Manipulatie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ws. vind ze jou ook echt niet leuk, maar vindt ze het gewoon leuk om aandacht te krijgen van een verliefd persoon. Geeft haar het gevoel dat ze gewild is, zeg maar.
Kom op hee... Je bent gewoon niet interessant voor haar als je je zo voor haar voeten werpt... Ze vindt het gewoon leuk om met je te spelen, meer niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef hermanberghuis het volgende:
ze weet dat ik verliefd op haar ben dus dan hoeft ze toch niet bang te zijn om afgewezen te worden
Nee hoor, niet per se. Het is toch prettig om met iemand om te gaan die je onverdeelde aandacht geeft? Zo ook bij haar.quote:
een echte vent worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef miss_c het volgende:
[..]
Word een echte vent en word weer interessant!
Ach iedereen heeft zijn eigen opvatting van een echte vent. Bij mij is dat geen lulletje rozenwater die afhankelijk is en alleen 1 iemand ziet en diegene boven zichzelf plaatst!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
een echte vent worden?
intressant worden?
ik dacht dat ik dat al was wat verta jij daaronder
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef hermanberghuis het volgende:
check my site www.herman-berghuis.nl
Ben ik niet intressant? Wat verstaan jullie vrouwen onder intressant?
Iemand die bij vrouwen over zijn website begint is al een stuk oninterresanter.. Een beetje empathisch vermogen zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef hermanberghuis het volgende:
check my site www.herman-berghuis.nl
Ben ik niet intressant? Wat verstaan jullie vrouwen onder intressant?
omdat ze een egocentrische aandachtsgeile slet is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef hermanberghuis het volgende:
Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?
Bedanktquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef leejow het volgende:
[..]
Iemand die bij vrouwen over zijn website begint is al een stuk oninterresanter.. Een beetje empathisch vermogen zou ook geen kwaad kunnen...
Neukenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef hermanberghuis het volgende:
Wat doen meisjes over het algemeen als ze verliefd zijn?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:28 schreef tonks het volgende:
Wat een nep kloon,
Ga je zelf in je kont baffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |