jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij fietst zeker aan de andere kant van de weg dan ?
dan wil ik niet degene zijn welke na jouw op de wc komtquote:
Ik hang ook altijd zo'n bordje op, van biohazardquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan wil ik niet degene zijn welke na jouw op de wc komt
Ik zal kijken of ik een leuk meisje zie fietsen aan de andere kant van de wegquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hang ook altijd zo'n bordje op, van biohazard![]()
Dat was op zicht best goed gelukt..... ik drink alleen toch liever een normaal koud biertjequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey tear ik heb het trouwens gemist van je bierijs, hoe was dat?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een leuk meisje zie fietsen aan de andere kant van de weg
ik gok op een neequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hang ook altijd zo'n bordje op, van biohazard![]()
Om vervolgens tegen een lantaarnpaal op te lopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
vergeet niet te zoeken naar een lelijk roze/bruin geruit colbertje en een beige broekquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan komt goddess me wel helpenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen een lantaarnpaal op te lopen![]()
Ik heb een zwarte broek aan en een lichtblauwe jas aan met een beetje zwart en wit op de achterkantquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vergeet niet te zoeken naar een lelijk roze/bruin geruit colbertje en een beige broek
Dan liggen we samen op de grondquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik denk dat die met een slappe lach op de grond ligt
Ze leren snel die huisgenoten van mequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, maar die hebben 't ook 1x genegeerd
dat ontken ik niet, ik geloof alleen dat tear je neit zal zien straksquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vast wel, want ik ben heel leuk
dat weten wequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vast wel, want ik ben heel leuk
Selectief gezichtsvermogen heet datquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat ontken ik niet, ik geloof alleen dat tear je neit zal zien straks
ja, dat doet iedereen in dit gevalquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze leren snel die huisgenoten van me![]()
Complex geef jezelf even een emmerquote:
ik denk dat jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik denk dat die met een slappe lach op de grond ligt
Jitz-gevalquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heeft die jitzzzze, geweldig![]()
dat denk ik welquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat ontken ik niet, ik geloof alleen dat tear je neit zal zien straks
be proud, be very proudquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heeft die jitzzzze, geweldig![]()
Wanneer ga jij weg ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat denk ik welwant hij gaat iets eerder weg dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |