Alsof dat gebeurt.quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef Ixnay het volgende:
Ze kunnen zich woensdag kwalificeren.
Maar dan moet Tsjechië van Armenië verliezen, en Nederland van Andorra winnen.
Ik vind het wel een goed idee om Robben en Van Persie afwisselend op de flanken te laten spelen, zeker ook omdat Kuijt op scherp staat.quote:Op zondag 4 september 2005 18:48 schreef Shreyas het volgende:
Tegen Andorra spelen we thuis en Van Basten weet dat Oranje beter moet. Hij doet wel relax en een beetje nonchalant, maar hij is volgens mij echt niet tevreden over de vertoning van Oranje afgelopen zaterdag. Hij zal zeker willen dat Oranje nou ook een echt goed gaat spelen.
Een ander voordeel is dat Robben weer fit is, die jongen wil altijd ervoor gaan en hij laat andere spelers ook beter spelen. Daarom reken ik aanstaande woensdag wel op een mooie uitslag, 4-0 of 5-0 moet makkelijk te halen zijn.
Tegen Tsjechie moeten we ook gewoon winnen, dan plaatsen zij zich wellicht niet voor het WK als beste nummer 2 en dan moeten ze de play-offs spelen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:02 schreef Zwansen het volgende:
0-1. geluk van Marco houdt maar niet op.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Pool het volgende:
Zijn we nu onderhand officieel geplaatst of hoe zit dat? Ik weet dat de Tsjechen ons nog kunnen inhalen, maar zijn we nog niet zeker van een plaats bij de beste nummers twee? We staan nu op 28 uit 10, zijn er nog nummers twee die dat kunnen halen?
Waarom?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef star_gazer het volgende:
Die gasten van Andorra moeten ze afschieten
Zeker familie van Sjaak... die heeft hem vast alles geleerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Jan Polák weer 2 x gescoord voor de Tsjechen, goede middenvelder hoor.
Vanwege dat kinderachtige gedragquote:
Dat valt niet zo makkelijk te zeggen aangezien bepaalde resultaten geschrapt worden. In de groepen met zeven ploegen tellen de resultaten tegen de nummer laatst niet mee, en er is nog veel te weinig bekend over de volgordes en puntentaantallen om iets zinnigs te voorspellen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Pool het volgende:
Zijn we nu onderhand officieel geplaatst of hoe zit dat? Ik weet dat de Tsjechen ons nog kunnen inhalen, maar zijn we nog niet zeker van een plaats bij de beste nummers twee? We staan nu op 28 uit 10, zijn er nog nummers twee die dat kunnen halen?
Waar staat die onder contract? Lijkt mij een prima opvolger voor Galasekquote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Jan Polák weer 2 x gescoord voor de Tsjechen, goede middenvelder hoor.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vanwege dat kinderachtige gedrag
Fout. Ik heb gisteren het volgende uitgevogelt. We kunnen in het ergste geval als 2e nummer 2 eindigen en dan gaan we ook rechtstreeks door dus we zijn gewoon reeds geplaatst. De FIFA kijkt echter enkel naar de poule bij rechtstreekse plaatsing en pas na alle wedstrijden naar het tweede plek verhaal.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat valt niet zo makkelijk te zeggen aangezien bepaalde resultaten geschrapt worden. In de groepen met zeven ploegen tellen de resultaten tegen de nummer laatst niet mee, en er is nog veel te weinig bekend over de volgordes en puntentaantallen om iets zinnigs te voorspellen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Bij de beoordeling van de beste nummers 2 tellen de punten die behaald zijn tegen de nummer laatst in de groepen met 7 teams niet mee.
Ik had wat tijd en heb alle mogelijke kandidaten voor de nummer twee positie bekeken en het scenario genomen dat we tegen Tsjechië en tegen Macedonië verliezen.We zijn minstens tweede want Roemenië kan ons niet inhalen.
Groep 1
1.NED 22 punten
2.TSJ 18 punten
Andorra of Armenie worden laaste en zowel NED als TSJ hebben de volle punten behaald dus maakt het niet uit voor de punten
Groep 2
1.UKR 18 punten
2.TUR 14 punten
3.GRI 12 punten
4.DEN 13 punten
Laatste plek staat vast Kazakhstan dus niemand kan de 22 punten van Nederland halen zonder eerste te worden.
Groep 3
1.POR 18 punten
2.SLO 13 punten
3.RUS 16 punten
5.EST 11 punten
Laatste plek staat vast Luxemburg dus niemand kan de 22 punten van Nederland halen zonder eerste te worden.(Rusland kan max 3 punten halen want het moet nog tegen Luxemburg)
Groep 4
1.SWI 16 punten
2.FRA 16 punten
3.ISR 15 punten
4.IRL 13 punten
Niemand kan de 22 punten van Nederland halen zonder eerste te worden.
Groep 5
1.ITA 17 punten
2.NOR 12 punten
3.SLO 12 punten
4.SCO 10 punten
Niemand kan de 22 punten van Nederland halen zonder eerste te worden.
Groep 6
1.POL 24 punten
2.ENG 19 punten
mogelijk tweede plek die boven Nederland eindigt
Groep 7
1.SER 16 punten
2.ESP 14 punten
3.BOS 13 punten
4.BEL 11 punten
Laatste plek staat vast San Marino dus niemand kan de 22 punten van Nederland halen zonder eerste te worden.
Groep 8
Als Malta laatste blijft
1.SWE 15 punten
2.CRO 16 punten
Niemand kan de 22 punten van Nederland halen
Als IJsland laatste wordt
1. SWE 18 punten
2. CRO 14 punten
Zweden moet nog tegen Ijsland kan dus max 3 punten scoren in de twee resterende wedstrijden. Kroatië kan maximaal op 20 punten uitkomen dus niemand kan de 22 punten van Nederland halen.
=============
Er kan maar één nummer twee beter eindigen dan Nederland dus we zijn gewoon geplaatst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |