Jij dacht dat Tsjechië punten zou verspelen tegen een ongemotiveerd Finland dat nergens meer voor strijd?quote:
Nee, ze hebben al een aantal wedstrijden gespeeld. Nu moeten ze tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika. En dan zijn ze door...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Trouwens, het enige wat Australie moet doen is winnen in 1 playoff wedstrijd?
Aha, Hiddink heeft het dus goed gedaan. Tot nu toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, ze hebben al een aantal wedstrijden gespeeld. Nu moeten ze tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika. En dan zijn ze door...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, Hiddink heeft het dus goed gedaan. Tot nu toe.
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/t/group/ocn.htmlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, Hiddink heeft het dus goed gedaan. Tot nu toe.
Inderdaad. Maar als je ziet dat Bahrein en Oezbekistan daar meedoen is Australië ook niet kansloos. Je vraagt je toch af wat dat soort landen op een WK doen, net als Togo en T&T en dergelijke, terwijl Ierland en Roemenië kansloos zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef sampoo het volgende:
Ze gaan volgend jaar meedoen in de Aziatische groep geloof ik zodat ze betere tegenstand krijgen en hopelijk hun team kunnen ontwikkelen al denk ik dat ze het ook in de Aziatische groep met meer WK-plaatsen moeilijk zullen krijgen.
Op zich wel, maar vind je de verhoudingen niet scheef? Ik bedoel, Bahrein maakt ook kans als er minder plekken zijn, alleen moeten ze dan Zuid-Korea en dergelijke voorblijven. Winnen van andere prutlandjes is geen prestatie, dus men moet er veel minder voor doen dan in Europa.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch het leuke aan de kwalificaties vind ik.
Dat is juist wel leuk, ik vind het alleen doorgeslagen. Wereldwijde kwalificatie is toch niet haalbaar, maar samenvoegen van Noord- en Zuid-Amerika, en Oceanië en Azië lijkt me geen slecht plan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerlijker krijg je het toch niet, het WK zal toch nooit bestaan uit de beste 32 landen. De kanshebbers zitten er altijd wel bij.
T&T staat momenteel vierde, en kan alleen ingehaald worden door Guatemala. Lood om oud ijzer dus. en voor het WK van '90 waren ze bijna geplaatst. Er werd met 1-0 verloren van de V.S., waar een gelijkspel voldoende was geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:01 schreef sampoo het volgende:
Togo is toch echt geen slappe hap en hebben toch Senegal eruit gevoetbalt en weten met de traditionele grootheden in Afrika ook goed mee te doen (gelijk tegen Ghana, winst op Marokko ect.). Oezbekistan was bij hun debuut als zelfstandig land een paar jaar terug meteen Aziatisch kampioen. Ze zijn wat afgegelden maar Australië heeft het de laatste keer ook tegen een Aziatische land die zich niet rechtsteeks wist te plaatsen moeten afgeleggen bij het spelen om een ticket voor het WK.
Trinidad en Tabago zit bij lange na niet op het WK. Eerst moet men 4e worden in hun regio waarna ze dan Bahrein of Oezbekistan moeten verslaan.
Zuid-Korea wint ook niet zo maar van Bahrein of Oezbekistan. Oezbekistan werd 2-1 thuis verslagen en het werd 1-1 uit. Die 1-1 was onverdiend en er werd in de 90ste minuut gelijk gemaakt door Korea.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind je de verhoudingen niet scheef? Ik bedoel, Bahrein maakt ook kans als er minder plekken zijn, alleen moeten ze dan Zuid-Korea en dergelijke voorblijven. Winnen van andere prutlandjes is geen prestatie, dus men moet er veel minder voor doen dan in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |