Hè, gelukkig!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:19 schreef het_fokschaap het volgende:
tuurljk. poep, pies, plas en sex grappen zijn altijd leuk
Succes!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is weer even weg!
lekker half uur fietsen, gesprekje hebben, bij UWV langs gaan, weer half uur fietsen...
Succes ququote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is weer even weg!
lekker half uur fietsen, gesprekje hebben, bij UWV langs gaan, weer half uur fietsen...
het is mooi weer, dus dan is dat fietsen heerlijk !quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is weer even weg!
Is het daarvoor nodig dat iemand eerst iets meldt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand nog iets te melden? Ik heb zin om gigantisch te zeiken en zeuren.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Heeft er iemand nog iets te melden? Ik heb zin om gigantisch te zeiken en zeuren.
How come?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:25 schreef ReCreative het volgende:
Ow ik word echt enorm chagrijnig ineens.
Zomaar, spontaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:25 schreef ReCreative het volgende:
Ow ik word echt enorm chagrijnig ineens.
Dat is een optie. Het is niet per se nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]zeiken doe je maar op het toilet
Ja, iets waarover ik door kan zeuren. Bijvoorbeeld het feit dat ik meteen moet verantwoorden waarom iemand iets moet melden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is het daarvoor nodig dat iemand eerst iets meldt?
* Alicey tooquote:Ik meld bij deze dat ik heel veel zin heb in zaterdag!
Zal ik je opvrolijken? Ik vind jou niet seksueel aantrekkelijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:30 schreef Doffy het volgende:
als je iets anders had gezegd, had ik in ballingschap gegaan hoor
Van alles. Vanavond is het weer weg, ik ken mezelf heel goedquote:
Ja, dat steekt soms de kop op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zomaar, spontaan?
Op de dag des oordeels zul je je overal voor moeten verantwoorden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Ja, iets waarover ik door kan zeuren. Bijvoorbeeld het feit dat ik meteen moet verantwoorden waarom iemand iets moet melden.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zal ik je opvrolijken? Ik vind jou niet seksueel aantrekkelijk!
Ah, ok.. Ik ken dat soort buien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Van alles. Vanavond is het weer weg, ik ken mezelf heel goed.
[..]
Ja, dat steekt soms de kop op.
Op de dag des oordeels dus, niet nu. En is dat ook aan iemand zoals jij?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op de dag des oordeels zul je je overal voor moeten verantwoorden!
Ach ja, ik ben een kind van God, dus Hij zal wel op mij lijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Op de dag des oordeels dus, niet nu. En is dat ook aan iemand zoals jij?
Lijkt me lichtelijk hinderlijk, als ik beoordeeld word door iemand die lijkt op iemand die ik kenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja, ik ben een kind van God, dus Hij zal wel op mij lijken.
Heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Tja, ik ben net een wijf af en toe.
Ik weet niet of ik nu bang moet worden of dat dit mij gerust stelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben een kind van God, dus Hij zal wel op mij lijken.
Zo zie je maar weer, de HEER houdt ook niet van verjaardagen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Lijkt me lichtelijk hinderlijk, als ik beoordeeld word door iemand die lijkt op iemand die ik ken.
Dit zegt God, de HEER:
Barst uit in gejammer!
O, angstwekkende dag!
3 Nabij is de dag,
nabij is de dag van de HEER!
Een dag van wolken zal het zijn,
de dag van het oordeel over de volken.
Nooit, want ik heb nog geen dag des HERE meegemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat roept een interessante vraag op: wanneer is God jarig?
drie-eenheid = God, Jezus en de Heilige Geest...ze vieren het samen op kerstavondquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat roept een interessante vraag op: wanneer is God jarig?
Maar die dag is wel nabij!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Nooit, want ik heb nog geen dag des HERE meegemaakt.
Op mijn formaldehyde universiteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wilde misschien eigenlijk 'formaldehyde' schrijven.
Die is ook erg mooi ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Oh ik zag een paar mooie beelden voorbij komen. Mag ik mijn favoriet nog even spammen?
[afbeelding]
Eros & Psyche
Prachtig verhaal, prachtig beeld. Ik heb hem twee jaar geleden zien staan in het Louvre, waar deze foto ook genomen is. Ik kan met geen woorden omschrijven hoe ik me voelde toen ik dat beeld zag. Zo mooi, zo liefdevol.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Oh ik zag een paar mooie beelden voorbij komen. Mag ik mijn favoriet nog even spammen?
[afbeelding]
Eros & Psyche
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog nooit in het Louvre geweest.
Ik heb hier trouwens een interessant boekje van Erich Neumann: Amor and Psyche, The psychic development of the Feminine. Zal ik het voor je meenemen naar de meet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[afbeelding]
Eros & Psyche
Prachtig verhaal, prachtig beeld. Ik heb hem twee jaar geleden zien staan in het Louvre, waar deze foto ook genomen is. Ik kan met geen woorden omschrijven hoe ik me voelde toen ik dat beeld zag. Zo mooi, zo liefdevol.
ik ook niet. wel in Parijs geweest, maar had geen zin om urenlang in een rij te staan voor een schilderij...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog nooit in het Louvre geweest.
Nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
Heb ik gemerkt.Ik hoop niet dat ik je beledig hiermee
Dat klinkt interessant ja! Wil je dat wel voor me doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens een interessant boekje van Erich Neumann: Amor and Psyche, The psychic development of the Feminine. Zal ik het voor je meenemen naar de meet?
Er hangt (en staat) toch wel meer dan 'een' schilderij in het Louvre, jij cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet. wel in Parijs geweest, maar had geen zin om urenlang in een rij te staan voor een schilderij...
Jawel. Hup in de Thalys, en 3 dagen door een museum heen wandelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |