Moet je haar eens het advies geven om naar fok te komen, misschien vind ze het ook wel gezelligquote:
Ik denk het..quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die vuile slet
Gebruikt zij zeker ook vaak
Nou, nou, zo leuk is ze nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je haar eens het advies geven om naar fok te komen, misschien vind ze het ook wel gezellig
laterquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
mensen, deze dag zit er weer op.. morgen laatste dagje
bis morgennnnn..![]()
ps. tear, zwaai ff voor mij naar goddess
hojjequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
bis morgennnnn..![]()
geniet van je laatste avond als stagiairquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
bis morgennnnn..![]()
Ik geef dr wel een goede beurt en zeg dan deze was van complexquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef c0mpleX het volgende:
bis morgennnnn..![]()
wat gaat u morgen uitspoken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oh complex ik zie je niet meer als stagiair zijnde: geniet van je vrije tijdik ga je missen
een goede beurt? dan geef ik jouw een goed blauw oogquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik geef dr wel een goede beurt en zeg dan deze was van complex
die krijgt ie straks vanzelf, van de lantaarnpaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een goede beurt? dan geef ik jouw een goed blauw oog
begrijp dat dan toch, hij wilt je fiets poetsenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Hmmm mag ik niet eens je fiets een goede beurt geven dan, ik wilde hem nog wel voor je gaan poetsenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
owjah, vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb op vrijdag altijd vrij
van mn fiets blijft ie ook afquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
begrijp dat dan toch, hij wilt je fiets poetsen
Nou dan niet zeg, wil ik je fiets poetsen is het weer niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van mn fiets blijft ie ook af
wil je oeleboele tietjes voele?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dan niet zeg, wil ik je fiets poetsen is het weer niet goed
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je oeleboele tietjes voele?
Dat wordt een nieuwe ervaring voor tearquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je oeleboele tietjes voele?
Dat mag ik helemaal niet van mijn mamaquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuwe ervaring voor tear![]()
Preciesquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat mag ik helemaal niet van mijn mama
come 2 mamaquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat mag ik helemaal niet van mijn mama
Ach hou nou eens op met dat gegaap van je !quote:
mja, ben gewoon luiquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach hou nou eens op met dat gegaap van je !![]()
Dat heb ik al vaak genoeg gehoord vandaag, hou gewoon je kop eensquote:
43 en dan doet koen bliep, bliep richting de autoquote:
1ste keer dat ik 't zeg lambalquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gehoord vandaag, hou gewoon je kop eens
Pfff kom op hey ! wat denk je zelf .... zo'n verhaal ga ik niet lezen hoorquote:
Het is echt een geweldig verhaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff kom op hey ! wat denk je zelf .... zo'n verhaal ga ik niet lezen hoor
Je hebt gelijk, het is een geweldig verhaalquote:
jeuk in mijn neus en ogenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:10 schreef Houniet het volgende:
watskeburt hier
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |