrum in. Bij de 2e stoplichten rechtsaf, richting Alteveer. Bij de volgende stoplichten linksaf, eerste rechts, eerste links en zoek een parkeerplekje uit

Voor degenen uit de richting Groningen:
U volgt de A28 richting Assen/Zwolle/Utrecht. Bij Hoogeveen aangekomen (na de tunnel onder het spoor) neemt u afslag Hoogeveen.
Beneden aangekomen (bij de McDrive) gaat u linksaf het centrum in. Bij de 2e stoplichten rechtsaf, richting Alteveer. Bij de volgende stoplichten linksaf, eerste rechts, eerste links en zoek een parkeerplekje uit

Voor degenen die met de trein komen:
Groningen:
.38 uit Groningen komt .15 aan in Hoogeveen
.57 uit Groningen komt .35 ongeveer in Hoogeveen
.18 stopt niet op Hoogeveen!!!
Allemaal richting Zwolle/randstad

De rest van Nederland:
Ieder half uur vertrekt vanaf Amersfoort een trein naar Leeuwarden/Groningen. Deze komt of van Amsterdam/Schiphol of van Den Haag/Rotterdam/Utrecht. In het andere geval zit u in de trein naar Enschede en moet u te Amersfoort overstappen. Trein naar Groningen/Leeuwarden staat gereed aan de andere kant van het perron.
Deze trein voert u naar Zwolle.
In Zwolle moet u even opletten op de volgende dingen:
1) zit u in het deel naar Groningen, niet naar Leeuwarden?
2) zit u in de stoptrein vanaf Zwolle, niet de Intercity?

bij 1) loop naar voren naar het andere deel, dat is Groningen, wordt in Zwolle losgekoppeld.
bij 2) indien de Intercity, stap uit en loop naar spoor 15 (dacht ik, ff nazoeken), daar staat een stoptrein naar Groningen gereed, vertrekt 5 minuten later ofzo.

Degenen uit de buurt van Roosendaal/Breda/Tilburg/Den Bosch/Nijmegen/Arnhem/Zutphen/Deventer kunnen ook de directe trein naar Zwolle nemen. Als u hier dan uit stapt.
Op spoor 3, helemaal vooraan vertrekt de trein naar Groningen, als dat de Intercity is, dan dus spoor 15, waar die 5 minuten later vertrekt.

Zoiets, preciese spoornummers en tijden komen nog
update:
Zwolle:
.49 vertrekt vanaf spoor 3a/b
.26 vertrekt vanaf spoor 15
beiden stoptrein naar Groningen

Owja, Isa, ik kom hoor

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-11-2001 15:33]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_2181642
zoals vaker geroepen bij prive afspraakjes , regel dit even verder per mail ?

aangezien dit voor de rest een besloten gelegenheid word/is

woensdag 14 november 2001 @ 15:38:21 #106
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2181873
quote:
Op woensdag 14 november 2001 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:

Jeetje man wat heb jij?
De Eating was een open aangelegendheid met een maximaal aantal deelnemers. Ga jij eens ff werken in plaats van overal je snuffel tussen te steken!

Isabeau, ik kom!

pi_2182076
quote:
Op woensdag 14 november 2001 15:38 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Jeetje man wat heb jij?
De Eating was een open aangelegendheid met een maximaal aantal deelnemers. Ga jij eens ff werken in plaats van overal je snuffel tussen te steken!

Isabeau, ik kom!

pi_2182440
quote:
Op woensdag 14 november 2001 14:29 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
www.routenet.nl
Dank je! Ik hoop dat ie makkelijker is dan de andere routeplanner die ik weleens gebruik
*OUD heilige*
pi_2182461
quote:
Op woensdag 14 november 2001 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:

LOL
prive afspraakjes? Iedereen die op tijd was mocht komen hoor

oooooooooooooow, je bedoelt dat Isa haar adres niet hier moet posten, maar moet mailen?!?
Dank je MAW voor de tip

*OUD heilige*
pi_2182560
Zet mij ook maar op die ik kom zeker lijst ,mits ik nog kan afzeggen
  woensdag 14 november 2001 @ 16:32:35 #111
4177 Jojogirl
pi_2182577
quote:
Op woensdag 14 november 2001 16:31 schreef Joene het volgende:
Zet mij ook maar op die ik kom zeker lijst ,mits ik nog kan afzeggen
Jaja
pi_2182591
quote:
Op woensdag 14 november 2001 16:32 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Jaja

Ja logisch toch ?
ik wil zeker komen , maar ik moet wel kunnen afzeggen ofzo
pi_2182595
zorg dat je gemiddeld rond 17:15 begint met voorafjes

vork heeft gemerkt hoe het kan lopen bij de vork meating

woensdag 14 november 2001 @ 19:00:09 #114
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2184025
Zet mij maar op de: het is zow goed als zeker lijst Gezellig!
Moet alleen ff kijken hoe k het doe met vervoer terug of slaapplaats.... Moet nl weer helemaal naar den bosch en denk dat ika nders vrij vroeg terug moet...
pi_2185307
quote:

Mooie datum

Ik zal er zijn

woensdag 14 november 2001 @ 21:19:17 #116
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2185317
quote:
Op woensdag 14 november 2001 16:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
zorg dat je gemiddeld rond 17:15 begint met voorafjes

vork heeft gemerkt hoe het kan lopen bij de vork meating

Ik doe niet aan meatings hoor... dat gaat er hier niet in
pi_2185375
Ik heb even bij de NS zitten loeren, maar mijn laatste trein vanuit Hoogeveen (toch ) gaat om 22:15.
En ik kan niet blijven slapen enzo. Dus wordt voor mij helaas wel vroeg vertrekken enzo.
  donderdag 15 november 2001 @ 19:28:45 #118
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2195202
Mocht ik toevallig bij iemand kunnen blijven slapen, wil diegene dat dan even laten weten Anders moet ik nl ook errug vroeg weg...
pi_2195802
Ik kom zeker!!
En ik kom met de auto vanuit 's-Gravenzande!
Dus iedereen die een beetje op de route woont kan wel meerijden! Is wel zo gezellig ook!
pi_2196106
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kom zeker!!
En ik kom met de auto vanuit 's-Gravenzande!
Dus iedereen die een beetje op de route woont kan wel meerijden! Is wel zo gezellig ook!
Waar ligt dat

(zag je irc msg te laat, was ff afk sorry)

pi_2200616
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:48 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Waar ligt dat

(zag je irc msg te laat, was ff afk sorry)

In het Westland.
Rij dus of via de A4 en Amsterdam of via de A12 en Utrecht.
pi_2200629
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

In het Westland.
Rij dus of via de A4 en Amsterdam of via de A12 en Utrecht.

Oh nou... ik zit in Amsterdam...
dus als het zou kunnen (heen en terug )

(ben nu ook in de chat)

vrijdag 16 november 2001 @ 10:28:58 #123
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2200742
Als er iemand langs A'dam komt zou dat idd wel prettig zijn (als ik mee mag rijden dan)
pi_2200757
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:28 schreef Vork het volgende:
Als er iemand langs A'dam komt zou dat idd wel prettig zijn (als ik mee mag rijden dan)
Wordt dan nog een vollebak denk ik.
Misschien anders eens een chat sessie over houden met de personen in kwestie die mee willen rijden? Of gaan we het topic er mee vol spammen?

<<-- nu op werk dus alleen IRC. Maar ja hoeft ook niet nu het is nog geen januari.

vrijdag 16 november 2001 @ 10:33:29 #125
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2200770
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:31 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Wordt dan nog een vollebak denk ik.
Misschien anders eens een chat sessie over houden met de personen in kwestie die mee willen rijden? Of gaan we het topic er mee vol spammen?

<<-- nu op werk dus alleen IRC. Maar ja hoeft ook niet nu het is nog geen januari.

Heb geen irc op me werk.. dus dat komt nog wel dan.
pi_2200812
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:33 schreef Vork het volgende:

[..]

Heb geen irc op me werk.. dus dat komt nog wel dan.

Lijkt mij ook en we hebben ook Liejannuh nog erbij nodig.
pi_2200829
quote:
Na grondig overleg en slikken van diverse paracetamolletjes ter ondersteuning van de roostervorming is er dan toch eindelijk een datum! een datum!

Zo te zien kunnen dan:

Isabeau
Popje
Puntloos
Vork
YPPY
Liejannuh
-R-a-v-e-n-
KingShakur (zongebruind)
Jojogirl
Manfredje
Catkin_
Tararaboemdijee

Zeg even of je wel of niet kan, dan zet ik je er nog bij cq haal je er weer af. Ik wil er momenteel even geen "nieuwe" mensen bij zetten, dus als je tot nu toe nog nergens in dit topic hebt gereageerd is er geen plekje vrij. Je kan wel op een reserve lijstje

Wrom sta ik niet op dit lijstje?
  vrijdag 16 november 2001 @ 10:42:35 #128
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2200835
Jeetje het is nog een hele tijd, misschien dat je de week ervoor beter eens kan afspreken wie met wie rijdt..
pi_2200850
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:41 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Wrom sta ik niet op dit lijstje?

Jij kunt niet
pi_2200854
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:42 schreef KingShakur het volgende:
Jeetje het is nog een hele tijd, misschien dat je de week ervoor beter eens kan afspreken wie met wie rijdt..
Beter te vroeg dan te laat.
pi_2201104
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 10:44 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Jij kunt niet

quote:
Op zondag 04 november 2001 11:16 schreef Fannetje het volgende:
pi_2201332
off-topic:

Waarom is de titel van dit topic (FokEating) eigenlijk in Nederengels?

pi_2202180
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 11:11 schreef Fannetje het volgende:
Ga jij ook? Keigaaf!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2001 @ 18:49:20 #134
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2205566
En dat ik kom is niet kei gaaf????

Fannetje hoe ga je dan en vooral hoe ga je terug, is dan misschien makkelijk samen te gaan?

pi_2205787
*Honger*
pi_2206220
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 18:49 schreef Catkin_ het volgende:
En dat ik kom is niet kei gaaf????

Fannetje hoe ga je dan en vooral hoe ga je terug, is dan misschien makkelijk samen te gaan?

Tuurlijk is dat keigaaf! Maar dat wist ik al, dus dat is geen verrassing meer, maar wel nog steeds keigaaf

Wat gaan jullie allemaal maken? Dan kan ik de menukaarten gaan 'produceren'.

*OUD heilige*
pi_2206409
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat keigaaf! Maar dat wist ik al, dus dat is geen verrassing meer, maar wel nog steeds keigaaf

Wat gaan jullie allemaal maken? Dan kan ik de menukaarten gaan 'produceren'.

Euhz... daar heb ik nog helemaal niet over na gedacht...
Ik zit meer met mijn gedachten bij mijn aankomende vakantie.
Euhz... is er een supermarkt in de buurt Isabeau? Dan hoef je ook niet in de trein/auto met die zooi te zeulen, of is het de bedoeling dat je het thuis al klaarmaakt en daarmee naar toe sleept
Want dan is het al op voordat ik er ben.
  zaterdag 17 november 2001 @ 01:56:12 #138
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2209785
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

zaterdag 17 november 2001 @ 17:41:46 #139
4177 Jojogirl
pi_2215020
Wow, wat een vol topic ineens.

Ik woon trouwens in Leiden, dus als er nog iemand vanuit de richting met trein/auto gaat vind ik het ook wel gezellig om samen te reizen

pi_2221511
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 17:41 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, wat een vol topic ineens.

Ik woon trouwens in Leiden, dus als er nog iemand vanuit de richting met trein/auto gaat vind ik het ook wel gezellig om samen te reizen

Ga je toevallig via Utrecht? Ik weet nog niet hoe ik ga, met de trein moet ik wel erg vroeg terug, omdat ik aan een bus vastzit. Ik kan ook met de auto, maar 2 keer 3 uur lang alleen rijden is wel eeeerg saai.
*OUD heilige*
pi_2221515
quote:
Op zondag 18 november 2001 10:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ga je toevallig via Utrecht? Ik weet nog niet hoe ik ga, met de trein moet ik wel erg vroeg terug, omdat ik aan een bus vastzit. Ik kan ook met de auto, maar 2 keer 3 uur lang alleen rijden is wel eeeerg saai.

Voor de statistieken: ik kom dus uit Gorinchem en moet (per auto of trein) ws via Utrecht
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2001 @ 11:09:25 #142
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2221620
quote:
Op zondag 18 november 2001 10:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor de statistieken: ik kom dus uit Gorinchem en moet (per auto of trein) ws via Utrecht

Ik wil best naar Gorinchem of utrecht komen en meerijden hoor Moet ik alleen even kijken hoe k dat s avonds of snachts doe terug...
Groetjes Catkin
pi_2221652
Ow ik kom waarschijnlijk gewoon vanuit den oever...
Mocht vork of iemand mee willen rijden ?

Naar den oever komen per bus

zondag 18 november 2001 @ 12:42:35 #144
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2222129
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:15 schreef Joene het volgende:
Ow ik kom waarschijnlijk gewoon vanuit den oever...
Mocht vork of iemand mee willen rijden ?

Naar den oever komen per bus

en dan moet ik ook terug met die bus die savonds laat niet rijdt?
  zondag 18 november 2001 @ 12:47:33 #145
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_2222174
om maar even met de deur in huis te vallen...
waar, hoelaat, wannerer (5 januari dus)
en kan ik nog inschrijven..

that is als ik kan, maar dat zoeken we nu uit.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_2222245
quote:
Op zondag 18 november 2001 11:09 schreef Catkin_ het volgende:

[..]

Ik wil best naar Gorinchem of utrecht komen en meerijden hoor Moet ik alleen even kijken hoe k dat s avonds of snachts doe terug...
Groetjes Catkin

Gezellig! Je kan meerijden vanaf Utrecht (?) Terugrijden kan ook, logeren ook nog zelfs (toch Jarno? ) Via Den Bosch omrijden is een beetje ver 's nachts.
*OUD heilige*
pi_2223082
"Ik kom zeker naar de meeting en heb bij deze bevestigd dat ik kom dus ik sta vanaf nu dan ook op de ik kom zeker en ik heb zojuist bevestigd dat ik zeker weten van de partij zal zijn"-lijst

Catkin_
Fannetje
Isabeau
Joene
Jojogirl
KingShakur
Liejannuh
Manfredje
Puntloos
-R-a-v-e-n-
Tararaboemdijee
Vork
YPPY

eerste reserve: HighLander (bij uitblijven van andere reserves kom je maar gewoon )

morpheus_at_work:

Catkin_: Er kunnen er wel een paar hier slapen, ik ben in overleg met ouders over lenen van matrassen e.d.

-R-a-v-e-n-: We beginnen dan dus vrij vroeg, dan kan jij met de trein van 22:15 naar huis (zou zo lullig zijn als je niet mee kan smullen van alle lekkere toetjes )

Fannetje: sorry! je staat er nu in, hoor

Halinalle: het woord fokeating is meer dan een jaar geleden ontstaan als reactie op alle meetings die er ontstonden. Het rijmt namelijk op meeting. Eeting rijmt niet zo lekker

YPPY: idd, laten we allemaal na gaan denken wat we gaan klaarmaken. Als we allemaal een ovengerecht maken, gaat dat dus niet lukken: m'n oventje kan niet 12 schalen aan. daarbij heb ik mijn magnetron aan m'n ex meegegeven...sorry Ik stel voor dat we voor 30 november er zo'n beetje uit zijn wie wat klaarmaakt.

-R-a-v-e-n-: in de buurt zijn een Aldi, een Nettorama, een Lidl, een Albert Heijn en een De Boer. Mensen die met de auto zijn kunnen dan wel snel nog even dingen halen. Het zou wel prettig zijn dat niet iedereen alles hier klaarmaakt, dus wat werk thuis is een mogelijkheid voor bijvoorbeeld een taart, een salade, een toetje oid.

pi_2223154
* amuse
* soep
* koud voorgerecht
* warm voorgerecht
* vlees
* vis
* wild
* gevogelte
* vegetarisch gerecht
* salade
* warme groente
* iets met aardappelen/rijst/pasta whatever
* desert
* nog meer desert!
* en een toetje
* bonbons met koffie (en amaretto...mmmm)/thee

Nog meer ideeën? Er kunnen natuurlijk ook meerdere vleesgerechten worden gemaakt etc.

We moeten natuurlijk ook aan drank denken! (wijn, cola, water, cognac etc)

zondag 18 november 2001 @ 14:43:06 #149
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2223181
ik zal vazelfsprekend vegetarische zooi gaan maken.. hoe of wat dat moet ik nog even uitzoeken...
  zondag 18 november 2001 @ 14:49:10 #150
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2223236
* KingShakur maakt wel iets oosters en pittigs en zal proberen het thuis al klaar te maken! (eventueel in overleg met Liejannuh)
  zondag 18 november 2001 @ 15:43:47 #151
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2223732
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:54 schreef YPPY het volgende:

[..]

Gezellig! Je kan meerijden vanaf Utrecht (?) Terugrijden kan ook, logeren ook nog zelfs (toch Jarno? ) Via Den Bosch omrijden is een beetje ver 's nachts.

Ow heel fijn als k ook nog kan blijven slapen... Dan kom k gewoon naar utrecht toe, geen probleem. Gezellig
  zondag 18 november 2001 @ 15:49:22 #152
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2223786
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:43 schreef Catkin_ het volgende:

[..]

Ow heel fijn als k ook nog kan blijven slapen... Dan kom k gewoon naar utrecht toe, geen probleem. Gezellig

Laat je trouwens even weten of t zeker is dat ik mee kan rijden en blijven slapen? Dat schrijf ik dat ff op. Iig bedankt dan...
pi_2223907
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:49 schreef Catkin_ het volgende:

[..]

Laat je trouwens even weten of t zeker is dat ik mee kan rijden en blijven slapen? Dat schrijf ik dat ff op. Iig bedankt dan...

Schrijf maar op, het is goed

-edit-

Ik heb hier een erg dun matje liggen en dezelfde blauwe slaapzak die je al kent, als je wat anders nodig hebt, moet je dat maar meenemen
Owja, ook nog 'bankkussentjes', van die kleine dunne dus.

*OUD heilige*
  zondag 18 november 2001 @ 16:05:29 #154
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2223987
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

Schrijf maar op, het is goed

-edit-

Ik heb hier een erg dun matje liggen en dezelfde blauwe slaapzak die je al kent, als je wat anders nodig hebt, moet je dat maar meenemen
Owja, ook nog 'bankkussentjes', van die kleine dunne dus.

Lijkt me gezellig
Ik kijk nog wel even of ik iets meeneem of niet. We zullen tegen die tijd even afspreken hoe laat ik op utrecht zal zijn...
pi_2224136
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:30 schreef Isabeau het volgende:
-R-a-v-e-n-: We beginnen dan dus vrij vroeg, dan kan jij met de trein van 22:15 naar huis (zou zo lullig zijn als je niet mee kan smullen van alle lekkere toetjes )
Geloof dat Liejannuh al had aangeboden om mensen vanuit Amsterdam mee te nemen met de auto e.d. dus als ik mee heen en terug kan rijden dan boeit het me ook niet echt hoe laat het wordt. Toch nog een zondag om uit te slapen.
Als Liejannuh niet terug rijd dan zit ik idd aan die trein vast...
quote:
-R-a-v-e-n-: in de buurt zijn een Aldi, een Nettorama, een Lidl, een Albert Heijn en een De Boer. Mensen die met de auto zijn kunnen dan wel snel nog even dingen halen. Het zou wel prettig zijn dat niet iedereen alles hier klaarmaakt, dus wat werk thuis is een mogelijkheid voor bijvoorbeeld een taart, een salade, een toetje oid.
Mag ik dan alvast 1 plaatsje in de keuken reserveren
Ben van plan pasta met een sausje te maken, wel simpel maar dan mislukt het iig niet.
En kan het ook met een kaassaus maken voor de niet-dooie-dieren-eters onder ons.

Wellicht ook een leuk alternatief idee om met iemand samen iets te gaan maken

zondag 18 november 2001 @ 16:24:03 #156
3778 popje
pi_2224181
hallo daar, ff een paar dagen niet gecheckt en topic staat ineens vol! maar goed, 5 januari kan ik als het een zaterdag is, is dit zo? ja, ff omgerekend in mijn hoofd. ik kom uit leiden, ik zag dat er iemand uit leiden ging reizen, volgens mij kom je uit hoogeveen niet meer terug uit leiden, dus ik reserveer alvast een plekkie in iemands huis. verder ben ik al heeeeeeel lang niet meer op een meeting geweest, voor het laatst november 2000, remember isabeau?? in amsterdam, maar goed nu dus weer.
pi_2224436
Euhz... misschien lame onderwerp om nu al aan te snijden...
Ik heb een beetje teveel rook topics gelezen, en vroeg me af hoe het zit met het roken daar? Want als ik iets smerig vind is het roken tijdens het eten, dat bederft echt de smaak van al het lekkers en daar bij komt nog dat ik heel erg slecht tegen veel roken in gesloten ruimtes kan, krijg daar dikke en tranende ogen van, neus gaat dicht zitten en mijn keel gaat vreemd doen zodat ik een stem krijg alsof ik 10 cactussen heb gepijpt....
  zondag 18 november 2001 @ 16:48:55 #158
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2224459
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:46 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Euhz... misschien lame onderwerp om nu al aan te snijden...
Ik heb een beetje teveel rook topics gelezen, en vroeg me af hoe het zit met het roken daar? Want als ik iets smerig vind is het roken tijdens het eten, dat bederft echt de smaak van al het lekkers en daar bij komt nog dat ik heel erg slecht tegen veel roken in gesloten ruimtes kan, krijg daar dikke en tranende ogen van, neus gaat dicht zitten en mijn keel gaat vreemd doen zodat ik een stem krijg alsof ik 10 cactussen heb gepijpt....

Nee maar ik zit met 't zrlfde probleem. Ik reageer vooral ook de lataste tijd zeer benauwd op rook en mensen die vlak bij mij in de buurt roken. Liever niet, maar ik ga geen mensen dwingen om niet te roken. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat dat de smaak van het eten ten goede zou komen.
pi_2224511

Catkin_
Fannetje
Isabeau (eh...slaapplaats )
Joene
Jojogirl
KingShakur
Liejannuh
Manfredje
Popje (slaapplaats)
Puntloos (slaapplaats)
-R-a-v-e-n-
Tararaboemdijee (slaapplaats)
Vork
YPPY

eerste reserve: HighLander (bij uitblijven van andere reserves kom je maar gewoon )

Er mag op het balkon worden gerookt (daar staat een bankje, zit best gezellig met kaarsjes erbij).

pi_2224555
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:54 schreef Isabeau het volgende:
(daar staat een bankje, zit best gezellig met kaarsjes erbij).
Did you say "kaarsjes"???

Euhz... heb je ook nog een openhaard
* -R-a-v-e-n- is dol op vuur.
<<-- minipyromaan.

Dus het afval kan ter plekke worden verbrand.

pi_2239369
Damn, ik zie dit topic natuurlijk weer veel te laat
Hoogeveen zou voor mij wel makkelijk zijn, m'n ouders wonen er vlakbij

Maar 'k neem aan dat ik alweer veel te laat ben met aanmelden En mocht dat niet zo zijn dan doe ik dat bij deze alsnog

dinsdag 20 november 2001 @ 10:11:09 #162
4177 Jojogirl
pi_2240578
* Jojogirl zoekt nog steeds reisgenoten: ik ga vanuit Leiden, ws met de trein.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 20-11-2001 10:20]

dinsdag 20 november 2001 @ 12:11:24 #163
3778 popje
pi_2241522
quote popje: ik reis vanuit leiden, naar hoogeveen voor de fokeating!
  woensdag 21 november 2001 @ 09:31:41 #164
4177 Jojogirl
pi_2250348
Samen reizen?
  woensdag 21 november 2001 @ 11:40:05 #165
3778 popje
pi_2251213
okay
pi_2251420
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:42 schreef Vork het volgende:

[..]

en dan moet ik ook terug met die bus die savonds laat niet rijdt?

Wil je savonds wel thuis brengen , maar wil je ook eventueel wel even halen uit hoorn hoor , om vervolgens samen daar naar Drenthe of groningen wat is het voor gehucht te rijden ?
pi_2252021
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:03 schreef Knut het volgende:
De mensen die komen:
Isabeau dus
-R-a-v-e-n-
YPPY (+?)
Knut
Laat ik nou in de veronderstelling zijn geweest dat ik zou komen ...
Maar als ik nu naar het lijstje kijk kom ik niet
  woensdag 21 november 2001 @ 13:13:25 #168
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2252063
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef Joene het volgende:
Wil je savonds wel thuis brengen , maar wil je ook eventueel wel even halen uit hoorn hoor , om vervolgens samen daar naar Drenthe of groningen wat is het voor gehucht te rijden ?
Ik kijk wel hoe of wat... Ik hoop volgende week te horen of ik de komende zaterdagen kan werken ja of de nee.
pi_2256167
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Hoogeveen is geen gehucht hoor
En het is in Drenthe. Vanuit dat gehucht waar jij woont zou ik via de Afsluitdijk gaan
pi_2303242
*schop*
Ga eens snel bedenken wat jullie gaan maken!
*OUD heilige*
pi_2303265
Ik zit te denken aan een pasta met een vlees/kaas sausje. Of Chinese mie + bijbehorende attributen.
  dinsdag 27 november 2001 @ 09:18:06 #172
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2303322
Indien ik gebruik kan maken van de Oven (geen idee wie daar nogmeer wat in wil schuiven) zit ik erover te denken om 'n Hartige taart (of meerdere taarten) te brouwen.
pi_2303467
Oja, ik wilde het wel ook daar klaar maken als het kan.
pi_2305530
Ik maak wel een Thaise Curry ofzo
of Thaise Noodles of iets anders Thais!
  dinsdag 27 november 2001 @ 13:32:30 #175
4177 Jojogirl
pi_2305578
* Jojogirl kan verder niet koken, maar neemt misschien chocoladecake mee
pi_2310595
Voorlopige kooklijst:
Raven: pasta met vlees/kaas saus of Chinese mie
Vork: hartige taart
Liejannuh: Thaise Curry of Thaise Noodles
Jojo: chocolade cake
*OUD heilige*
pi_2325959
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:35 schreef YPPY het volgende:
Voorlopige kooklijst:
En wat maak jij
pi_2335953
quote:
Op donderdag 29 november 2001 11:45 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

En wat maak jij

De menukaarten?
*OUD heilige*
pi_2335958
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 09:43 schreef YPPY het volgende:

[..]

De menukaarten?

Geen eten
pi_2342016
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 09:44 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Geen eten

Ik neem wel koekjes ofzo mee, maar ik vind dit wel genoeg Problemen mee? [/agressief modes]

*OUD heilige*
pi_2376058
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:35 schreef YPPY het volgende:
Voorlopige kooklijst:
Als dat al het eten tot nu toe is.....
pi_2385026
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 17:48 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:

[..]

Als dat al het eten tot nu toe is.....

Isa schreef:
quote:
Catkin_
Fannetje
Isabeau
Joene
Jojogirl
KingShakur
Liejannuh
Manfredje
Puntloos
-R-a-v-e-n-
Tararaboemdijee
Vork
YPPY
Als het goed is, komt er dus nog veeeeeel meer
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2001 @ 07:01:41 #183
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2403457
Ik kan niet echt goed koken... Ik zal eens even rond gaan kijken hoe ik mijn aandeeln kan leveren...
pi_2407105
Ik wilde nog even wachten met beslissen wat ik klaar maak als ik zie wat de anderen doen. Dit ivm plaats op het fornuis e.d. Wordt misschien een salade of een toetje wat ik ruim van te voren kan klaarmaken
  woensdag 12 december 2001 @ 23:58:08 #185
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2471135
Isa, iig heb je slaapplaats voor allemaal dus dat scheelt wss wel weer!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 15 december 2001 @ 10:19:48 #186
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2494765
Hoi,

Helaas heb ik besloten 5 januari niet te komen naar de Fok!eating (sorry Yppy ik rij dus niet met je mee...). Jullie hebben het vast ook wel heel gezellig zonder mij!
Groetjes Femke

pi_2494769
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 10:19 schreef Catkin_ het volgende:
Hoi,

Helaas heb ik besloten 5 januari niet te komen naar de Fok!eating (sorry Yppy ik rij dus niet met je mee...). Jullie hebben het vast ook wel heel gezellig zonder mij!
Groetjes Femke

maandag 17 december 2001 @ 09:43:45 #188
4177 Jojogirl
pi_2516078
is nou al helemaal duidelijk wie er wat kookt?
pi_2516092
quote:
Op maandag 17 december 2001 09:43 schreef Jojogirl het volgende:
ja jij
  maandag 17 december 2001 @ 12:09:17 #190
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2517369
quote:
ik kook niet iig. ik kom alleen toetje eten
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_2518749
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 10:19 schreef Catkin_ het volgende:
Hoi,

Groetjes Femke

*OUD heilige*
pi_2518760
quote:
nee, alleen dit is bekend:
quote:
Voorlopige kooklijst:
*OUD heilige*
pi_2519240
Ik maak wel soep of zo (courgette-zalm, uiensoep of paddestoelensoep, zoiets)

Mensen die iets willen klaarmaken wat makkelijk mee te nemen is kunnen aan toetjes, koude voorgerechten en salades denken.

Er is slaapplek voor 6 man, dekens voor 4. (en als iemand nog langs digger komt voor 5 januari, kan diegene dan een dekbed meenemen wat digger al meer dan een jaar geleden zou brengen? ) Er kan ook bij dolfina chica worden geslapen, dan moet je om een uur of 1 hier weg met de trein. Dolfijntje komt afwassen

pi_2520776
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:39 schreef Isabeau het volgende:

Er is slaapplek voor 6 man, dekens voor 4. (en als iemand nog langs digger komt voor 5 januari, kan diegene dan een dekbed meenemen wat digger al meer dan een jaar geleden zou brengen? ) Er kan ook bij dolfina chica worden geslapen, dan moet je om een uur of 1 hier weg met de trein. Dolfijntje komt afwassen

Kan ik een slaapplaats reserveren? In m'n uppie midden in de nacht terugrijden vind ik wat minder.
Als Diggie z'n dekbed afgooit, kan ie wel meeliften
*OUD heilige*
pi_2524067
Voor de slaapplek zoekende, bij mij in Meppel heb ik ook nog wel voor 2 personen slaapplek, alleen zel iets van een slaapzak en kussen meenemen. Kom zelf met de trein, Meppel is 12 min. van Hoogenveen vandaan en de laatste trein gaat om 23.56. Wil je hier gebruik van maken dan tijdig even laten weten.

Heb trouwens nog geen idee wat te gaan klaarmaken

maandag 17 december 2001 @ 23:01:16 #196
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_2525985
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Sorry
  maandag 17 december 2001 @ 23:30:00 #197
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2526551
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:39 schreef Isabeau het volgende:

Mensen die iets willen klaarmaken wat makkelijk mee te nemen is kunnen aan toetjes, koude voorgerechten en salades denken.

lieve schat, ik kom met de auto, en joene slaapt zowieso bij mij, dus we hoeven niet met de trein naar Assen, die gooien we gewoon in de auto
Fokbijbel!
  maandag 17 december 2001 @ 23:31:02 #198
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2526573
quote:
Op maandag 17 december 2001 20:46 schreef Manfredje het volgende:
Voor de slaapplek zoekende, bij mij in Meppel heb ik ook nog wel voor 2 personen slaapplek, alleen zel iets van een slaapzak en kussen meenemen. Kom zelf met de trein, Meppel is 12 min. van Hoogenveen vandaan en de laatste trein gaat om 23.56. Wil je hier gebruik van maken dan tijdig even laten weten.

Heb trouwens nog geen idee wat te gaan klaarmaken

Er is slaapplek voor iedereen, dus lijkt me overbodig
Fokbijbel!
pi_2526701
Nog even toevoegen:

Fannetje
Highlander
Isabeau - (soep) slaapt bij Isabeau
Joene - slaapt bij dolfijntje
Jojogirl (chocolade cake)
KingShakur
Liejannuh (Thaise Curry of Thaise Noodles)
Manfredje
Puntloos - slaapt bij Isabeau
-R-a-v-e-n- (pasta met vlees/kaas saus of Chinese mie)
Tararaboemdijee - slaapt bij Isabeau
Vork (hartige taart)
YPPY - (koekjes) slaapt bij Isabeau

dinsdag 18 december 2001 @ 12:20:22 #200
4177 Jojogirl
pi_2530040
* Jojogirl wil ook wel graag bij iemand een slaapplekje reserveren
pi_2577229
Als iedereen er met Kerst nu eens overnadenkt wat hij of zij gaat meenemen/klaarmaken? En hup, snel een beetje!
  zaterdag 22 december 2001 @ 18:32:58 #202
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2580064
* KingShakur maakt iets indonesisch
  zaterdag 22 december 2001 @ 18:33:53 #203
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2580070
* KingShakur had toch ook al slaapplekke gereserveerd ergens in het begin?
pi_2580354
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:33 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur had toch ook al slaapplekke gereserveerd ergens in het begin?
uh? bij dolfijntje dan, niet bij mij hoor
pi_2581419
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Als iedereen er met Kerst nu eens overnadenkt wat hij of zij gaat meenemen/klaarmaken? En hup, snel een beetje!
Ik hou het bij koekjes, kan ik tenminste van te voren maken. Wanneer iedereen op tijd weet wat ie maakt, zijn de menukaarten nog te realiseren, anders niet.
*OUD heilige*
  zondag 23 december 2001 @ 03:51:46 #206
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2584600
quote:
Op maandag 17 december 2001 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Nog even toevoegen:

Fannetje
Highlander
Isabeau - (soep) slaapt bij Isabeau
Joene - slaapt bij dolfijntje
Jojogirl (chocolade cake)
KingShakur
Liejannuh (Thaise Curry of Thaise Noodles)
Manfredje
Puntloos - slaapt bij Isabeau
-R-a-v-e-n- (pasta met vlees/kaas saus of Chinese mie)
Tararaboemdijee - slaapt bij Isabeau
Vork (hartige taart)
YPPY - (koekjes) slaapt bij Isabeau

Kijk ik nu over popje heen? Of heeft die in mail afgemeld?
Anyway eh, wat ik kook.. tsja we moeten natuurlijk ook oppassen dat we niet te veel maken he? Vat dit niet op als onwilligheid, ik wil best koken en kan dit ook goed (alzegikketzelf, en alhebbenalmijnslachtofferstotnutoehetoverleefd)
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  Admin zondag 23 december 2001 @ 11:31:02 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2585438
Iteejer en ik komen

harrie ook, die maakt kip.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2588690
quote:
Op zondag 23 december 2001 11:31 schreef yvonne het volgende:
Iteejer en ik komen

harrie ook, die maakt kip.

Ik had van Harrie wel verwacht dat ie kattensate zou maken
  maandag 24 december 2001 @ 00:19:11 #209
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2592144
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[kindermodus] ik mag geen vreemde enge mannetjes in huis halen van mijn mama [/kindermodus]
Fokbijbel!
  maandag 24 december 2001 @ 00:22:11 #210
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2592193
ik ben toch niet vreemd? hee ik sliep bij dolfijnezus, waarom staat dat nog niet op de lijst.
  maandag 24 december 2001 @ 00:23:59 #211
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2592234
quote:
Op maandag 24 december 2001 00:22 schreef Vork het volgende:
ik ben toch niet vreemd? hee ik sliep bij dolfijnezus, waarom staat dat nog niet op de lijst.
jij bent toch ook niet vreemd voor mijn mama!!!
jij hebt al een keer bij dolfijnezus geslapen....

oja, joene en vork slapen sowieso bij mij!!

Fokbijbel!
pi_2596429
Hmm, bij mij wordt het ingewikkeld...ik heb inmiddels een huisgenoot en die heeft een bed ingepikt (ga nog even pushen dat hij zijn eigen bed ophaalt bij z'n ouders).

Fannetje
Harrie - kip
Highlander
Isabeau - soep
Iteejer -
Joene -
Jojogirl - chocolade cake
Liejannuh - Thaise Curry of Thaise Noodles
Manfredje -
Popje
Puntloos - iets
-R-a-v-e-n- - pasta met vlees/kaas saus of Chinese mie
Tararaboemdijee -
Vork - hartige taart
YPPY - koekjes
Yvonne -

Bij folfijntje slapen: joene en vork en dolfijntje zelf
Bij Isabeau slapen: puntloos, tara, YPPY en Isabeau

ps: wees niet bezorgd om een slaapplek, er is echt plek voor iedereen, komt allemaal goed!

pi_2597344
quote:
Op maandag 24 december 2001 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, bij mij wordt het ingewikkeld...ik heb inmiddels een huisgenoot en die heeft een bed ingepikt (ga nog even pushen dat hij zijn eigen bed ophaalt bij z'n ouders).

ps: wees niet bezorgd om een slaapplek, er is echt plek voor iedereen, komt allemaal goed!

Moet ik nog een luchtbed ofzo meenemen? Of een slaapzak? Wanneer ik met de auto kom, kan het zo mee.
*OUD heilige*
  maandag 24 december 2001 @ 17:10:46 #214
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2597894
het is altijd makkelijk een slaapzak, en als je inderdaad plek hebt voor een luchtbed ook. Bij mij is een luchtbed niet nodig, maar als je plek hebt voor een slaapzak (personen die met de auto komen) neem die dan mee. Voor de treingangers is natuurlijk altijd wel iets te regelen!
Fokbijbel!
pi_2598213
Ik heb besloten om ook niet te komen...

Vooral omdat ik op die dag dus moet werken (ik had al aangegeven dat zaterdagen me slecht uitkomen) en omdat mn OV niet geldig is en ik een behoorlijke smak geld zal moeten betalen om op de plaats van bestemming te komen. En dat is dus geld wat ik net ff niet kan missen... helaas

pi_2598234
quote:
Op maandag 24 december 2001 17:49 schreef Fannetje het volgende:

Vooral omdat ik op die dag dus moet werken (ik had al aangegeven dat zaterdagen me slecht uitkomen) en omdat mn OV niet geldig is en ik een behoorlijke smak geld zal moeten betalen om op de plaats van bestemming te komen. En dat is dus geld wat ik net ff niet kan missen... helaas

Waar blijven de brabo's nou?

*OUD heilige*
pi_2598480
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:26 schreef Isabeau het volgende:

quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:51 schreef KingShakur het volgende:

* KingShakur meldt!!!

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2598494
quote:
Op maandag 24 december 2001 17:52 schreef YPPY het volgende:

Waar blijven de brabo's nou?

Wij vaardigen Harrie af.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2599363
quote:
Op maandag 24 december 2001 18:27 schreef Guus het volgende:

[..]

Wij vaardigen Harrie af.

ja, en die gaat vast na een uur liggen slapen ofzo

*OUD heilige*
pi_2599472
quote:
Op maandag 24 december 2001 17:49 schreef Fannetje het volgende:

maandag 24 december 2001 @ 20:01:09 #221
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_2599567
quote:
Op maandag 24 december 2001 18:25 schreef Guus het volgende:

[..]

[..]

kom je ook guus?? kom jij dan bij me slapen??
schoppen we mijn mama uit bed... slapen we samen op het water bed samen als met zijn 2
Fokbijbel!
pi_2599667
quote:
Op maandag 24 december 2001 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

kom je ook guus?? kom jij dan bij me slapen??
schoppen we mijn mama uit bed... slapen we samen op het water bed samen als met zijn 2

eej ik zou met jou in je waterbed slapen ja
pi_2609733
quote:
Op maandag 24 december 2001 19:39 schreef YPPY het volgende:

ja, en die gaat vast na een uur liggen slapen ofzo

Er stond toch dat je een slaapzak moest hebben ? Nou Harrie is een slaapzak
pi_2609978
quote:
Op woensdag 26 december 2001 10:49 schreef Guus het volgende:

[..]

Er stond toch dat je een slaapzak moest hebben ? Nou Harrie is een slaapzak

Owja!
Je hebt weer eens gelijk
*OUD heilige*
pi_2611088
quote:
Op maandag 24 december 2001 20:10 schreef Joene het volgende:

eej ik zou met jou in je waterbed slapen ja

Ik heb ffkes het hele topic gelezen maar DAT staat nergens
pi_2631916
Fannetje!! Ik zal je missen... (komen er steeds minder vrouwen...)

Heeft iedereen nu al wat verzonnen?

pi_2638795
[blond modus]

Hoe laat worden we in Hoogeveen verwacht?
Isa: wil je even je adres mailen, dan kan ik tenminste de weg vragen als ik het niet kan vinden.

[/blond modus]

*OUD heilige*
pi_2646274
Ik maak Canadese ham met een championsausje en spercieboontjes in spek gerold. Samen met een bakske Parijse aardappeltjes en een italiaanse salade. Als voorafje dacht ik aan een Italiaanse tomatensoep met croutons.
pi_2646325
Hoe krijg ik het mijn bek uit ???
pi_2646460
Ow , als Guus niet wil dan zou ik graag met je slapen Dolfie vindt larissa vast niet erg.
  zondag 30 december 2001 @ 16:19:43 #231
4177 Jojogirl
pi_2652022
* Jojogirl vindt het heel jammer, maar moet helaas ook afzeggen

Er valt gewoon nog teveel te doen en te regelen op dit moment, dus ik kom tijd tekort en financieel loopt het ook even niet dus ook geld kom ik tekort.

*iedereen vast smakelijk eten wenst*

maandag 31 december 2001 @ 00:21:50 #232
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2657339
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 23:58 schreef Harrie het volgende:
Ow , als Guus niet wil dan zou ik graag met je slapen Dolfie vindt larissa vast niet erg.
Guus, blijf nou eens uit die koekjestrommel!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_2658538
quote:
Op zondag 30 december 2001 16:19 schreef Jojogirl het volgende:

Er valt gewoon nog teveel te doen en te regelen op dit moment, dus ik kom tijd tekort en financieel loopt het ook even niet dus ook geld kom ik tekort.

Nee he Dit is niet leuk

Wie komt er nu nog wel?

*OUD heilige*
  maandag 31 december 2001 @ 01:42:05 #234
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2658793
quote:
Op maandag 31 december 2001 01:23 schreef YPPY het volgende:
Nee he Dit is niet leuk

Wie komt er nu nog wel?

Ik, denk ik..
pi_2660378
quote:
Op zondag 30 december 2001 16:19 schreef Jojogirl het volgende:

Grmbl *booskijkt*
pi_2660379
quote:
Op maandag 31 december 2001 01:42 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik, denk ik..

en ik
pi_2660381
quote:
Op woensdag 26 december 2001 15:53 schreef Guus het volgende:

[..]

Ik heb ffkes het hele topic gelezen maar DAT staat nergens

Dat was een prive afspraak
pi_2661258
quote:
Op maandag 31 december 2001 01:42 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik, denk ik..

quote:
Op maandag 31 december 2001 08:48 schreef Joene het volgende:

[..]

en ik

Gelukkig
Jullie gaan nieieieieieiet afzeggen. Is dat duidelijk?
*OUD heilige*
pi_2661265
quote:
Op maandag 31 december 2001 12:53 schreef YPPY het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig
Jullie gaan nieieieieieiet afzeggen. Is dat duidelijk?

ik zou niet durven want ik wil met je knuffen
pi_2661362
Ik zeg ook (nog) niet af.
Maar ik hoop wel dat iemand die niet blijft slapen zo aardig is om mij een lift naar a'dam te brengen (woon tussen de A9 en de A10 in echt 5 min er vanaf met de auto).
Anders zit ik aan de laatste trein van 22:15 vast.
Heen reizen is geen probleem, zeg maar waar en hoelaat. Of kon ik nou heen al met iemand mee rijden. Hmm.. moet ik het topic ff terug lezen.
pi_2661364
Wat is eigenlijk het lijstje met de lui die nog wel komen?
pi_2677117
Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar ik kom ook niet!
Ben vorige week best wel ziek geweest en voel me absoluut nog niet fit genoeg om "even" naar Hoogeveen te gaan zaterdag...

Dus helaas, ik ga geen Thaise noodles of curry's maken voor jullie!

woensdag 2 januari 2002 @ 11:03:50 #243
2738 Knut
Loyal Dog
pi_2677217
Ik moet ook afmelden...
(als jullie al op me gerekend hadden)
pi_2677855
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ben vorige week best wel ziek geweest en voel me absoluut nog niet fit genoeg om "even" naar Hoogeveen te gaan zaterdag...

jammer. Kun je de noodles niet opsturen?
*OUD heilige*
pi_2677883
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 11:03 schreef Knut het volgende:
Ik moet ook afmelden...
(als jullie al op me gerekend hadden)
Nou zeg! Hier mag je wel een eeeerg goede reden voor hebben. Had ik je eindelijk een keertje irl kunnen zien.
*OUD heilige*
pi_2682834
Wel jammer dat er zoveel lui afzeggen, maar ach... meer eten voor de rest van ons.

Zijn er nog mensen die via Amsterdam naar Hoogeveen gaan, met de auto of trein? Trein kunnen we gezellig samen reizen en auto dan eventueel een lift?

*Nog meer zeur*
Iemand die mij misschien een lift naar Amsterdam wil geven na afloop? En anders voor 22:15 naar het Station daaro?

En hoelaat worden we nou verwacht?

pi_2682928
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 19:26 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Wel jammer dat er zoveel lui afzeggen, maar ach... meer eten voor de rest van ons.

Zijn er nog mensen die via Amsterdam naar Hoogeveen gaan, met de auto of trein? Trein kunnen we gezellig samen reizen en auto dan eventueel een lift?

*Nog meer zeur*
Iemand die mij misschien een lift naar Amsterdam wil geven na afloop? En anders voor 22:15 naar het Station daaro?

En hoelaat worden we nou verwacht?

Ga met de trein naar Hoogeveen, das dezelfde trein als die vanuit Amsterdam, ik stap alleen in Meppel op (10 min. voor Hoogeveen).

Heeft er iemand inzichtelijk wat er nou allemaal gemaakt word (na al die afzeggingen). Zelf moet ik namelijk nog even denken wat ik zal gaan maken.

pi_2683403
* Joene zou het fijn vinden als er via meel het een ander zoals een adres en eventueel eeen telefoonnr van isabeau via de meel bij iedereen die komt zou terechtkomen.

OOk een tijdstip dat we gewenst zijn lijkt me niet onhandig

pi_2684329
Wie kan er niet om 15:15 op station Hoogeveen zijn? Lijkt me wel een redelijke tijd (denk ik) (toch?)

Helaas moest ik deze hele week werken en had ik wegens een sterfgeval vorige week ook geen tijd om me op fok te laten zien, maar ik neem aan dat alles gewoon goed komt *grijns*

Wat ik me wel afvraag is wie nou wat kookt? Of wordt dat hier nog beslist (maakt mij niet uit hoor, als ik maar een hapje heb rond zevenen)

Maakt iemand een lijstje van wie wel en niet komen? (hey, tara!, jij ook hier?) Ik moet helaas naar m'n werk grrr

pi_2684348
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie kan er niet om 15:15 op station Hoogeveen zijn? Lijkt me wel een redelijke tijd (denk ik) (toch?)

Helaas moest ik deze hele week werken en had ik wegens een sterfgeval vorige week ook geen tijd om me op fok te laten zien, maar ik neem aan dat alles gewoon goed komt *grijns*

Wat ik me wel afvraag is wie nou wat kookt? Of wordt dat hier nog beslist (maakt mij niet uit hoor, als ik maar een hapje heb rond zevenen)

Maakt iemand een lijstje van wie wel en niet komen? (hey, tara!, jij ook hier?) Ik moet helaas naar m'n werk grrr

Nou het lijkt mij niet zo handig om met de auto naar het station te gaan

Of als jij denkt dat het wel handig is

Dan zou ik graag een route beschrijving vanaf de a 28 naar het station hebben

Verder 15:15 is een mooie tijd denk ik ook

pi_2684795
15:15 is een mooie tijd. Lukt zekers.

Heenreis (zonder overstap)

13:36 Duivendrecht
14:10 Amersfoort
14:49 Zwolle
15:04 Meppel
15:16 Hoogeveen

Terugreis (zonder overstap)

Intercity Richting Schiphol
22:15 Hoogeveen
22:28 Meppel
22:48 Zwolle
23:30 Amersfoort
23:57 Duivendrecht

donderdag 3 januari 2002 @ 12:58:58 #252
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2689900
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 10:48 schreef Liejannuh het volgende:

Hee Liejannuh wasdanou! Ik ben net ten prooi gevallen aan een zeer gemene verkoudheid (heerlijk joh, 2 uur slapen in een nacht) en ik kom wel! Naja je hebt nog kans je te bedenken
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 11:40:13 #253
3778 popje
pi_2701294
sorry, ik kan ook niet meer komen... ben ziek, griep verkouden en lig in bed... jammer maar helaas, heel veel plezier alvast...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 13:01:37 #254
1762 YPPY
Yppiaans
pi_2701970
quote:
Op maandag 24 december 2001 14:46 schreef Isabeau het volgende:

Harrie - kip
Highlander
Isabeau - soep
Iteejer -
Joene -
Manfredje -
Puntloos - iets
-R-a-v-e-n- - pasta met vlees/kaas saus of Chinese mie
Tararaboemdijee -
Vork - hartige taart
YPPY - koekjes
Yvonne -

De, te korte, aangepaste lijst. Isa, wil je je telefoonnummer en adres mailen? Wanneer het goed weer is (dus absoluut geen kans op sneeuw of ijs), dan ga ik met de auto, anders ga ik met de trein. Ik neem iig een luchtbed en een slaapzak mee.
*OUD heilige*
pi_2703058
Ja, adres en telefoonnummer zou ik ook wel graag willen hebben. Als het kan naar awraeven@hotmail.com
Mocht de NS weer eens vaag doen kan ik je iig altijd bereiken.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 14:43:56 #256
1762 YPPY
Yppiaans
pi_2703273
Heenreis (3 keer overstappen)
12.48 Gorinchem
13.19 Geldermalsen
13.52 Utrecht (trein van Raven?)
14.10 Amersfoort (trein van Raven?)
15.16 Hoogeveen

Raven, zit je voor of achter in de trein? Hoef ik vanaf Utrecht tenminste niet alleen

*OUD heilige*
pi_2703385
Voorin de trein, vanaf Amersfoort pas. Hoop dat er geen treinstel tussen komt dan ofzo, maar ik mail je mijn nr anders wel ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')