oke leuk je gezien te hebben..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
23 Juni is afstudeer presentatie en hierna de vakantie, bij jullie dan?![]()
Ja, maar dat kost zoveel dieselquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
je komt er snel zat achter wanneer je stroming tegen hebt hoor
er word niet over vakantie gesproken hierquote:
Heyquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goh daywalker komt ook weer eens kijken hierzo,
Hallo
Behalve als het je eigen vakantie is of nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
er word niet over vakantie gesproken hier
en je bent bezig op je stage, waarom zag ik 't nut er niet van inquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, om straks weer te besparen in moeite, diesel en tijd
morgen begint tquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen vakantie is of niet
juist!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als het je eigen vakantie is of niet
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
en je bent bezig op je stage, waarom zag ik 't nut er niet van in
knoxie.. je hoofd ligt op je toetsenbord...quote:
Best knap van hem dat hij dan die smilie met zn kop kan intikkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
knoxie.. je hoofd ligt op je toetsenbord...
tja, misvormt enzo... zal hij wel niet over willen pratenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Best knap van hem dat hij dan die smilie met zn kop kan intikken
zoo, eindelijk heeft hij ons ook weer gevondenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Houniet het volgende:
fipo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, misvormt enzo... zal hij wel niet over willen praten
Mwah... op een zaterdag nacht als ik goed bezopen ben wil dat wel lukken denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een stomme vraag:
Er is zeker niemand die een getijdentabel kan lezen?
ik heb zo'n gevoel van niet, vraag me niet waarom![]()
nou er bestaat maar 1 stomme vraag en dat ik tijdens 't stappen vragen of ik bier moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een stomme vraag:
Er is zeker niemand die een getijdentabel kan lezen?
ik heb zo'n gevoel van niet, vraag me niet waarom![]()
Voornaam: Michielquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, misvormt enzo... zal hij wel niet over willen praten
Lust je geen bier dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou er bestaat maar 1 stomme vraag en dat ik tijdens 't stappen vragen of ik bier moet
mja, nee ik kan 't niet...
tja, je hoefde 't niet in de groep te brengenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Voornaam: Michiel
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1986-06-02
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag net mijn stageverslag liggen die mijn begeleider heeft nagekeken, dus ik denk, ik kijk er ff in wat hij heeft veranderd.... alleen op de eerste pagina zie ik 2 kleine verbeteringen verder nergens meer wat (over 27 pagina's)
Hij heeft hem dus gewoon niet verder gelezen en nu wil hij mij gaan beoordelen
Maar nu we het toch weten...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je hoefde 't niet in de groep te brengen
Het was gewoon te rampzalig om verder te lezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag net mijn stageverslag liggen die mijn begeleider heeft nagekeken, dus ik denk, ik kijk er ff in wat hij heeft veranderd.... alleen op de eerste pagina zie ik 2 kleine verbeteringen verder nergens meer wat (over 27 pagina's)
Hij heeft hem dus gewoon niet verder gelezen en nu wil hij mij gaan beoordelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar nu we het toch weten...
Hoe is het in Tsjernobyl?![]()
dat klinkt waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het was gewoon te rampzalig om verder te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |