abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31389478
0 : 2

over en uit.
pi_31389582
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:42 schreef Skwish het volgende:
0 : 2

over en uit.
Jij dacht dat Tsjechië punten zou verspelen tegen een ongemotiveerd Finland dat nergens meer voor strijd?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:48:22 #253
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31389597
En 0:3, de Tsjechen naar de play-offs
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:59:22 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31389852
Overbodige onzin over aanvangstijd van NL verwijderd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31390998
Ah kut voor Roemenië, nu wordt Nederland natuurlijk door de Tsjechen uitgeschakeld in de finale ofzo.
pi_31391329
Trouwens, het enige wat Australie moet doen is winnen in 1 playoff wedstrijd?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:09:57 #257
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31391368
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Trouwens, het enige wat Australie moet doen is winnen in 1 playoff wedstrijd?
Nee, ze hebben al een aantal wedstrijden gespeeld. Nu moeten ze tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika. En dan zijn ze door...
pi_31391437
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, ze hebben al een aantal wedstrijden gespeeld. Nu moeten ze tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika. En dan zijn ze door...
Aha, Hiddink heeft het dus goed gedaan. Tot nu toe.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:17:16 #259
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31391490
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Australie was al zo goed als door, zelfs zonder bondscoach haalt Australie nog de play-offs..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:19:32 #260
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31391525
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:14 schreef pberends het volgende:

[..]

http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/t/group/ocn.html

Vooral de laatste wedstrijden in stage 3 tegen de Solomon Eilanden waren lastig... Ze wonnen de eerste met 7-0 ofzo. Tja, dan kan het in de return nog alle kanten op he.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:12:06 #262
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_31394430
Finland v Tjechië was niet veel aan, het was dat de Tjechen nog een beetje sfeer maakten maar voor de rest was het huilen met de pet op. Nog wel een leuke goal (volley) van Rosicky. Heb eventueel nog wel foto's voor de liefhebbers. (kan ze online zetten)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_31398284
Australië loopt al jaren te miepen dat het uit haar zone wil voor de kwalificatie. Ik begrijp het wel, maar dat de mensen down under zich niet kwalificeren is hun eigen schuld. Als je de nummer vijf van Zuid-Amerika niet kan verslaan, heb je niet veel op een WK te zoeken en dus ook niet zoveel te claimen. Win nou eerst maar eens van Peru, Uruguay en Chili en doe een keertje mee, dan mag je wat mij betreft een grote mond opzetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31398434
Ze krijgen in de poule die ze nu spelen te weinig concurrentie, daarom snap ik wel dat ze hun zone willen verlaten. Met wat meer concurrentie groei je als team.
That's all folks!
pi_31398679
Ze gaan volgend jaar meedoen in de Aziatische groep geloof ik zodat ze betere tegenstand krijgen en hopelijk hun team kunnen ontwikkelen al denk ik dat ze het ook in de Aziatische groep met meer WK-plaatsen moeilijk zullen krijgen.
pi_31398729
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef sampoo het volgende:
Ze gaan volgend jaar meedoen in de Aziatische groep geloof ik zodat ze betere tegenstand krijgen en hopelijk hun team kunnen ontwikkelen al denk ik dat ze het ook in de Aziatische groep met meer WK-plaatsen moeilijk zullen krijgen.
Inderdaad. Maar als je ziet dat Bahrein en Oezbekistan daar meedoen is Australië ook niet kansloos. Je vraagt je toch af wat dat soort landen op een WK doen, net als Togo en T&T en dergelijke, terwijl Ierland en Roemenië kansloos zijn.
pi_31398755
Dat is toch het leuke aan de kwalificaties vind ik.
That's all folks!
pi_31398802
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch het leuke aan de kwalificaties vind ik.
Op zich wel, maar vind je de verhoudingen niet scheef? Ik bedoel, Bahrein maakt ook kans als er minder plekken zijn, alleen moeten ze dan Zuid-Korea en dergelijke voorblijven. Winnen van andere prutlandjes is geen prestatie, dus men moet er veel minder voor doen dan in Europa.
pi_31398840
Eerlijker krijg je het toch niet, het WK zal toch nooit bestaan uit de beste 32 landen. De kanshebbers zitten er altijd wel bij.
That's all folks!
pi_31398875
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerlijker krijg je het toch niet, het WK zal toch nooit bestaan uit de beste 32 landen. De kanshebbers zitten er altijd wel bij.
Dat is juist wel leuk, ik vind het alleen doorgeslagen. Wereldwijde kwalificatie is toch niet haalbaar, maar samenvoegen van Noord- en Zuid-Amerika, en Oceanië en Azië lijkt me geen slecht plan.
pi_31398894
Zou een optie zijn inderdaad.
That's all folks!
pi_31399038
Togo is toch echt geen slappe hap en hebben toch Senegal eruit gevoetbalt en weten met de traditionele grootheden in Afrika ook goed mee te doen (gelijk tegen Ghana, winst op Marokko ect.). Oezbekistan was bij hun debuut als zelfstandig land een paar jaar terug meteen Aziatisch kampioen. Ze zijn wat afgegelden maar Australië heeft het de laatste keer ook tegen een Aziatische land die zich niet rechtsteeks wist te plaatsen moeten afgeleggen bij het spelen om een ticket voor het WK.

Trinidad en Tabago zit bij lange na niet op het WK. Eerst moet men 4e worden in hun regio waarna ze dan Bahrein of Oezbekistan moeten verslaan.
pi_31399104
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:01 schreef sampoo het volgende:
Togo is toch echt geen slappe hap en hebben toch Senegal eruit gevoetbalt en weten met de traditionele grootheden in Afrika ook goed mee te doen (gelijk tegen Ghana, winst op Marokko ect.). Oezbekistan was bij hun debuut als zelfstandig land een paar jaar terug meteen Aziatisch kampioen. Ze zijn wat afgegelden maar Australië heeft het de laatste keer ook tegen een Aziatische land die zich niet rechtsteeks wist te plaatsen moeten afgeleggen bij het spelen om een ticket voor het WK.

Trinidad en Tabago zit bij lange na niet op het WK. Eerst moet men 4e worden in hun regio waarna ze dan Bahrein of Oezbekistan moeten verslaan.
T&T staat momenteel vierde, en kan alleen ingehaald worden door Guatemala. Lood om oud ijzer dus. en voor het WK van '90 waren ze bijna geplaatst. Er werd met 1-0 verloren van de V.S., waar een gelijkspel voldoende was geweest.
pi_31399189
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar vind je de verhoudingen niet scheef? Ik bedoel, Bahrein maakt ook kans als er minder plekken zijn, alleen moeten ze dan Zuid-Korea en dergelijke voorblijven. Winnen van andere prutlandjes is geen prestatie, dus men moet er veel minder voor doen dan in Europa.
Zuid-Korea wint ook niet zo maar van Bahrein of Oezbekistan. Oezbekistan werd 2-1 thuis verslagen en het werd 1-1 uit. Die 1-1 was onverdiend en er werd in de 90ste minuut gelijk gemaakt door Korea.
pi_31399202
Graag verder hierover in het centrale topic.

[centraal] WK 2006 Duitsland #2
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')