Niks hoor, ik bedoel dat jullie icoontjes op het eerste zicht een beetje op elkaar leken en dat kwoot lastigquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Te donkere kleuren?
Wat is er mis met Lupa?
ik hoorde gister op één of ander actualiteitenprogramma over iemand die een klein kind misbruikt had en nu na het uitzitten van z'n straf in dezelfde straat kwam wonen waar dat kind ook (nog) woont...quote:
Wat is er RC? Wie of wat valt je lastig?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef ReCreative het volgende:
Humeur ondertussen 2.5, still dropping![]()
![]()
.
Dan heb je best lef.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoorde gister op één of ander actualiteitenprogramma over iemand die een klein kind misbruikt had en nu na het uitzitten van z'n straf in dezelfde straat kwam wonen waar dat kind ook (nog) woont...
Zeer lastige situatie. Mag je iemands vrijheid ook na een uitgezeten straf beperken? In de VS hebben ze hier helemaal geen problemen mee. Sterker nog, daar doen agenten op Internet zich voor als meisjes van 16. Ze verleiden dan mannen van achttien (of ouder tuuk) tot het maken van een afspraakje. Komt de man opdagen, dan gaat 'ie de bak in. En moet hij zich jarenlang registreren in zijn woonplaats als 'sex offender'. Helaas wordt de overtreding bij zo'n registratie niet vermeld en denk de hele buurt dus dat ze met een verkrachter te maken hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoorde gister op één of ander actualiteitenprogramma over iemand die een klein kind misbruikt had en nu na het uitzitten van z'n straf in dezelfde straat kwam wonen waar dat kind ook (nog) woont...
Ik kan hier al nauwelijks op lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef het_fokschaap het volgende:
mooie schooen...heb je ook iets met naaldhakken ?
Het is best snel te leren hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan hier al nauwelijks op lopen.Deze zijn wel superhoog. Ze lagen nog bij mijn ouders, ik heb ze al jaren. Ze zijn alleen een klein tikkie te groot, dus daar moet ik even wat op vinden. Naaldhakken zijn voor de toekomst, eerst hier maar eens op leren lopen.
Mooie schoenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is het plan. De hak is 10 centimeter, is nog te doen. Neem er dan wel twee, hoor.
Hangt er van af wat voor soort rokje het is, in sommige gevallen staat het denk ik best.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doe ze trouwens niet aan naar de meet, ze zijn te grof voor onder een rokje.
Mijn moeder zegt dat het niet kan, dan kan het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
Hangt er van af wat voor soort rokje het is, in sommige gevallen staat het denk ik best.
Heeft jouw moeder wel smaak?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat het niet kan, dan kan het niet.
extra geurvreter erinquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zijn alleen een klein tikkie te groot, dus daar moet ik even wat op vinden.
zeker een lastige situatie, maar moet je zo'n kind de mogelijkheid geven dat ze die vent in de buurt geregeld tegenkomt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeer lastige situatie. Mag je iemands vrijheid ook na een uitgezeten straf beperken?
Ik weet het niet. Althans niet voor 100%. Ik heb tegenzin in een aantal dingen, maar ik kan er niet zo goed onderuit. En het is warm. Ik kan niet tegen warmte. En ik wil de hele zaak hierzo dààrheen laten varen, maar iedereen vaart nu door elkaar heen.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef ReCreative het volgende:
Humeur ondertussen 2.5, still dropping![]()
![]()
.
Hmm het soort iets waar ik ook chagrijnig van wordt en wat te ingewikkeld wordt om uit te leggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Althans niet voor 100%. Ik heb tegenzin in een aantal dingen, maar ik kan er niet zo goed onderuit. En het is warm. Ik kan niet tegen warmte. En ik wil de hele zaak hierzo dààrheen laten varen, maar iedereen vaart nu door elkaar heen.
Beetje optelsom van van alles. Meestal ga ik dan slapen, lijkt me voor nu ook een goed idee
.
Have fun!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga ervandoor...eten en dan naar het theater !tot later
Ja. Ik heb een zeer hippe moeder. Zij heeft daar meer verstand van dan ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
Heeft jouw moeder wel smaak?
Dat scheelt dan al heel erg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een zeer hippe moeder. Zij heeft daar meer verstand van dan ik.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geartsjuh! Maak die foto 'es wat kleiner!!!
[img=500] doe je dat mee.
Succes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Peter de Hypotheekman komt zometeen.
In een blauw leeuwenpakje?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Peter de Hypotheekman komt zometeen.
moet je wel komen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant ja! Wil je dat wel voor me doen?
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Canaris is vermoeiend. En dom. Oeps, nou spreek ik toch een oordeel uit.
Vond ik niet, natuurkunde en wiskunde.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan al die onbegrijpelijke natuur- en wiskundeformules
ik ging net langs bij de belastingdienst, konden ze nog steeds niks van me vinden. ga ik daarna door naar het cwi voor een ww, kan ik daar maar terecht tot half 4! en morgen maar tot 12 uurquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Ruzie met die instanties?
Belastingdienst heb ik zelf op zich weinig problemen mee, alleen zijn ze niet altijd even snel als ze iets schuldig zijn.
Ik vraag me wel eens af wat die instanties allemaal doen inderdaad.. Schop gewoon eens de helft van die ambtenaren weg en reorganiseer..quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ging net langs bij de belastingdienst, konden ze nog steeds niks van me vinden. ga ik daarna door naar het cwi voor een ww, kan ik daar maar terecht tot half 4! en morgen maar tot 12 uur
klote instanties. ze moeten gewoon 24 uur per dag open zijn, desnoods via internet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |