Je bent zelf een mietjequote:
Kneusquote:
www.albert.nl ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef tweespraak het volgende:
Ik ben echt ziekjes.! En ik heb alleen maar bier in mijn koelkast, niet eens een sapje!
Ehm dat is al een rede om je totaal NIET ziek te voelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef tweespraak het volgende:
Ik ben echt ziekjes.! En ik heb alleen maar bier in mijn koelkast, niet eens een sapje!
Neh. De hooikoorts wegproberen te drinken door jezelf te ontsmetten met alcohol..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef Mr-Z het volgende:
vette hooikoorts? nieuwe variant?.. is dat besmettelijk?
Die meld zichzelf ziek van mijn adem... en snotspetters.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef minkuukel het volgende:
Van harte beterschap en ik hoop dat er snel een controleur voor je gaffel staat.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Volano het volgende:
[..]
Neh. De hooikoorts wegproberen te drinken door jezelf te ontsmetten met alcohol..
Dat deed ik toch ook.quote:
Ach, een beetje hoesten is nog niet ziek, pieperdje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Oi! Ik zit gewoon op m'n werk en proest de bacillen gulzig in het rond. Niet zo zeiken dus MUUS.
Kuchjes en een snotneusje?quote:
niet iedereen is zo stoer als jij muusquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef MUUS het volgende:
"Ik ben ziekjes.."
God, wat zijn kerels toch erg als ze een keer een snotneus hebben....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |