ga erover mediteren zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jezus Christus.. waar slaat dat nou weer op?
ja, ik kreeg als schadevergoeding de auto meequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher heb je nou nog een schadevergoeding aan je ouders gevraagd ?
ah dus jij bent echt zo'n iemand die van 't ergste uitgaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over 40 minuten is het moment daar, gesprek met stagebegeleider
Stage gaat afgekeurd worden
Wat een lieve ouders heb jijquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, ik kreeg als schadevergoeding de auto mee
ze vonden dat ik ook wel rekening met zullie mocht houden
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah dus jij bent echt zo'n iemand die van 't ergste uitgaat
of zichzelf gewoon goed kentquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, dan doe je er toch wat langer over als 't water laag staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, de route wel. Maar niet de getijden
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, dan heb je tenminste ergens gelijk inquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad
alleen jammer dat ik meestal gelijk krijg![]()
Als die stage wordt afgekeurd zou ik als ik jou was deze topic link geven.. Het bewijs dat je toch wel hard gewerkt hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over 40 minuten is het moment daar, gesprek met stagebegeleider
Stage gaat afgekeurd worden
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als die stage wordt afgekeurd zou ik als ik jou was deze topic link geven.. Het bewijs dat je toch wel hard gewerkt hebt![]()
Het is zelfs zo dat als we de stroming tegen hebben en we vol gas varen, we niet/nauwelijks vooruit gaan. Maar alleen op dezelfde plaats blijven liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, dan doe je er toch wat langer over als 't water laag staat
Dan springt er toch iemand van boord en trekt de boot via een touw?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als we de stroming tegen hebben en we vol gas varen, we niet/nauwelijks vooruit gaan. Maar alleen op dezelfde plaats blijven liggen.
Dan is het verstandiger om te wachten totdat we de stroming mee hebben om zo in één keer door te kunnen varen.
Daarom ben ik dit aan het doen.
inmiddels 4quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jep afstudeerverslag in 3voud fout ingeleverd
je komt er snel zat achter wanneer je stroming tegen hebt hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als we de stroming tegen hebben en we vol gas varen, we niet/nauwelijks vooruit gaan. Maar alleen op dezelfde plaats blijven liggen.
Dan is het verstandiger om te wachten totdat we de stroming mee hebben om zo in één keer door te kunnen varen.
Daarom ben ik dit aan het doen.
zozo, fanatiek hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jep afstudeerverslag in 3voud ingeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |