Maar morgen hoef ik maar tot 12 uur stage te lopen dat scheeltquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
je kan 't ook morgenavond doen zodat ik morgen geen last heb van je ik ben zooo mooeee gezeik
ja maar het is nog altijd een ochtendquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar morgen hoef ik maar tot 12 uur stage te lopen dat scheelt
Life's a bitchquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja maar het is nog altijd een ochtend
ze is wel snel bevallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Fisher het volgende:
Vrouw bevalt tijdens rit van 140 km/u
hij ging niet snel genoeg
Dus jij zegt : Nee joh hoe kom je daar nou bij, ik zit er altijd zo bijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
Komt net de secretaresse van de afdeling binnen en die zegt: Zo, zit jij je te vervelen?
hmm, vooruit danquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
Fisher hou maar weer op met die FP berichten !!!!!!
Ik zo: "nou ja, ach, hé, een beetje welquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus jij zegt : Nee joh hoe kom je daar nou bij, ik zit er altijd zo bij
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zo: "nou ja, ach, hé, een beetje wel, ik heb gisteren mn verslag ingeleverd, dus ik kan niet echt iets doen
"
Zecht ze: "moet je dan niets in de bib opzoeken, is een goeie smoes om weg te gaan"
Die vuile sletquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zo: "nou ja, ach, hé, een beetje wel, ik heb gisteren mn verslag ingeleverd, dus ik kan niet echt iets doen
"
Zecht ze: "moet je dan niets in de bib opzoeken, is een goeie smoes om weg te gaan"
wat deed ze?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef Fisher het volgende:
Televisieverslaafde vrouw gijzelt reparateur
je blijft totdat hij 't doet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |