volgens mij nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef ranja het volgende:
Trouwens Uzumaki, dat nieuwe album van melt banana waar je het over had is dat niet gewoon deze (pas bestelde) verzamelaar? Ik heb ze nu 2 keer gezien, echt ongelovelijk
Yep. Iemand die zijn naam weet? Anders krijgt Daisy het punt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is Cooper. De gitarist van Cooper dus?
geef me geldquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
koop een betere monitor
Nope maar geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Vreemd, ik zie 'm gewoon.
Nog meer mensen problemen met het plaatje?
Heb je Firefox en per ongeluk de optie "block images from" aangevinkt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef GLO het volgende:
Rats. Een photobucket-plaatje van mezelf lukt ook niet. Hoe kan dat nou toch
[afbeelding]
Nee, IE en ik heb helemaal niks gedaan. Ff kijken of ik hier ook zo'n optie kan vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je Firefox en per ongeluk de optie "block images from" aangevinkt?
een mooi vergrootglasquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef GLO het volgende:
Rats. Een photobucket-plaatje van mezelf lukt ook niet. Hoe kan dat nou toch
[afbeelding]
Zien jullie deze wel dus?
Nou, dit heeft duidelijk niks met m'n monitor te maken.quote:
Nieuwe cd mag er ook wezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Arme René..
heb de 1e 2 cd-tjes nog van de Haagse Friesen.
Dat had ik als volgende hint willen geven.quote:Hij was trouwens ook gitarist in de 1e vorm van Junkie XL, de band dus..
Ik zie de spellingsfouten over het hoofd: Rustin' Man aka Paul Webb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef Gimmick het volgende:
Rusting Man aka Paul Web
ff opgezocht, de spil was toch echt Mark Hollis. Misschien niet wie je zocht, maar voor mij wel Mister Talk Talkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |