quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft de BPV-vaardigheden en houding bijna allemaal op goed gezet en aan mijn project moet ik nog een paar kleine dingen aanpassen en documenteren en dan beoordeeld hij mijn stage als voldoende
Moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld
De jeugd van tegenwoordig
watskeburt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld
De jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben lekker aan het zuigenwant dat vind ik fijn
en ik zit hier maar alleenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ehmquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zoute nog welquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]op een lekkere zoute lolly
Ik heb nog zo gezegd dat je niet moest bijten !! nou heb ik pijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
je kan ook nergens tegen hequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb nog zo gezegd dat je niet moest bijten !! nou heb ik pijn
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Weet je wel zeker dat niet iemand eerst aan het MTP-en is geweest en dat jij daar nu lekker op aan het knabbelen bentquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb nog zo gezegd dat je niet moest bijten !! nou heb ik pijn
Tear?? heb je ons iets te vertellen..? ben je negert?quote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen![]()
Dit topic zit vol met hitsige opgefokte jongens die de hele dag naar een monitor zitten te staren. Daardoor zien ze zo'n opmerking meteen als iets dubbelzinnigs
lekker salmiak lolly. wat dcht jij dan. pervertquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen![]()
Dit topic zit vol met hitsige opgefokte jongens die de hele dag naar een monitor zitten te staren. Daardoor zien ze zo'n opmerking meteen als iets dubbelzinnigs
hij dacht aan een zoute zuurstokquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker salmiak lolly. wat dcht jij dan. pervert![]()
.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker salmiak lolly. wat dcht jij dan. pervert![]()
waar in? zn broek?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dr zit een kern van waarheid in
Vrienden heb ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:09 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
condoleer je familie en vrienden dan maar van mij
Daar komt het inderdaad wel uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
Aanhoudende bloeding na inwendig onderzoek
Ik zeg: dat is kut
die mening deel ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
Aanhoudende bloeding na inwendig onderzoek
Ik zeg: dat is kut
Ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Wat fijn dat jullie het met me eens zijn, maar nu de hamvraag. Wie gaat het daar posten?
jijquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Wat fijn dat jullie het met me eens zijn, maar nu de hamvraag. Wie gaat het daar posten?
Ik heb er ook al 1quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb al een note, dat lijkt me niet verstandig om te doen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 1
Hoeveel mag je er hebben dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |