Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Maquiladora het volgende:
Nu moet Nederland Roemenië nog helpen aan de tweede plaats
Precies ook al verlies je van Tsjechië. Van Macedonië en Andorra win je normaal gesproken gewoon. Zeker in eigen land.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:59 schreef komrad het volgende:
als geen hele gekke dingen gebeuren mag nederland het hotel gaan boeken idd
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Maquiladora het volgende:
Nu moet Nederland Roemenië nog helpen aan de tweede plaats
Morgen om 19.00 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen dalijk alle wedstrijden op Talpa ?
Morgenavond 19.00uquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen dalijk alle wedstrijden op Talpa ?
Greatquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef komrad het volgende:
ja en die komen morgen op 19 uur
Ik denk het ook. En daar worden we uiteindelijk voor gestraft als we de finale van het WK van Tsjechie verliezen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Radegast het volgende:
En nu gaat Nederland het verkloten voor de Roemenen, ik weet het zeker![]()
Ik heb ze nog weinig zo belabberd zien spelen, zelfs niet onder Dickie..quote:Op zondag 4 september 2005 00:54 schreef pascalheister het volgende:
1-0 klinkt niet echt overtuigend, dat was de wedstrijd ook niet zeker?
Vaak genoeg eigenlijk. Vrijwel elke wedstrijd in het oosten was belabberd, onder Dickie, onder Louis, onder Dickie, etc...quote:Op zondag 4 september 2005 00:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb ze nog weinig zo belabberd zien spelen, zelfs niet onder Dickie..
mooi, niks gemist dusquote:Op zondag 4 september 2005 00:58 schreef Suijk het volgende:
Het was saai. 11 tegenstanders op een kluitje en nederland dat rustig de bal mocht rondtikken en uiteindelijk Ruud die een kans verzilverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |