Ik zat eerder te denken dat het een klein diertje is (soort van pissebed) en dat ze daar iets mee hebben gedaan, uitvergroot ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef ASSpirine het volgende:
Deze heb ik eerder al eens gezien denk ik
Maareh, denk wel dat het echt is, wie gaat er in godsnaam zoveel moeite doen om zoiets gedetailleerd te maken?
misschien juist omdat het zo speciaal isquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef ASSpirine het volgende:
Deze heb ik eerder al eens gezien denk ik
Maareh, denk wel dat het echt is, wie gaat er in godsnaam zoveel moeite doen om zoiets gedetailleerd te maken?
Misschien een replica van een uitgestorven diersoort voor in een museum ofzo. Het heeft wel iets prehistorisch eigenlijk..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef ASSpirine het volgende:
Dat zou idd ook nog kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Misschien een replica van een uitgestorven diersoort voor in een museum ofzo. Het heeft wel iets prehistorisch eigenlijk..
Van een dierensite waar ze ook niet weten wat het is, en waar die hem weer vandaan heeft weet ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef Barcelona het volgende:
Hoe kom je aan dat plaatje dan, misschien dat er op de bewuste site meer info staat...??
jij bedoeld die seamonkey's ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef knox_ het volgende:
Het lijkt op die prehistorische beestjes die je bij Large kan kopen. Dan moet je van die eitjes in een aquarium doen en dan komen er levende prehistorische beestjes uitDit is alleen wel een erg grote variant denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |