Je moet haar te grazen nemen als ze slaapt, dan leert ze het snel genoeg af.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef Xebrozius:
Je moet haar te grazen nemen als ze slaapt, dan leert ze het snel genoeg af.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef broer het volgende:
[..]
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:18 schreef broer het volgende:
[..]
Prima tip. Als ze eenmaal ligt te slapen: gewoon keihard terugflirten!
Yep!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef hermanberghuis het volgende:
ze is 17 bijna 18 jaar en ik ken haar ongeveer 3 jaar en ze is een buurmeisje van mij
wil ze mijn gevoelens die ik voor haar heb manupuleren doormiddel van aandacht vragen van mij ook al weet zij dat ik verliefd op haar ben?
de lichaamstaal zal het probleem niet zijn, eerder de interpretatie daarvanquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:38 schreef hermanberghuis het volgende:
Kan je meisjes/vrouwen kwa lichaamstaal geloven of niet?
Voor haar eigen zelfvertrouwen, om zichzelf goed te laten voelen... Vrouwen kunnen echt nasty zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?
Uit boeken nog welquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef hermanberghuis het volgende:
ik heb een aantal boeken over lichaamstaal gekocht en heb het al een beetje bestudeerd, maar volgens die boeken zou ze mij leuk vinden
Wat een stuk frustratie spreekt daar uit... als ze verliefd op je is, dan zal ze dat echt niet ontkennen, hoor. Ze vind je "gewoon" leuk, da's ook heel gezellig, maar seks zit er niet inquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef hermanberghuis het volgende:
ik heb een aantal boeken over lichaamstaal gekocht en heb het al een beetje bestudeerd, maar volgens die boeken zou ze mij leuk vinden
Alsof je verliefd op elkaar moet zijn om de liefde te bedrijven...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:03 schreef Flurry het volgende:
[..]
Wat een stuk frustratie spreekt daar uit... als ze verliefd op je is, dan zal ze dat echt niet ontkennen, hoor. Ze vind je "gewoon" leuk, da's ook heel gezellig, maar seks zit er niet in![]()
Omdat dat leuk is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:10 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom blijft ze dan toch nog door flirten, als ze me gewoon leuk vind?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef hermanberghuis het volgende:
ik ken ook wel vrouwen die dat doen - is leuk, beetje flirten, beetje tegen elkaar aan dansen, handje vasthouden, knuffelen, zoenen als ze dronken zijn, maar verliefd zijn ze niet of misschien op iemand anders... het hoeft echt niks te betekenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef hermanberghuis het volgende:
een tijdje geleden keek ze meerdere keren lang in mijn ogen
ach dat stelt niks voor joh ....quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef hermanberghuis het volgende:
een tijdje geleden keek ze meerdere keren lang in mijn ogen
Dat vind ik dus altijd zo link. Dan kan ze ook zo zijn van: "Oh, ik vond je eigenlijk wel leuk, maar je negeert me dus, oké, fijn, your loss.." Dus welke risico wil je nemen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Uit boeken nog welNegeer haar eens een poosje, kijken of ze naar je toe komt
Niet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef hermanberghuis het volgende:
met 100% zekerheid
dat is niet te zien, kwaliteit 1 van meisjes is dat ze onwijs kunnen fakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef hermanberghuis het volgende:
met 100% zekerheid
ja dat heb ik gemerktquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
dat is niet te zien, kwaliteit 1 van meisjes is dat ze onwijs kunnen faken
Juist als ze wel verliefd zijn lukt dat minder goed imoquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
dat is niet te zien, kwaliteit 1 van meisjes is dat ze onwijs kunnen faken
Zo... jij hebt echt verstandvan vrouwen!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:57 schreef Flurry het volgende:
[..]
Juist als ze wel verliefd zijn lukt dat minder goed imo
beetje onzeker, je net iets te vaak bellen/sms-en/zien met een vage reden etc
jezus, het is ook maar mijn ervaring... geen absolute waarheid ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef miss_c het volgende:
[..]
Zo... jij hebt echt verstandvan vrouwen!!
Het is heel erg, maar dit is so true.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef Rhoona het volgende:
Voor haar eigen zelfvertrouwen, om zichzelf goed te laten voelen... Vrouwen kunnen echt nasty zijnhehe
Waar maak je je dan druk om? Ze is hartstikke verliefd op je, maar doet net alsof!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
ja ik ben herman ben herman van idols
Leer mij een vrouw kennen... Als ze zo gek op je is, dan durft ze zichzelf niet helemaal bloot te geven natuurlijk. Helemaal niet naar jou, bang om afgewezen te worden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef hermanberghuis het volgende:
waarom zou ze alsof doen?
Ws. vind ze jou ook echt niet leuk, maar vindt ze het gewoon leuk om aandacht te krijgen van een verliefd persoon. Geeft haar het gevoel dat ze gewild is, zeg maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Manipulatie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ws. vind ze jou ook echt niet leuk, maar vindt ze het gewoon leuk om aandacht te krijgen van een verliefd persoon. Geeft haar het gevoel dat ze gewild is, zeg maar.
Kom op hee... Je bent gewoon niet interessant voor haar als je je zo voor haar voeten werpt... Ze vindt het gewoon leuk om met je te spelen, meer niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef hermanberghuis het volgende:
ze weet dat ik verliefd op haar ben dus dan hoeft ze toch niet bang te zijn om afgewezen te worden
Nee hoor, niet per se. Het is toch prettig om met iemand om te gaan die je onverdeelde aandacht geeft? Zo ook bij haar.quote:
een echte vent worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef miss_c het volgende:
[..]
Word een echte vent en word weer interessant!
Ach iedereen heeft zijn eigen opvatting van een echte vent. Bij mij is dat geen lulletje rozenwater die afhankelijk is en alleen 1 iemand ziet en diegene boven zichzelf plaatst!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
een echte vent worden?
intressant worden?
ik dacht dat ik dat al was wat verta jij daaronder
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef hermanberghuis het volgende:
check my site www.herman-berghuis.nl
Ben ik niet intressant? Wat verstaan jullie vrouwen onder intressant?
Iemand die bij vrouwen over zijn website begint is al een stuk oninterresanter.. Een beetje empathisch vermogen zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef hermanberghuis het volgende:
check my site www.herman-berghuis.nl
Ben ik niet intressant? Wat verstaan jullie vrouwen onder intressant?
omdat ze een egocentrische aandachtsgeile slet is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef leejow het volgende:
[..]
Iemand die bij vrouwen over zijn website begint is al een stuk oninterresanter.. Een beetje empathisch vermogen zou ook geen kwaad kunnen...
Neukenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef hermanberghuis het volgende:
Wat doen meisjes over het algemeen als ze verliefd zijn?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:28 schreef tonks het volgende:
Wat een nep kloon,
Ga je zelf in je kont baffen
Misschien zelfs wel via fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Geile verhalen vertellen?
Camsex?
helemaal als ze n beetje een extravert persoon is kan dat best, juist spannendquote:
ten eerste ben ik niet verstandelijk gehandicapten. ten tweede ze kent me al van voor idols.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef tonks het volgende:
Maar als je buurmeisje van 5 je lief vind, dan kan dat toch ook zijn omdat ze beleefd moet zijn tegen verstandelijk gehandicapten?
Wees blij dat ze niet wijst en je uitlacht zoals de rest van nederland
ze is een introvert persoonquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal als ze n beetje een extravert persoon is kan dat best, juist spannend
Zij zo wel op niveau praten, maar met jou mbo bouwkunde zie ik dat nog niet zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
ten eerste ben ik niet verstandelijk gehandicapten. ten tweede ze kent me al van voor idols.
ten derde ik heb met zowel dat meisje van bijna 18 als met haar familie gesprekken gevoerd op niveau ze heeft net haar examen Gymnasuim gedaan dus dan begrijp je wel dat die gesprekken op niveau zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef tonks het volgende:
Maar als je buurmeisje van 5 je lief vind, dan kan dat toch ook zijn omdat ze beleefd moet zijn tegen verstandelijk gehandicapten?
Wees blij dat ze niet wijst en je uitlacht zoals de rest van nederland
Daar ga ik eigenlijk niet van uit.. en al helemaal niet op bouwkunde.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef hermanberghuis het volgende:
de meeste jongeren zitten op MBO scholen. dat is iedergeval hoger gespreksniveau dan dat van verstandelijk gehandicapten
Ze heef nu toch al een vriendjequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef hermanberghuis het volgende:
ontopic
flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen
Geldt deze betekenis ook als de een weet dat de ander gevoelens heeft voor de een?
Ja, echt ziek, ik ga mij ook een keer als mongool gedragen, het geld stroomt binnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
1195 voor een mislukte aandachts mongool
Boeiend, het blijft schandalig!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef hermanberghuis het volgende:
offtopic
jullie moeten wel goed lezen tis 1195 euro voor 3 idols personen + DJ
ik kost 295 euro
ontopic
wat is de beste manier om de ander te laten merken dat je verliefd ben op die ander?
Voor 10 euro kan ik een heroinehoer krijgen die me pijpt zonder tanden. Wat is jouw specialiteit waardoor je 30 maal duurder bent?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef hermanberghuis het volgende:
ik kost 295 euro
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor 10 euro kan ik een heroinehoer krijgen die me pijpt zonder tanden. Wat is jouw specialiteit waardoor je praktisch 30 maal duurder bent?
15 minuten lang anderen entertainen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor 10 euro kan ik een heroinehoer krijgen die me pijpt zonder tanden. Wat is jouw specialiteit waardoor je 30 maal duurder bent?
Ja, en neem haar vriendje gezellig meequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ga gewoon een keer met haar afspreken, ga gewoon uit of naar de bios. Als je nou gewoon veel met haar praat dan kan je het vanzelf wel een keer vertellen denk ik zo.
Met zo'n kop entertain je me automatisch... en het leuke is dat het me niks kost.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
15 minuten lang anderen entertainen.
Maar dat doet die hoer over het algemeen ook welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
15 minuten lang anderen entertainen.
Omgquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef hermanberghuis het volgende:
ten derde ik heb met zowel dat meisje van bijna 18 als met haar familie gesprekken gevoerd op niveau ze heeft net haar examen Gymnasuim gedaan dus dan begrijp je wel dat die gesprekken op niveau zijn
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:53 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja, als jij DE Herman bent, zit je gebakken man! Ze wil je niet!
Als je ergens niet op hoeft te rekenen, dan is het wel dat het zelfbeeld van een willekeurig persoon overeen stemt met de manier waarop anderen die persoon ervaren. En ik denk zelfs: hoe extremer anderen zoiemand ervaren, hoe groter het verschil is tussen de manier waarop anderen die persoon ziet, en hoe die persoon zichzelf ziet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef LaZZ het volgende:
Je loopt je gewoon te fucken Herman, dat zou je moeten weten. Zeker met zo'n hoofd.
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Als mensen iemand ervaren als een vervelend iemand waar ze niet mee willen praten zal die persoon zichzelf echt niet voorstellen als een geslaagd iemand met goede sociale kansen. Net als andersom ook niet geval.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Als je ergens niet op hoeft te rekenen, dan is het wel dat het zelfbeeld van een willekeurig persoon overeen stemt met de manier waarop anderen die persoon ervaren. En ik denk zelfs: hoe extremer anderen zoiemand ervaren, hoe groter het verschil is tussen de manier waarop anderen die persoon ziet, en hoe die persoon zichzelf ziet.
Feit is wel dat mensen die door anderen vaak als behoorlijk succesvol gezien worden, zichzelf vaak niet zo succesvol zien - wel een beetje succesvol, maar niet zo erg als dat anderen denken. En het tweede deel van jouw post staaft mijn stelling volgens mij precies:quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Als mensen iemand ervaren als een vervelend iemand waar ze niet mee willen praten zal die persoon zichzelf echt niet voorstellen als een geslaagd iemand met goede sociale kansen. Net als andersom ook niet geval.
Hierin mag ik mijzelf wel als voorbeeld nemen: ik ben namelijk een vrij zelfverzekerde jongen en kan sociaal gezien heel goed meekomen en zo ik mezelf ook, andere mensen ervaren dan ook niet als een kansloze aap. Anders zouden ze me niet bellen om gezellig mee te gaan naar vul maar in.
Of je moet er totaal wat anders mee bedoelen, dat zou ook kunnen natuurlijk...quote:Overigens begrijp ik hermannetje ergens wel. Hij word immers "aanbeden", althans zo ziet hij dat misschien, maar dit is natuurlijk vaak met een groot sarcasme en meer omdat men hem eigenlijk een vrij pathetisch figuurtje vind. Hij ziet dit vooral als populariteit.
Wel verklaarbaar dus, enigszins.
Dat onderschrijft jouw stelling inderdaad, hij is inderdaad een extreme. Maar zoals jij het beschreef in jouw post begreep ik het als 2 extremen. Dus iemand ziet zichzelf succesvol, dan is het juist niet zo en andersom. Dat vond ik niet echt juist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Feit is wel dat mensen die door anderen vaak als behoorlijk succesvol gezien worden, zichzelf vaak niet zo succesvol zien - wel een beetje succesvol, maar niet zo erg als dat anderen denken. En het tweede deel van jouw post staaft mijn stelling volgens mij precies:
[..]
Of je moet er totaal wat anders mee bedoelen, dat zou ook kunnen natuurlijk...
Daar ben ik het wel mee eens. Dus dan zou mijn gereviseerde stelling worden: Mensen neigen hun eigen zelfbeeld vaak naar het gemiddelde te brengen. Losers zien zichzelf beter dan dat anderen hen zien, terwijl 'succesvolle' mensen soms de neiging hebben hun succes te onderwaarderen. Alhoewel er ook succesvolle mensen zijn die zichzelf als god beginnen te zien (Napoleon en andere strategen, bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:05 schreef LaZZ het volgende:
...hij is inderdaad een extreme. Maar zoals jij het beschreef in jouw post begreep ik het als 2 extremen. Dus iemand ziet zichzelf succesvol, dan is het juist niet zo en andersom. Dat vond ik niet echt juist.
(...)
Terwijl jezelf natuurlijk veel beter inziet wat je ook allemaal fout doet. Fouten zie je zelf vaak groter dan een buitenstaander. Vandaar... denk ik...
Dat vind ik inderdaad een goede stelling!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:17 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Dus dan zou mijn gereviseerde stelling worden: Mensen neigen hun eigen zelfbeeld vaak naar het gemiddelde te brengen. Losers zien zichzelf beter dan dat anderen hen zien, terwijl 'succesvolle' mensen soms de neiging hebben hun succes te onderwaarderen. Alhoewel er ook succesvolle mensen zijn die zichzelf als god beginnen te zien (Napoleon en andere strategen, bijvoorbeeld)
Hmm. Lastig
*mee eens is*quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:17 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Dus dan zou mijn gereviseerde stelling worden: Mensen neigen hun eigen zelfbeeld vaak naar het gemiddelde te brengen. Losers zien zichzelf beter dan dat anderen hen zien, terwijl 'succesvolle' mensen soms de neiging hebben hun succes te onderwaarderen. Alhoewel er ook succesvolle mensen zijn die zichzelf als god beginnen te zien (Napoleon en andere strategen, bijvoorbeeld)
Hmm. Lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |