Je bent zelf een mietjequote:
Kneusquote:
www.albert.nl ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef tweespraak het volgende:
Ik ben echt ziekjes.! En ik heb alleen maar bier in mijn koelkast, niet eens een sapje!
Ehm dat is al een rede om je totaal NIET ziek te voelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef tweespraak het volgende:
Ik ben echt ziekjes.! En ik heb alleen maar bier in mijn koelkast, niet eens een sapje!
Neh. De hooikoorts wegproberen te drinken door jezelf te ontsmetten met alcohol..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef Mr-Z het volgende:
vette hooikoorts? nieuwe variant?.. is dat besmettelijk?
Die meld zichzelf ziek van mijn adem... en snotspetters.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef minkuukel het volgende:
Van harte beterschap en ik hoop dat er snel een controleur voor je gaffel staat.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Volano het volgende:
[..]
Neh. De hooikoorts wegproberen te drinken door jezelf te ontsmetten met alcohol..
Dat deed ik toch ook.quote:
Ach, een beetje hoesten is nog niet ziek, pieperdje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Oi! Ik zit gewoon op m'n werk en proest de bacillen gulzig in het rond. Niet zo zeiken dus MUUS.
Kuchjes en een snotneusje?quote:
niet iedereen is zo stoer als jij muusquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef MUUS het volgende:
"Ik ben ziekjes.."
God, wat zijn kerels toch erg als ze een keer een snotneus hebben....
en dan gevuld met 't bier uit de koelkast?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef Houniet het volgende:
dat kan ik ook wel gebruiken zo'n mandje
Niemand waarschijnlijk.. Maar als jij daar zin in hebt MUUS..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kuchjes en een snotneusje?
Wie regelt je uitvaart?
Begraven of cremeren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Zzyzx het volgende:
Ik heb griep.
Ik had het over vrijelijk m'n collega's ondersproeien zonder daarover te klagen. Dus zonder thuis te blijven onder het mom van ziek zijn. Maar nee hoor, jij trekt het weer in het belachelijke.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef MUUS het volgende:
Kuchjes en een snotneusje?
Wie regelt je uitvaart?
Nee, je zit niet thuis, maar je komt wel hier piepen. "Ooooooh, ik ga bijna dood, maar toch werk ik."quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had het over vrijelijk m'n collega's ondersproeien zonder daarover te klagen. Dus zonder thuis te blijven onder het mom van ziek zijn. Maar nee hoor, jij trekt het weer in het belachelijke.
Wat ist, kind? Snotneus? Knie gestoten?quote:
Wie loopt hier nou te piepen? Al m'n collega's willen dat ik lekker een dagje thuis ga zitten, maar ik heb ze al gezegd dat ze de pot op kunnen. En om een fruitmand hoor je me al helemaal niet zeuren. Ben niet zoals een vrouw met haar maandelijkse 'probleem'.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:15 schreef MUUS het volgende:
Nee, je zit niet thuis, maar je komt wel hier piepen. "Ooooooh, ik ga bijna dood, maar toch werk ik."
Ga verdomme je collega's onderhoesten ofzo..
Oh jeetje, dan moet zeker wel je linkerarm geamputeerd worden!quote:
ja, kom het maar doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh jeetje, dan moet zeker wel je linkerarm geamputeerd worden!
"Ik ben zielig én een bikkel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie loopt hier nou te piepen? Al m'n collega's willen dat ik lekker een dagje thuis ga zitten, maar ik heb ze al gezegd dat ze de pot op kunnen. En om een fruitmand hoor je me al helemaal niet zeuren. Ben niet zoals een vrouw met haar maandelijkse 'probleem'.![]()
Zei het zielig hoestende menneke wat zoooooooo stoer op zijn werk zit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie mij eens stoer posten over menstruatie.Bikkel.
Ik hoest niet zielig. Ik blaf het eruit. Zonder m'n handen ervoor te houden natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef MUUS het volgende:
Zei het zielig hoestende menneke wat zoooooooo stoer op zijn werk zit..
ik heb ook last van mn hooikoorts, maar ga wel gewoon "werken"quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef tweespraak het volgende:
Want ik heb me ziek gemeld vandaag. Geen zin in de eerste plaats en vette hooikoorts.
![]()
Hatsjie!
zeg jij even het verkeerdequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:41 schreef c0mpleX het volgende:
ik heb ook last van mn hooikoorts, maar ga wel gewoon "werken"![]()
Gesundheit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:55 schreef tweespraak het volgende:
menstualtie
Ga aan het werk man jankbek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:41 schreef tweespraak het volgende:
Want ik heb me ziek gemeld vandaag. Geen zin in de eerste plaats en vette hooikoorts.
![]()
Hatsjie!
Ben jij Jomanda?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:33 schreef Asshole het volgende:
Of je hebt gewoon echt veel te veel gezopen en neemt nu onder het mom van hooikoorts een dagje vrij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |