En wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrij ben?
iig goeie morgen![]()
we zijn blij voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrij ben?
iig goeie morgen![]()
Mja kreeg afkickverschijnselen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En wat doe jij hier dan?![]()
In ieder geval fijn voor je![]()
waar draco zit, gaarne...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef knox_ het volgende:
Zal ik die stad bombarderen? Wacht ik vraag het even aan mijn mede stagiaires
Vanavond maccenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja kreeg afkickverschijnselen...
gister is alles goedgekeurd door me stagebegeleider...
Moet dalijk wel ff naar school al deze muk inleverenen dan gaan ik vanavond maccen
@ compy dank u
Hehehe idd ben al heel lang niet meer geweest...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Vanavond maccenDaar heb je zeker al lang naar uitgekeken
Gefeliciteerd dat alles is goedgekeurd.. hoef je nou helemaal niet meer op stage?
wat is moter?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:40 schreef Fisher het volgende:
ben ik nou echt de enige die de moter van dit topic is?
Melk, de witte motor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:40 schreef Fisher het volgende:
ben ik nou echt de enige die de moter van dit topic is?
ik ben geen melkfles... alleen in de winterquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Melk, de witte motor.
Dat past wel bij je, melkfles![]()
Die is nog maar net voorbijquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben geen melkfles... alleen in de winter
ik heb nog wel een kleurtje van die ene goede dagquote:
Lol mod relquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
Ik wil een fruitmand!
hier is't ook gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |