denk ook dat je t beter aan de dokter kan vragen dan aan onsquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zeg : Dat is kut![]()
Ontopic :
Wordt het dan niet eens tijd dat je naar de dokter gaat voor een onderzoekje ?
Er werden meerdere soorten onderzoek gedaan en ik wist wel wat er komen ging (ik was wel redelijk ontspannen dus), maar eigenlijk zonder waarschuwing ging die eendebek erin, dus ik schrok en dan ga je toch spannen. Natuurlijk ben je al wel wat gespannen doordat je daar in een rare houding ligt. Op het moment van inbrengen deed het ook pijn, terwijl dat bij andere inwendige onderzoeken eerder niet echt pijn deed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het is wel normaal dat je meerdere dagen bloedt. Als je al gevoelig bent en het onderzoek is misschien niet al te zachtjes gedaan, dan kunnen er wondjes zijn ontstaan en alles een beetje geïriteerd zijn. Aangezien het een vochtige omgeving is, kunnen de wondjes niet snel genezen.
de kramp kan ontstaan doordat er spieren verrekt zijn die je normaal niet gebruikt. ik zou me niet teveel zorgen maken.
oh je hebt geen kramp. het kan in ieder geval raar voelen doordat er een beetje ruw met je is omgegaan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:21 schreef BobRooney het volgende:
niet doodgaan Blinky![]()
Ik zou nog even wachten als ik jou was...als het zo weinig is..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zeg : Dat is kut![]()
Zou toch maar naar de dokter gaan voor een onderzoek, ik bedoel lijkt me niet gezond dat je zomaar bloed zonder dat je de reden weet
ik heb het drie weken geleden ook gehad (spiraaltje in laten zetten) ik weet natuurlijk niet precies watvoor onderzoek ze hebben gedaan en waar ze allemaal gekeken hebben. Maar de klachten kunnen een tijd aanhouden. Bij mij stopte het na een week.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef Blinky het volgende:
[..]En dan weer een inwendig onderzoek krijgen zeker
De reden weet ik wel, aangezien het meteen na het onderzoekje niet is opgehouden en ik pas ergens volgende week menstrueer.
Ik was benieuwd hoelang zo'n kleine bloeding kan duren van vrouwen die er ook ervaringen mee heben.
nee, glijmiddel gebruiken ze niet (dan wordt het wel erg moeilijk om dat ding recht te houden lijkt mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad hoor. Hebben ze geen glijmiddel oid gebruikt..
Klopt. Het voelt wel raar want ze zetten dat dan ook open om een slijmpropje of iets dergelijk weg t halen dat ze gaan onderzoeken en dat geluid wat ik hoor d=als dat ding wordt opengezet doet me altijd denken aan een stuk prikkeldraad dat doorgeknipt heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, glijmiddel gebruiken ze niet (dan wordt het wel erg moeilijk om dat ding recht te houden lijkt mij) het is van glad metaal gemaakt. Ze maken hem meestal warm om de kraan en als je een goede huisarts hebt, hoef je die eendenbek niet eens te voelen.
gebruiken ze dan een eendenbek uit het jaar 0 ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Blinky het volgende:
[..]
Klopt. Het voelt wel raar want ze zetten dat dan ook open om een slijmpropje of iets dergelijk weg t halen dat ze gaan onderzoeken en dat geluid wat ik hoor d=als dat ding wordt opengezet doet me altijd denken aan een stuk prikkeldraad dat doorgeknipt heb.
Ik heb trouwens ook een spiraaltje, maar die heb ik al even
Geen idee, deze zag hetzelfde eruit als die van een paar jaar geleden, volgens mij was dat met het inbrengen van het spiraaltje. Ik was even bang dat ze het spiraaltje op een bepaalde manier verplaatst hadden en dat het daarom aan het bloeden was, maar zo te voelen zit alles nog gewoon op zijn plaats.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gebruiken ze dan een eendenbek uit het jaar 0 ofzo?
maar ben je wel iets gerustgesteld?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Geen idee, deze zag hetzelfde eruit als die van een paar jaar geleden, volgens mij was dat met het inbrengen van het spiraaltje. Ik was even bang dat ze het spiraaltje op een bepaalde manier verplaatst hadden en dat het daarom aan het bloeden was, maar zo te voelen zit alles nog gewoon op zijn plaats.
ik ben wel iets gerustgesteld, dank je wel. Ik wacht in elk geval tot na het weekend. Als het dan nog bloedt dan kan ik alsnog bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |